Board logo

標題: "東方 vs 南華"自拍爛相分享~ [打印本頁]

作者: gigg11    時間: 2007-9-23 03:57 PM     標題: "東方 vs 南華"自拍爛相分享~

尋日南華憑麥士維同亨利仔既入波~
擊敗東方~取得聯賽二連勝!!!

[ Last edited by brightlee on 2007-9-23 at 09:54 PM ]

圖片附件: IMG_1135.jpg (2007-9-23 03:57 PM, 164.3 KB) / 下載次數 12
http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1164642&k=f0debb7219365161a2895c8d9ede5c8e&t=1782249648&sid=54pbx5



圖片附件: IMG_1137.jpg (2007-9-23 03:57 PM, 172.1 KB) / 下載次數 11
http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1164643&k=ed7688f1fb72ca4c2a6e2faf1cae2e2b&t=1782249648&sid=54pbx5



圖片附件: IMG_1140.jpg (2007-9-23 03:57 PM, 170 KB) / 下載次數 7
http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1164644&k=27ce8444aba3576629311b49ebf6a0b9&t=1782249648&sid=54pbx5



圖片附件: IMG_1141.jpg (2007-9-23 03:57 PM, 171 KB) / 下載次數 7
http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1164645&k=e1ec965bedd532b643f362429945bdc9&t=1782249648&sid=54pbx5



圖片附件: IMG_1142.jpg (2007-9-23 03:57 PM, 198.4 KB) / 下載次數 12
http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1164646&k=f48bbdeb1c81f1f61765599bd866b075&t=1782249648&sid=54pbx5


作者: gigg11    時間: 2007-9-23 03:59 PM

估唔到李力持都有進場幫南華打氣bor!

圖片附件: IMG_1143.jpg (2007-9-23 03:59 PM, 118.1 KB) / 下載次數 7
http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1164647&k=2f0b80d89bd8811be5ccb9269b43c390&t=1782249648&sid=54pbx5



圖片附件: IMG_1144.jpg (2007-9-23 03:59 PM, 137.7 KB) / 下載次數 3
http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1164648&k=890c4852d11e6358ac16aefb76efaedd&t=1782249648&sid=54pbx5



圖片附件: IMG_1146.jpg (2007-9-23 03:59 PM, 127.6 KB) / 下載次數 1
http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1164649&k=f3cf6e8f3bd15e4c4083cdce213ffcf3&t=1782249648&sid=54pbx5



圖片附件: IMG_1147.jpg (2007-9-23 03:59 PM, 161.8 KB) / 下載次數 7
http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1164650&k=a99bdfbbe9e064e53f3590f2e37a7fef&t=1782249648&sid=54pbx5


作者: gigg11    時間: 2007-9-23 04:03 PM

哩d係比賽進行中既相~

圖片附件: IMG_1148.jpg (2007-9-23 04:03 PM, 278 KB) / 下載次數 6
http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1164651&k=45cca7b6d85b38964f9ee76a45bcd879&t=1782249648&sid=54pbx5



圖片附件: IMG_1149.jpg (2007-9-23 04:03 PM, 248.1 KB) / 下載次數 12
http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1164652&k=19ee8f61d01874317612dba3471cbe73&t=1782249648&sid=54pbx5



圖片附件: IMG_1150.jpg (2007-9-23 04:03 PM, 234 KB) / 下載次數 7
http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1164653&k=19a4a18ee4531cfa9ae6158994fdb1a4&t=1782249648&sid=54pbx5



圖片附件: IMG_1161.jpg (2007-9-23 04:03 PM, 160.4 KB) / 下載次數 5
http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1164654&k=d79ae024cd528fc7e5d4a768e7614a2b&t=1782249648&sid=54pbx5



圖片附件: IMG_1169.jpg (2007-9-23 04:03 PM, 165.3 KB) / 下載次數 7
http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1164655&k=0b226e05ba40b55eb7eaf3f22e500ffb&t=1782249648&sid=54pbx5



圖片附件: IMG_1173.jpg (2007-9-23 04:03 PM, 199.8 KB) / 下載次數 9
http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1164656&k=ba72226912ee38ac2c4fe903cacc9b5e&t=1782249648&sid=54pbx5


作者: gigg11    時間: 2007-9-23 04:07 PM

南華0係比賽最後十幾分鐘先至開紀錄~
令我足足擔心左7x分鐘...
好彩南華最後都拎到三分姐!

圖片附件: IMG_1174.jpg (2007-9-23 04:07 PM, 154.1 KB) / 下載次數 13
http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1164657&k=61fa7887155ae53a6e311976e08ec03f&t=1782249648&sid=54pbx5



圖片附件: IMG_1176.jpg (2007-9-23 04:07 PM, 168 KB) / 下載次數 5
http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1164658&k=e0b7a8a07a5c8c2c3bc9b20e389ac807&t=1782249648&sid=54pbx5



圖片附件: IMG_1177.jpg (2007-9-23 04:07 PM, 158.8 KB) / 下載次數 6
http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1164659&k=006e5cc2e0ac470baeae20f523257afe&t=1782249648&sid=54pbx5



圖片附件: IMG_1179.jpg (2007-9-23 04:07 PM, 160.6 KB) / 下載次數 8
http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1164660&k=a010b9730213a9e7810fe72e9db9d6da&t=1782249648&sid=54pbx5



圖片附件: IMG_1180.jpg (2007-9-23 04:07 PM, 135 KB) / 下載次數 5
http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1164661&k=f6ec9998041eea98c4772d19685b3b32&t=1782249648&sid=54pbx5


作者: gigg11    時間: 2007-9-23 04:11 PM

同場放送"華家堡1:3傑志"既相,希望大家可以多多支持本地足球,多謝晒!=)

the end~

圖片附件: IMG_1125.jpg (2007-9-23 04:11 PM, 155.4 KB) / 下載次數 5
http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1164662&k=b0e0d1c4a40a0f23ccc556c57a305b27&t=1782249648&sid=54pbx5



圖片附件: IMG_1126.jpg (2007-9-23 04:11 PM, 207.2 KB) / 下載次數 5
http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1164663&k=aa815d0bc86e5076193f667300dd1260&t=1782249648&sid=54pbx5



圖片附件: IMG_1131.jpg (2007-9-23 04:11 PM, 253.5 KB) / 下載次數 7
http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1164664&k=c9f7591cf73b0c717a10395c61d46548&t=1782249648&sid=54pbx5



圖片附件: IMG_1132.jpg (2007-9-23 04:11 PM, 144.8 KB) / 下載次數 3
http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1164665&k=8273c15cf147d48734397e461040ce73&t=1782249648&sid=54pbx5



圖片附件: IMG_1136.jpg (2007-9-23 04:11 PM, 189.3 KB) / 下載次數 8
http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1164666&k=e763cdd0eef230643343cb4fe166cbe3&t=1782249648&sid=54pbx5



圖片附件: IMG_1138.jpg (2007-9-23 04:11 PM, 205.5 KB) / 下載次數 3
http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1164667&k=ff3de13f25c25bd4dab61dc79135be2d&t=1782249648&sid=54pbx5


作者: Edgar_Davids    時間: 2007-9-23 04:12 PM

絕對支持體育賽事自拍 !!~~


gigg11 兄你既然咁大方分享, 小弟又点能夠吝嗇呢几分呢~~~
多謝你的自拍圖片分享, 也希望你未來能再帶更多自拍本地體育賽事圖片比我地~~
小弟一定鼎力支持~~

[ Last edited by Edgar Davids on 2007-9-23 at 04:14 PM ]
作者: gigg11    時間: 2007-9-23 04:17 PM

Originally posted by Edgar Davids at 2007-9-23 04:12 PM:
...
多謝副版主既支持同埋加分!!!

希望我貼哩d香港足球賽事既相~
可以引起多d球迷對本地足球既關注~
多d入場支持本地波啦!

60雞嗌足兩場,真係抵到爛!!!
好似我咁係學生~仲只係收廿雞jar!!!
希望大家可以多多支持香港足球!

[ Last edited by gigg11 on 2007-9-23 at 04:20 PM ]
作者: mayin    時間: 2007-9-23 06:34 PM

係la  希望多d人支持下本地波la
次次問人有冇睇本地波 個個都話冇
問佢地點解唔去 一係話本地波悶 唔係就話本地波係垃圾
雖然我唔係睇現場波好多次 但我覺得球員落力程度唔比英超等聯賽低
而且氣氛又好
都唔明點解d人冇睇過本地波就話悶、垃圾
作者: iknow    時間: 2007-9-23 06:50 PM

南華贏波...令我十分沮喪...

好在傑志贏到波姐~
哥倫好o野~

如果今日大埔贏埋就prefect la~
作者: gigg11    時間: 2007-9-23 07:08 PM

Originally posted by mayin at 2007-9-23 06:34 PM:
係la  希望多d人支持下本地波la
次次問人有冇睇本地波 個個都話冇
問佢地點解唔去 一係話本地波悶 唔係就話本地波係垃圾
雖然我唔係睇現場波好多次 但我覺得球員落力程度唔比英超等聯賽低
而且氣氛又好
都唔明點解d人冇睇過本地波就話悶、垃圾

係咯~其實有好多香港球員踢波都好有heart ga~
不過佢地成日見到太少球迷進場打氣既情況~
都真係幾無癮ga... ...

我覺得0係現場睇香港波既氣氛真係好好ga~
大家為住自己既愛隊打氣叫喊~又可以發洩一下情緒!

作者: gigg11    時間: 2007-9-23 07:18 PM

Originally posted by iknow at 2007-9-23 06:50 PM:
南華贏波...令我十分沮喪...

好在傑志贏到波姐~
哥倫好o野~

如果今日大埔贏埋就prefect la~
大埔輸左波啊...

哥倫都真係幾好波~踢法咁晒細膩!速度又高!!!

你係傑志既fans黎ga河??
咁我不如貼9月2日~
傑志win南華2:1既相畀大家睇睇啊!
d相都係我影ga!
個日場波都幾有氣氛ga!
最衰個日落雨~電視又有直播~
如果唔係會有更多人去現場睇!

圖片附件: IMG_0640.jpg (2007-9-23 07:18 PM, 85.6 KB) / 下載次數 2
http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1164693&k=ead8ae47c4f8019a58321ed8198e9337&t=1782249648&sid=54pbx5



圖片附件: IMG_0641.jpg (2007-9-23 07:18 PM, 99.1 KB) / 下載次數 1
http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1164694&k=119b74e9f1b3296fa61d4fdbf4dcc513&t=1782249648&sid=54pbx5



圖片附件: IMG_0645.jpg (2007-9-23 07:18 PM, 69.8 KB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1164695&k=eaa9cbc5668cf0aa117b761c65264236&t=1782249648&sid=54pbx5



圖片附件: IMG_0647.jpg (2007-9-23 07:18 PM, 67.7 KB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1164696&k=4d0915046cae18ba2e89fc72535006e6&t=1782249648&sid=54pbx5



圖片附件: IMG_0648.jpg (2007-9-23 07:18 PM, 180.6 KB) / 下載次數 3
http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1164697&k=03a4c9e78deb0d7d1d3e3181cf114db5&t=1782249648&sid=54pbx5



圖片附件: IMG_0649.jpg (2007-9-23 07:18 PM, 251.8 KB) / 下載次數 1
http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1164698&k=b236d01863be3f3e593244913522d244&t=1782249648&sid=54pbx5


作者: gigg11    時間: 2007-9-23 07:22 PM

唔知有無人同我一樣有去睇哩場波呢??

圖片附件: IMG_0650.jpg (2007-9-23 07:22 PM, 251.7 KB) / 下載次數 2
http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1164699&k=d46668d97144a3f05793226e373df524&t=1782249648&sid=54pbx5



圖片附件: IMG_0652.jpg (2007-9-23 07:22 PM, 256.5 KB) / 下載次數 1
http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1164700&k=a3a0ecac0eb2b9a01519b37940148490&t=1782249648&sid=54pbx5



圖片附件: IMG_0654.jpg (2007-9-23 07:22 PM, 258.6 KB) / 下載次數 1
http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1164701&k=6bba3f8e3591f38520ed19d45d1774c8&t=1782249648&sid=54pbx5



圖片附件: IMG_0655.jpg (2007-9-23 07:22 PM, 100 KB) / 下載次數 3
http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1164702&k=e29003752803570fff5f60d9d4c9c5a6&t=1782249648&sid=54pbx5



圖片附件: IMG_0657.jpg (2007-9-23 07:22 PM, 118.4 KB) / 下載次數 1
http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1164703&k=6d909e7bff263a5fb22f50c6f21eee06&t=1782249648&sid=54pbx5



圖片附件: IMG_0661.jpg (2007-9-23 07:22 PM, 95.1 KB) / 下載次數 2
http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1164704&k=51a015ad707582daf777d5c7d24d01f0&t=1782249648&sid=54pbx5


作者: iknow    時間: 2007-9-23 07:26 PM

Originally posted by gigg11 at 2007-9-23 07:18 PM:

大埔輸左波啊...

哥倫都真係幾好...
都可以咁講...\
大埔同傑志我都幾鐘意...
哥倫真係幾勁...
作者: gigg11    時間: 2007-9-23 07:40 PM

Originally posted by iknow at 2007-9-23 07:26 PM:

都可以咁講...\
大埔同傑志我都幾鐘意...
哥倫真係幾勁...
哦~我見你既頭像係michael carrick~
咁你係咪曼聯fans啊??

圖片附件: IMG_0665.jpg (2007-9-23 07:40 PM, 237 KB) / 下載次數 1
http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1164705&k=fd72f06454cccb91627bb7e74b683431&t=1782249648&sid=54pbx5



圖片附件: IMG_0666.jpg (2007-9-23 07:40 PM, 217.6 KB) / 下載次數 1
http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1164706&k=de445e11377c8a9e0056e319518482e3&t=1782249648&sid=54pbx5



圖片附件: IMG_0667.jpg (2007-9-23 07:40 PM, 271.8 KB) / 下載次數 2
http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1164707&k=4f6f75a646c11f7a017df03cff8315c1&t=1782249648&sid=54pbx5



圖片附件: IMG_0668.jpg (2007-9-23 07:40 PM, 225.2 KB) / 下載次數 1
http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1164708&k=f46a2f344cb3cfedf3c058fd4aa0f92c&t=1782249648&sid=54pbx5



圖片附件: IMG_0672.jpg (2007-9-23 07:40 PM, 172.4 KB) / 下載次數 1
http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1164709&k=42acc26396896363cf75bb108c89284a&t=1782249648&sid=54pbx5



圖片附件: IMG_0699.jpg (2007-9-23 07:40 PM, 98.6 KB) / 下載次數 1
http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1164710&k=3f71eec2b47aa8781cffc1f9f6d93f0d&t=1782249648&sid=54pbx5


作者: gigg11    時間: 2007-9-23 07:47 PM

哈~不過我還是比較喜歡拍南華球員的照~

圖片附件: IMG_0702.jpg (2007-9-23 07:47 PM, 104.7 KB) / 下載次數 1
http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1164711&k=dd3b9bc3bdfbee4abb9a537e21357812&t=1782249648&sid=54pbx5



圖片附件: IMG_0706.jpg (2007-9-23 07:47 PM, 82.6 KB) / 下載次數 2
http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1164712&k=9e1e6bed0ec50b13e7ea294cdf4c7368&t=1782249648&sid=54pbx5



圖片附件: IMG_0707.jpg (2007-9-23 07:47 PM, 102.3 KB) / 下載次數 1
http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1164713&k=9d2c7689f1c61381d774c5c45da445a0&t=1782249648&sid=54pbx5



圖片附件: IMG_0709.jpg (2007-9-23 07:47 PM, 101.2 KB) / 下載次數 1
http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1164714&k=7b854de785f0891a07a91c59c91b0bf3&t=1782249648&sid=54pbx5



圖片附件: IMG_0711.jpg (2007-9-23 07:47 PM, 73.2 KB) / 下載次數 5
http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1164715&k=7a443c3616b3878eb48ec2fc863c5aa3&t=1782249648&sid=54pbx5


作者: kakeidevil    時間: 2007-9-23 08:36 PM

Originally posted by Edgar Davids at 2007-9-23 16:12:
...
你加哂我加咩呀?
作者: brightlee    時間: 2007-9-23 09:28 PM

Originally posted by kakeidevil at 2007-9-23 22:36:

你加哂我加咩呀?
I can only add 1/2 of them ONLY



作者: Edgar_Davids    時間: 2007-9-23 11:17 PM

Originally posted by kakeidevil at 23-9-2007 20:36:

你加哂我加咩呀?
下次下次, 下次大概可以......
作者: Edgar_Davids    時間: 2007-9-23 11:18 PM

Originally posted by brightlee at 23-9-2007 21:28:

I can only add 1/2 of them ONLY


If I saw the rest of the pictures just now,
I don't think you can daddy.......


作者: gigg11    時間: 2007-9-24 08:01 PM

多謝版主們既大力支持!!!

好~等我宜家賣下廣告先!

快意空調甲組聯賽-南華對華家堡
門票買一送一優惠

2007 -08快意空調甲組聯賽-南華對華家堡,將於本週三(9月26日)假香港大球場上演,下午3時正鳴笛,門劵一律收60元正,長者及學生特惠票一律收20元正。現凡於同日比賽中同時購買三張長者或學生優惠票,將可獲贈一張贈券,第四位長者或學生可憑券同時免費入場觀賞球賽。

另外,南華為答謝球迷的支持,將於是場賽事推出買一送一優惠,凡購買一張60元主層門票,即可於進場時獲贈一張贈券,同行者可憑券同時免費入場觀賞球賽。此優惠不適用於購買優惠票及廂房層之門票。

2007-08快意空調甲組聯賽 - 南華 對 華家堡
日期:2007年9月26日 (星期三)
時間:下午3時正  
地點: 香港大球場
票價:$60, $20  (長者及學生)

購票優惠
凡購買一張60元主層門票,即可於進場時獲贈一張贈券,同行者可憑券同時免費入場觀賞球賽。此優惠不適用於購買優惠票及廂房層之門票。

長者及學生優惠
現凡於同日比賽中同時購買三張長者或學生優惠票,將可獲贈一張贈券,第四位長者或學生可憑券同時免費入場觀賞球賽。
作者: johnlaisin    時間: 2007-9-25 07:04 PM

有多d你呢類球迷香港球市就有救
十分支持,抵讚...................
作者: gigg11    時間: 2007-10-4 08:40 PM

哈~又係賣廣告時間啦!!!

希望0係球場到見到大家啦!!!=)



快意空調甲組聯賽旺角場上演戲肉
愉園迎戰南華

目標爭取聯賽首捷的愉園,今仗將以強陣出擊,與宿敵南華一較高下,球隊上仗在完場前被傑志迫和,痛失兩分,但球隊的整體表現卻令人滿意。在四場比賽中取得9個入球,球隊在攻擊力方面相當不俗,箭頭湯美是球隊取分的重心人物,蒙迪路傷愈復出,使到球隊整條中場線的實力更見完整,加上蔣世豪、迪亞高、梁振邦等實力份子坐鎮中場,對於球隊爭取中場的控制權更具信心,但球隊唯一的隱憂卻出現在後防線,過去四仗賽事失去了11球,,防線亦出現了不少漏洞,面對攻擊力強大的南華,防線的精密部署,將是球隊今仗的首要任務。

上仗以6比1大勝華家堡的南華,今仗再度以強勢出擊,迎戰愉園。球隊的狀態大勇,球員士氣如虹,表現信心十足,加上最近連續取得三場勝利,使到球隊的作戰信心更加強勁。迪天奴夥拍麥士維串演雙中鋒,在前線衝鋒陷陣,球隊的中場線實力相當雄厚,除了提供美妙的輸送,協助支援前線的攻擊力外,在攔截及破壞對手的中場組織亦顯得相當有效,加上球隊擁有一條強而有力的後防線,球隊今仗有充足的條件挑戰對手,再取三分的機會甚大。
作者: qqdd    時間: 2007-10-7 03:44 AM

正呀, 拍得好, 鼓勵




歡迎光臨 娛樂滿紛 26FUN (http://www.26fun.com/bbs/) Powered by Discuz! 7.0.0