Board logo

標題: [model] [原創] 眾Model @《變形金剛:狂派再起》首映禮 [打印本頁]

作者: DB-Bahn    時間: 2009-6-23 11:59 AM     標題: [原創] 眾Model @《變形金剛:狂派再起》首映禮

6月 22日 (週一),
20:15 – 21:30
《變形金剛:狂派再起》首映禮
地點 :海運戲院
Star part include:
http://www.26fun.com/bbs/viewthread.php?tid=204861

Model part include:
A.Lin, Annie g, Anjaylia Chan, Crystal Wan,
Dada lo, evelyn Choi, Hailey C., Isabel L.
Rainbow,Monique, Lavina,Sarah...........
[From 3間Model公司 ]

Part 1
http://www.26fun.com/news/f9c551379105.jpg

[ 本帖最後由 DB-Bahn 於 2009-6-23 12:05 PM 編輯 ]

圖片附件: 變形金剛2首映-090622_020.jpg (2009-6-23 11:59 AM, 1.5 MB) / 下載次數 136
http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1379101&k=2c375f733a177cb801d1645a24fd9ea8&t=1782631942&sid=te2zQ8



圖片附件: 變形金剛2首映-090622_006.jpg (2009-6-23 11:59 AM, 1.9 MB) / 下載次數 156
http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1379102&k=8406500b122bf700466d9a4364b02410&t=1782631942&sid=te2zQ8



圖片附件: 變形金剛2首映-090622_013.jpg (2009-6-23 11:59 AM, 1.9 MB) / 下載次數 389
http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1379103&k=c65425a78ee87d3067dd6a750e9ef977&t=1782631942&sid=te2zQ8



圖片附件: 變形金剛2首映-090622_031.jpg (2009-6-23 11:59 AM, 2.5 MB) / 下載次數 155
http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1379104&k=9ca61673165cbda244215b3c4ea50845&t=1782631942&sid=te2zQ8



圖片附件: 變形金剛2首映-090622_033.jpg (2009-6-23 11:59 AM, 2.1 MB) / 下載次數 2107
http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1379105&k=e25a034a7cbdf36175722618b116018c&t=1782631942&sid=te2zQ8



圖片附件: 變形金剛2首映-090622_038.jpg (2009-6-23 11:59 AM, 1.5 MB) / 下載次數 1542
http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1379106&k=6c73af30ebfa9c431014ed3cfa71df28&t=1782631942&sid=te2zQ8



圖片附件: 變形金剛2首映-090622_039.jpg (2009-6-23 11:59 AM, 2.3 MB) / 下載次數 171
http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1379107&k=3b6d98bd530b859a7a2f429a325f690e&t=1782631942&sid=te2zQ8



圖片附件: 變形金剛2首映-090622_053.jpg (2009-6-23 11:59 AM, 2 MB) / 下載次數 131
http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1379108&k=e2d1c2d94a45b1b4a1475c4ff029b927&t=1782631942&sid=te2zQ8



圖片附件: 變形金剛2首映-090622_049.jpg (2009-6-23 12:02 PM, 1.9 MB) / 下載次數 183
http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1379109&k=5ecb17972366c9fb8e68aba3560cce08&t=1782631942&sid=te2zQ8



圖片附件: 變形金剛2首映-090622_047.jpg (2009-6-23 12:02 PM, 1.6 MB) / 下載次數 129
http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1379110&k=ae05a2e61f0e040d6acb3333086c91f1&t=1782631942&sid=te2zQ8


作者: DB-Bahn    時間: 2009-6-23 11:59 AM

Part 2-end

http://www.26fun.com/news/b56be1379120.jpg

http://www.26fun.com/news/00e2f1379114.jpg

[ 本帖最後由 DB-Bahn 於 2009-6-23 12:20 PM 編輯 ]

圖片附件: 變形金剛2首映-090622_051.jpg (2009-6-23 12:13 PM, 1.9 MB) / 下載次數 100
http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1379111&k=ec8b960c1b302def3146dce15d55463a&t=1782631942&sid=te2zQ8



圖片附件: 變形金剛2首映-090622_052.jpg (2009-6-23 12:13 PM, 1.9 MB) / 下載次數 99
http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1379112&k=984a0eacae54287dbf97964c6767ab9c&t=1782631942&sid=te2zQ8



圖片附件: 變形金剛2首映-090622_055.jpg (2009-6-23 12:13 PM, 2.2 MB) / 下載次數 115
http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1379113&k=ed6bad2c7a901b9dafc753982e77d7fa&t=1782631942&sid=te2zQ8



圖片附件: 變形金剛2首映-090622_057.jpg (2009-6-23 12:13 PM, 1.4 MB) / 下載次數 1954
http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1379114&k=8f0cc7d375258e6b1ffaed78bec69709&t=1782631942&sid=te2zQ8



圖片附件: 變形金剛2首映-090622_059.jpg (2009-6-23 12:13 PM, 2.2 MB) / 下載次數 63
http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1379115&k=08399f5ed9cce21a102beb3cdbc32027&t=1782631942&sid=te2zQ8



圖片附件: 變形金剛2首映-090622_061.jpg (2009-6-23 12:13 PM, 1.9 MB) / 下載次數 211
http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1379116&k=3ec0c46457c78cb71e0389b2097d94a6&t=1782631942&sid=te2zQ8



圖片附件: 變形金剛2首映-090622_062.jpg (2009-6-23 12:13 PM, 1.7 MB) / 下載次數 103
http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1379117&k=88a1322c0c937c5077f7fdca7ef52ecd&t=1782631942&sid=te2zQ8



圖片附件: 變形金剛2首映-090622_065.jpg (2009-6-23 12:19 PM, 1.9 MB) / 下載次數 151
http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1379118&k=4f8bb5e30766ef87615102845b5250cc&t=1782631942&sid=te2zQ8



圖片附件: 變形金剛2首映-090622_095.jpg (2009-6-23 12:19 PM, 2.3 MB) / 下載次數 171
http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1379119&k=48d7c582b2cc4086826470804e6cb15a&t=1782631942&sid=te2zQ8



圖片附件: 變形金剛2首映-090622_098.jpg (2009-6-23 12:19 PM, 2 MB) / 下載次數 1979
http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1379120&k=5033eb390aa88f2d8d59b3d9f2ba4bd2&t=1782631942&sid=te2zQ8



圖片附件: 變形金剛2首映-090622_103.jpg (2009-6-23 12:19 PM, 1.8 MB) / 下載次數 198
http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1379121&k=94022c27bf06c4c4b23f917ade9e2025&t=1782631942&sid=te2zQ8



圖片附件: 變形金剛2首映-090622_101.jpg (2009-6-23 12:19 PM, 2.1 MB) / 下載次數 214
http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1379122&k=2f28cb65687f827420564d45396cd7d5&t=1782631942&sid=te2zQ8



圖片附件: 變形金剛2首映-090622_105.jpg (2009-6-23 12:19 PM, 2 MB) / 下載次數 241
http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1379123&k=56760395d8f057cdfe8928464e79bdc5&t=1782631942&sid=te2zQ8


作者: 屎夾肥    時間: 2009-6-24 12:38 AM

戰鬥格
作者: n b n    時間: 2009-6-24 12:42 AM

原帖由 DB-Bahn 於 2009-6-23 11:59 AM 發表 http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif
6月 22日 (週一),
20:15 – 21:30
《變形金剛:狂派再起》首映禮
地點 :海運戲院
Star part include:
http://www.26fun.com/bbs/viewthread.php?tid=204861

Model part include:
A.Lin, Annie g, Anjaylia Chan, Cry ...
http://www.26fun.com/news/c4c911379106.jpg

右手邊嗰個幾靚,叫咩名
作者: 屎夾肥    時間: 2009-6-24 12:46 AM

原帖由 n b n 於 2009-6-24 12:42 AM 發表 http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif


http://www.26fun.com/news/c4c911379106.jpg

右手邊嗰個幾靚,叫咩名
A.Lin羅廢話
作者: n b n    時間: 2009-6-24 12:51 AM

原帖由 屎夾肥 於 2009-6-24 12:46 AM 發表 http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif

A.Lin羅廢話
你廢話,冇可能係 A.lin
作者: 屎夾肥    時間: 2009-6-24 12:57 AM

原帖由 n b n 於 2009-6-24 12:51 AM 發表 http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif


你廢話,冇可能係 A.lin
你廢話,冇可能係 A.lin甘係你呀
作者: ATX-828    時間: 2009-6-24 12:57 AM

原帖由 n b n 於 2009-6-24 12:51 AM 發表 http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif


你廢話,冇可能係 A.lin

作者: 怪味雞    時間: 2009-6-24 12:59 AM

原帖由 ATX-828 於 2009-6-24 12:57 AM 發表 http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif


今日有冇去首映
作者: n b n    時間: 2009-6-24 01:02 AM

原帖由 屎夾肥 於 2009-6-24 12:57 AM 發表 http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif

你廢話,冇可能係 A.lin甘係你呀
A.Lin 好好人架.......

你條路舖得咁闊咁直,你教吓我行唔行埋落去好
作者: ATX-828    時間: 2009-6-24 01:07 AM

原帖由 怪味雞 於 2009-6-24 12:59 AM 發表 http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif

今日有冇去首映
情報顯示前日變型金剛首映係碼頭過大台完後被柯柏文打包車走,

所以昨晚變回戲院內搞要企廣東道
作者: 怪味雞    時間: 2009-6-24 01:10 AM

原帖由 ATX-828 於 2009-6-24 01:07 AM 發表 http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif


情報顯示前日變型金剛首映係碼頭過大台完後被柯柏文打包車走,

所以昨晚變回戲院內搞要企廣東道
講呢個
21:00 電影《矮仔多情》首映禮
時間6月 23日 (週二), 21:00 – 22:00地點海運戲院
作者: woki    時間: 2009-7-1 09:04 AM

alin is good




歡迎光臨 娛樂滿紛 26FUN (http://www.26fun.com/bbs/) Powered by Discuz! 7.0.0