<<新主題 | 舊主題>>
娛樂滿紛 26FUN » 音樂空間 » [5/31音樂加分題]瘋狂Fan屎
返回列表 回復 發帖

[5/31音樂加分題]瘋狂Fan屎

日前有人透過電郵恐嚇Twins的鍾欣桐(阿嬌),警告她不准再拆散關智斌(Kenny)和蔡卓妍(阿Sa),否則向阿嬌淋臭屎。雖然恐嚇內容令人費解,連當事人阿嬌都一頭霧水,但昨日她們公開亮相,英皇派出十人「護駕兵團」保護。昨日Twins為了新歌《森巴皇后》特別編排新舞步和穿性感蝴蝶Bra top配小傘裙,又踢腿又彎腰,春光四濺,台下觀眾眼睛大吃冰淇淋,搶盡風頭。
三角關係主角Twins和Kenny昨日一同出席公開活動,由於狂迷矛頭直指阿嬌,所以「護駕兵團」亦集中火力在阿嬌身上,搞到連她們與《老鼠愛大米》網上原唱者王啟文合照,亦幾經波折才能成功。相反阿嬌卻從容面對,還故作恐慌,對阿Sa說:「唔好淋我屎呀,最多我畀番Kenny你囉!」雖然阿嬌識功夫,但她笑言不懂「金鐘罩」。她又笑言寧願有型地中一槍,或者被硬幣掟中周身瘀,都不肯被淋臭屎。Twins更異口同聲表示淋屎恐嚇只屬小事,無必要為此報警和開會謀對策。

都唔知點解,twins呢單野個fans會咁大反應,為乜呢?
曾見過某d歌星既fans,在HMV門口排隊排足3日3夜,
只為了一張演唱會門券.
有些見到自已偶像時,連一句交談也沒有,但居然淚洒當場.
簽名會仲攪笑,花盡心思送禮物,但只換來一分鐘都不夠的接蠋+個簽名.

您地對瘋狂Fan屎有咩睇法?
會否鼓勵瘋狂Fan屎的行為?
知否瘋狂Fan屎的心態是怎樣?
您是否瘋狂Fan屎?

積極回覆主題之會員, 每人可加分, 視回覆質素而定
(積極回覆之定義: 字數起碼超過30 及 有意義同時貼題之回覆)

[ Last edited by DrChik on 2005-6-22 at 10:43 AM ]
1.我個人覺得瘋狂Fan屎好白痴...精神有問題
2.唔會鼓勵瘋狂Fan屎o既行為
3.為左佢鍾意o既偶像留意佢
4.一定不是喇!
您地對瘋狂Fan屎有咩睇法?

Like Twins this cases, Will A Gil care what fans say? The fans only can see the front of the star
but not the back side of the star, how could they know what gil do at night?

I think the crazy fans had beyond the line, try to affect the privacy of the star.
They had been to a crazy level....

會否鼓勵瘋狂Fan屎的行為?

For sure not, love a star is good. But not crazy like wait out of their home.
Near my home many girls wait for E-kids a year ago. They waste there time on waiting, sitting besides the road with a lot of dust.

I think love a star, listen to their song, but not join the function many times is good.
Just love the spirit of the star.

知否瘋狂Fan屎的心態是怎樣?
They love their star... They want to own them, talk the them, even a shake of hand.

您是否瘋狂Fan屎?

Sure not! I love the star because I love their songs, like Ming Go

English got many grammar wrong..hehe...
"感覺非常好"

Target : 1000 fun !
您地對瘋狂Fan屎有咩睇法?
They are too childish, scary, and hopeless…
If those 瘋狂Fan屎were my children, I would kick them out of my house…

會否鼓勵瘋狂Fan屎的行為?
Of course not…
The only way to stop those dump kids’ stupid behavior is to cut off their pocket money…

知否瘋狂Fan屎的心態是怎樣?
Crazy + stupid + hopeless…

您是否瘋狂Fan屎?
Of course not…
I reorder the questions a bit so that my responses can flow better.

您是否瘋狂Fan屎?
No, I am not a crazy fan.

您地對瘋狂Fan屎有咩睇法?  知否瘋狂Fan屎的心態是怎樣?
I disagree with they do.  Like some other members have already pointed out, what those crazy fans do are off limit.  Essentially, they dedicate their lives to their idol and worship their idol blindly.  I think one of the reasons for this behavior is those crazy fans, who I believe most of them are 10-20 years, don't really know what they want to do.  They don't really have a belief in their lives and they don't have anything to hinge on.  They apparently got affected by the media significantly.  Once they found an idol who they fall in love into, that idol became the center of their lives.  From that point onward, those crazy fans felt they'd found the anchor of their lives and their lives are no longer empty.

This is actually very sad, and I would blame this to both the education system and society.  Nevertheless, as this is a thread in the music board, I don't want to go too far on this issue and I will stop right here.  

會否鼓勵瘋狂Fan屎的行為?
Of course not.  In fact, I will discourage them from spending too much time and money worshipping their idol.
您地對瘋狂Fan屎有咩睇法?
ans:我覺得佢地太過份,o既然叫得做fans,就好應該尊重and支持下個artist,唔應該下下都做埋呢d冇意義o既野,會令偶像怕怕同埋令偶像冇心機做好自己o既工作,咁=我地冇好野聽,冇好野睇!!!!

會否鼓勵瘋狂Fan屎的行為?
咁就一定唔鼓勵啦,多d呢d人,我地間接害左自己,害左香港o既娛樂事業!!

知否瘋狂Fan屎的心態是怎樣?
佢地只係想搞d野出黎,令偶像對佢起一點o既注意,咁就覺得好有滿足感....

您是否瘋狂Fan屎?
講左咁耐,都係想話自己唔係呢d人,同埋一定唔會做呢d人!!
您地對瘋狂Fan屎有咩睇法?

呢d fan 的心態好難明白,佢地會為左佢地偶像做乜都可以,對佢地的睇法,
也只可以是兩個字"瘋狂"

會否鼓勵瘋狂Fan屎的行為?
至於是否鼓勵,相信佢地的行為,連所崇拜的偶像也不會贊成,當然,如何介定瘋狂行為,亦都係見仁見智.

知否瘋狂Fan屎的心態是怎樣?
心態方面,如之前所說,的確很難明白,除非自己都係,可惜我唔係,都只可以猜測,可能佢地想引起偶像注意,又或者令到單新聞見報,令偶像見報率上升等等...

您是否瘋狂Fan屎?
不是!
FANS 係好事,瘋狂就唔好啦
其實唔影響其他人gea 話,捧下偶像去推動自己都幾好

追捧偶像,好多時係因為自己做唔到,就欣賞做到gea人
所以如果可以變做推動自己力量咁就gd

瘋狂行為應該冇人支持
偶像又點會想見到你咁?
咁只會令偶像冇面
e.g twins 咁,有d咁gea fans 點都有d影響佢地形象(though 本身都可能唔太好=p)

最緊要,去到犯法就絕不能接受!!!
其實邊有甚麼瘋狂fan屎丫,
根本就係英皇一貫自編自導自演既新聞炒作!
之前夠話有人想標twins參la,結果有無?

英皇所謂既歌星,不嬲都係咁,
靠d新聞、緋聞充人氣,慘得過香港人又跟!
其實好多人都知英皇d女係雞,尤其男人,
但男人又鍾意睇e d新聞,結果人氣不跌反升,
所以英皇唔怕醜聞曝光,只不過唔會認!
183cm、70kg
膚色偏黑、戴眼鏡
熱愛朝鮮及台灣文化
Originally posted by 甘國武 at 2005-5-31 15:31:
其實邊有甚麼瘋狂fan屎丫,
根本就係...
甘先生
所言非虛
返回列表 回復 發帖
<<新主題 | 舊主題>>
娛樂滿紛 26FUN » 音樂空間 » [5/31音樂加分題]瘋狂Fan屎

重要聲明:26fun.com為一個討論區服務網站。本網站是以即時上載留言的方式運作,26fun.com對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見(如涉及醫療、法律或投資等問題)。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。26fun.com有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。