Board logo

標題: [model] [原創] 諸葛梓岐,Kama @ Clinique概念店開幕-18/12/2008 [打印本頁]

作者: DB-Bahn    時間: 2008-12-20 12:29 AM     標題: [原創] 諸葛梓岐,Kama @ Clinique概念店開幕-18/12/2008

日期: 18/12/2008
活動: Clinique概念店開幕酒會
藝人: 謝安琪 , Ana R , 黃婉君 , Kama 。
諸葛梓岐 , Cara G , 楊洛婷, 黃翠如,史澤雅
時間: 13:00
地點: 旺角新世紀廣場122鋪


Part 1/2 at http://www.26fun.com/bbs/viewthread.php?tid=195649
Part 3 end

http://www.26fun.com/news/cbf531323708.jpg


http://www.26fun.com/news/53e761323702.jpg

[ 本帖最後由 DB-Bahn 於 2008-12-20 12:37 AM 編輯 ]

圖片附件: Clinique-MK-181218_T013.jpg (2008-12-20 12:29 AM, 1.5 MB) / 下載次數 164
http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1323699&k=50ab0a7b4c2259a93c53d61a115f5363&t=1782612459&sid=r4Rx4m



圖片附件: Clinique-MK-181218_T057.jpg (2008-12-20 12:29 AM, 2.1 MB) / 下載次數 202
http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1323700&k=4825d2d1e6d2d0cabd8facab547f82b3&t=1782612459&sid=r4Rx4m



圖片附件: Clinique-MK-181218_T059.JPG (2008-12-20 12:29 AM, 2.1 MB) / 下載次數 198
http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1323701&k=82f58e45714b8fe2916a4d83fab2303b&t=1782612459&sid=r4Rx4m



圖片附件: Clinique-MK-181218_T062.JPG (2008-12-20 12:29 AM, 2.2 MB) / 下載次數 3138
http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1323702&k=c025e4abb7b9e8c8bdd82184b6f2d535&t=1782612459&sid=r4Rx4m



圖片附件: Clinique-MK-181218_T063.JPG (2008-12-20 12:29 AM, 2.2 MB) / 下載次數 150
http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1323703&k=31a4021d478272efb28d643d82abb419&t=1782612459&sid=r4Rx4m



圖片附件: Clinique-MK-181218_T040.jpg (2008-12-20 12:29 AM, 2 MB) / 下載次數 213
http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1323704&k=fd7302be934cd0d261ffa1d3cb2ece5c&t=1782612459&sid=r4Rx4m



圖片附件: Clinique-MK-181218_T042.JPG (2008-12-20 12:29 AM, 1.8 MB) / 下載次數 216
http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1323705&k=a78afc5e43557558cad0a7fbe0d9ddd2&t=1782612459&sid=r4Rx4m



圖片附件: Clinique-MK-181218_T044.jpg (2008-12-20 12:29 AM, 1.8 MB) / 下載次數 207
http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1323706&k=136f815f36c561ed9d9f1126c10ff0c8&t=1782612459&sid=r4Rx4m



圖片附件: Clinique-MK-181218_T047.JPG (2008-12-20 12:29 AM, 1.9 MB) / 下載次數 242
http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1323707&k=fc7aad7d674d9a61ea051f066460b95b&t=1782612459&sid=r4Rx4m



圖片附件: Clinique-MK-181218_T054.JPG (2008-12-20 12:29 AM, 2 MB) / 下載次數 3175
http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1323708&k=c9e90d2ecfb96e6e708ac0659d23aa7c&t=1782612459&sid=r4Rx4m



圖片附件: Clinique-MK-181218_T033.jpg (2008-12-20 12:29 AM, 2 MB) / 下載次數 304
http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1323709&k=f1ed116f7988cc9bf056a7ec8712666a&t=1782612459&sid=r4Rx4m



圖片附件: Clinique-MK-181218_T034.jpg (2008-12-20 12:29 AM, 2 MB) / 下載次數 338
http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1323710&k=1dfa6d16a778f534d28e67376c910b5d&t=1782612459&sid=r4Rx4m


作者: mnbvc    時間: 2008-12-20 12:33 AM

第1個
作者: ckyckk    時間: 2008-12-20 12:36 AM

梓岐 + 凱珊

你殺了我吧

雙倍加分
作者: akakak777    時間: 2008-12-20 12:37 AM

原帖由 ckyckk 於 2008-12-20 12:36 AM 發表 http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif
梓岐 + 凱珊

你殺了我吧

雙倍加分
kama 我就知係你頭3號姐     咩原來子棋你又


作者: DB-Bahn    時間: 2008-12-20 12:39 AM

原帖由 ckyckk 於 2008-12-20 12:36 AM 發表 http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif
梓岐 + 凱珊

你殺了我吧

雙倍加分
多謝版主老大
作者: mnbvc    時間: 2008-12-20 01:33 AM

原帖由 akakak777 於 2008-12-20 12:37 AM 發表 http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif



kama 我就知係你頭3號姐     咩原來子棋你又

  
所以話你琴日冇影走寶羅
作者: J.T.    時間: 2008-12-20 04:48 AM

梓岐梓岐my梓岐ar~~~~~~
作者: ki_ki    時間: 2008-12-20 04:48 AM

Kama表情多多好可人啊
作者: littliac    時間: 2008-12-20 05:32 PM

原帖由 ckyckk 於 2008-12-20 12:36 AM 發表 http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif
梓岐 + 凱珊

你殺了我吧

雙倍加分
顺便杀埋我啦。。。
作者: hei3001    時間: 2008-12-20 05:34 PM

2個都好靚女呀,多謝你呀,kama得意,梓岐 靚到唔識形容
作者: CHECSS    時間: 2008-12-20 10:59 PM

原帖由 ckyckk 於 2008-12-20 12:36 AM 發表 http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif
梓岐 + 凱珊

你殺了我吧

雙倍加分
you love Marie as well ??
作者: sulley    時間: 2008-12-21 08:41 AM

諸葛梓岐very good
作者: 奸人堅    時間: 2008-12-21 02:47 PM

諸葛梓岐:  十分靚女;    kama: 十分細路女.
作者: stevenlie    時間: 2009-1-2 01:23 PM

kama is so fresh
作者: mico4ever    時間: 2009-1-5 12:37 AM

kama 好Q好靚
作者: tlkk0316    時間: 2009-1-13 10:12 AM

謝謝大大的分享^^
作者: ckp1117    時間: 2009-1-28 11:04 PM

marie
作者: carmitbb    時間: 2009-1-30 08:32 AM

marie好靚女!! thank you
作者: ahwahk    時間: 2009-1-30 09:08 AM

梓岐梓岐好靚女.
作者: modig    時間: 2009-2-3 02:48 PM

Kama 超可愛!!
諸葛小姐也不差, 不過不是我杯茶
作者: prada_mc    時間: 2009-2-19 12:41 AM

kama is so good, my friend was her classmate xD
作者: tokyo1234    時間: 2009-3-1 12:16 AM

邦民女KAMA紅得好快
作者: kin282001    時間: 2009-4-27 04:29 PM

正 好鬼正




歡迎光臨 娛樂滿紛 26FUN (http://www.26fun.com/bbs/) Powered by Discuz! 7.0.0