標題:
[star]
[自拍] 劉心悠,薛凱琪,鄭融,Frezee等嘉賓@ 軍雞首映禮--12/03/2008
[打印本頁]
作者:
ATX-828
時間:
2008-3-5 12:56 AM
標題:
[自拍] 劉心悠,薛凱琪,鄭融,Frezee等嘉賓@ 軍雞首映禮--12/03/2008
日期: 4/3/2008
活動: 電影《軍雞》首映
藝人:
余文樂 、 劉心悠
、 吳鎮宇 。
嘉賓 :
鄭融, 薛凱琪, 袁彌明
, 鈴木仁,
Frezee
(又不齊人
)......
Cable
.....朱真真
時間: 21:15
地點: 尖沙咀柯士甸道西一號圓方廣場The Grand戲院
Part I
[
Last edited by ATX-828 on 2008-3-5 at 01:38 AM
]
圖片附件:
DSC03779.jpg
(2008-3-5 12:56 AM, 563.4 KB) / 下載次數 655
http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1219415&k=fc6c710f7736a9ffd4853ac53db073d4&t=1782132776&sid=GtqbW9
圖片附件:
DSC03780.jpg
(2008-3-5 12:56 AM, 567.7 KB) / 下載次數 433
http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1219416&k=caaeea2c6e2e4ab7fba91b9a2ec5ab25&t=1782132776&sid=GtqbW9
圖片附件:
DSC03742.jpg
(2008-3-5 12:56 AM, 615.1 KB) / 下載次數 195
http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1219417&k=e93834428d2d3d9a067d71c91316bd92&t=1782132776&sid=GtqbW9
圖片附件:
DSC03745.jpg
(2008-3-5 12:56 AM, 658.9 KB) / 下載次數 525
http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1219418&k=996bee2c398cd8b0bf83039eb836cf8c&t=1782132776&sid=GtqbW9
圖片附件:
DSC03753.jpg
(2008-3-5 12:56 AM, 577.7 KB) / 下載次數 291
http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1219419&k=59ac3d8271d13f2b28b3a691e597df63&t=1782132776&sid=GtqbW9
圖片附件:
DSC03758.jpg
(2008-3-5 12:56 AM, 589.8 KB) / 下載次數 424
http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1219420&k=82c57b02b7d8bd2340c94d6f394b655b&t=1782132776&sid=GtqbW9
作者:
ATX-828
時間:
2008-3-5 01:12 AM
Part II....鄭融無張得
圖片附件:
DSC03767.JPG
(2008-3-5 01:12 AM, 492.3 KB) / 下載次數 218
http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1219421&k=48fef5b999e6de444f7b5ceb1701389e&t=1782132776&sid=GtqbW9
圖片附件:
DSC03788.JPG
(2008-3-5 01:12 AM, 452.5 KB) / 下載次數 485
http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1219422&k=6354dc7f701dacbf2897d3b719a2739a&t=1782132776&sid=GtqbW9
圖片附件:
DSC03790.JPG
(2008-3-5 01:12 AM, 526.6 KB) / 下載次數 677
http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1219423&k=bedc5eb09caa477ff9f03c315a05ec7f&t=1782132776&sid=GtqbW9
圖片附件:
DSC03736.JPG
(2008-3-5 01:12 AM, 624.4 KB) / 下載次數 447
http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1219424&k=ba51f5fd7a487a1fb3ef194ec0cd2871&t=1782132776&sid=GtqbW9
圖片附件:
DSC03798.JPG
(2008-3-5 01:12 AM, 811.7 KB) / 下載次數 167
http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1219425&k=3335519934ca54fb137713c19a29ac35&t=1782132776&sid=GtqbW9
圖片附件:
DSC03837.JPG
(2008-3-5 01:12 AM, 924.5 KB) / 下載次數 230
http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1219426&k=f2b4473074b44b54daad52f0920c89e1&t=1782132776&sid=GtqbW9
作者:
ATX-828
時間:
2008-3-5 01:25 AM
Part III
圖片附件:
DSC03809.JPG
(2008-3-5 01:25 AM, 937.5 KB) / 下載次數 202
http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1219427&k=926a778a42bb2e4cb8e6c03a2cabf7a0&t=1782132776&sid=GtqbW9
圖片附件:
DSC03815.JPG
(2008-3-5 01:25 AM, 913.6 KB) / 下載次數 163
http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1219428&k=7bcbfe3a32dd28a1ae898e2f8888bf6e&t=1782132776&sid=GtqbW9
圖片附件:
DSC03816.JPG
(2008-3-5 01:25 AM, 903.4 KB) / 下載次數 161
http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1219429&k=394aaf833137e25d2f9766590445362e&t=1782132776&sid=GtqbW9
圖片附件:
DSC03831.JPG
(2008-3-5 01:25 AM, 955.8 KB) / 下載次數 258
http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1219430&k=e31d75afcd1d68451c3b1ec33da66522&t=1782132776&sid=GtqbW9
圖片附件:
DSC03833.JPG
(2008-3-5 01:25 AM, 1 MB) / 下載次數 254
http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1219431&k=b3656faa38372cc2c409bcaa5e173516&t=1782132776&sid=GtqbW9
圖片附件:
DSC03834.JPG
(2008-3-5 01:25 AM, 939.7 KB) / 下載次數 164
http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1219432&k=93624d97ae173bf8ec0d39f0a71ac524&t=1782132776&sid=GtqbW9
作者:
ATX-828
時間:
2008-3-5 01:29 AM
Part IV
圖片附件:
DSC03825.JPG
(2008-3-5 01:29 AM, 858 KB) / 下載次數 332
http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1219433&k=4ada12d582142f13ab15eab8ab951ce3&t=1782132776&sid=GtqbW9
圖片附件:
DSC03829.JPG
(2008-3-5 01:29 AM, 852.6 KB) / 下載次數 216
http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1219434&k=70b821e40029de3fbb57d286e1796421&t=1782132776&sid=GtqbW9
圖片附件:
DSC03847.JPG
(2008-3-5 01:29 AM, 1.3 MB) / 下載次數 120
http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1219435&k=030bd85f60cbb98629bfa97b1cf1c6dd&t=1782132776&sid=GtqbW9
圖片附件:
DSC03848.JPG
(2008-3-5 01:29 AM, 1.4 MB) / 下載次數 140
http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1219436&k=04f31834492c053e2781940633b76d07&t=1782132776&sid=GtqbW9
圖片附件:
DSC03738.JPG
(2008-3-5 01:29 AM, 729.9 KB) / 下載次數 168
http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1219437&k=9da2eaad7fdec22bfa017913f20d294a&t=1782132776&sid=GtqbW9
圖片附件:
DSC03797.JPG
(2008-3-5 01:29 AM, 824.8 KB) / 下載次數 128
http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1219438&k=87ad57f707ba31dd8feaeec110d564cc&t=1782132776&sid=GtqbW9
作者:
ATX-828
時間:
2008-3-5 01:35 AM
Part V....
先發制人
Post先
===END===
圖片附件:
DSC03849.JPG
(2008-3-5 01:35 AM, 1.1 MB) / 下載次數 485
http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1219439&k=91895dd04f08f0e919dc30e71b529e09&t=1782132776&sid=GtqbW9
圖片附件:
DSC03852.JPG
(2008-3-5 01:35 AM, 934.3 KB) / 下載次數 338
http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1219440&k=42b3f881047246cab8b92870291a7231&t=1782132776&sid=GtqbW9
圖片附件:
DSC03854.JPG
(2008-3-5 01:35 AM, 968.7 KB) / 下載次數 447
http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1219441&k=d634e2621dfbb27cd8fa6860e66002e7&t=1782132776&sid=GtqbW9
圖片附件:
DSC03855.JPG
(2008-3-5 01:35 AM, 1.1 MB) / 下載次數 246
http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1219442&k=dcd5b4d6782458d9a3eb87fac2be607b&t=1782132776&sid=GtqbW9
圖片附件:
DSC03860.JPG
(2008-3-5 01:35 AM, 1.1 MB) / 下載次數 634
http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1219443&k=d28c60d26a0dc481ab1bfbb7e5a9221c&t=1782132776&sid=GtqbW9
圖片附件:
DSC03863.JPG
(2008-3-5 01:35 AM, 1013.5 KB) / 下載次數 338
http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1219444&k=a3197e71fe2f5faa67216453fa915dbd&t=1782132776&sid=GtqbW9
作者:
~冪雲~
時間:
2008-3-5 04:55 AM
阿fi 個頭係咪仲係腫左, 定係我心理作用=,="" (右額)
作者:
藍熊
時間:
2008-3-5 09:21 PM
如果活動係星期一搞咪好, 我可以立即殺過黎, 要向正我放假果日夜晚搞真冇運行. 琴日去呢度搵姚樂怡, 影左一張相兼握手, 之後由於有其他野所以即閃.
相我就照post, 不過得一張我無謂開主題喇! 另外我向度竟然意外發現有風速標, 可能第日打完風後有圓方既風速數據公佈.
[
Last edited by 藍熊 on 2008-3-5 at 09:29 PM
]
圖片附件:
IMG_3511.JPG
(2008-3-5 09:21 PM, 506.1 KB) / 下載次數 197
http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1219510&k=1209c4f7fe0dd8c5cc8d9c4514885c92&t=1782132776&sid=GtqbW9
作者:
ATX-828
時間:
2008-3-5 10:05 PM
Originally posted by
藍熊
at 2008-3-5 09:21 PM:
如果活動係星期一搞咪好, 我可以立即...
呢個fun我影了, 但呢排"積壓沉重"
...有Model Catwalk d fun 要隔走model相故較遲出
[
Last edited by ATX-828 on 2008-3-6 at 12:07 AM
]
作者:
howai
時間:
2008-3-6 12:49 AM
心悠 好靚呀!!!
作者:
足球王
時間:
2008-3-19 02:36 AM
心悠真係好靚!!!!!
作者:
JarvisCocker
時間:
2008-3-19 04:20 PM
心悠咁0既造型真係唔得頂呀
歡迎光臨 娛樂滿紛 26FUN (http://www.26fun.com/bbs/)
Powered by Discuz! 7.0.0