Board logo

標題: 我今天...... [打印本頁]

作者: yuchiho2009    時間: 2007-5-25 04:37 PM     標題: 我今天......

我做左王帝
作者: 自由神    時間: 2007-5-25 04:47 PM

兄弟!你唔好亂開post
作者: head    時間: 2007-5-25 04:54 PM

Originally posted by yuchiho2009 at 2007-5-25 16:37:
1 J1 W. Z1 X! ^. a我做左王帝
  ^( Q- `# j4 c* c2 ]7 K& N) X0 W* l! g
% b) z% A! r1 d; g: `, u
係咪九龍王帝
作者: coolala2005    時間: 2007-5-25 08:38 PM

今日做左王(皇)帝~ 明日可能變成階下囚~~~~




歡迎光臨 娛樂滿紛 26FUN (http://www.26fun.com/bbs/) Powered by Discuz! 7.0.0