









Originally posted by jen02轉世 at 7-7-2008 17:47:4 d6 l: D( }) j* t
棒兄,
3 X1 P& L* }2 _) M& a
小心小心.....

...........小心女人.........


Originally posted by 戰虎 at 2008-7-7 06:42 PM:* m" G4 t/ D& y* n
解放軍私生活會唔會係國家機密,睇完會唔會拉你生三五年監嗎????
原帖由 LU 於 2008-7-7 07:30 PM 發表 http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif% y6 q, p# V/ I7 t3 {
應該放片上 youtube 嗰個大鑊啲
原帖由 LU 於 2008-7-7 07:30 PM 發表 http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif+ S# F* s! A5 U
應該放片上 youtube 嗰個大鑊啲
| 歡迎光臨 娛樂滿紛 26FUN (http://www.26fun.com/bbs/) | Powered by Discuz! 7.0.0 |