標題:
富士 F200 EXR
[打印本頁]
作者:
QQooo
時間:
2009-9-4 02:13 AM
標題:
富士 F200 EXR
買左唔夠半年, 好少用咖咋..
因為有人送左新相機俾我, 所以想放左佢
部機仲係好新, 只係個相機套睇落有D舊
仲有, 果張4gb card都會包埋咖~
有意就pm我喇
地鐵站交易~
2048 x 1536 PIXEL
下載
(538.4 KB)
2009-9-4 02:15 AM
2048 x 1536 PIXEL
下載
(538.1 KB)
2009-9-4 02:15 AM
2048 x 1536 PIXEL
下載
(541.8 KB)
2009-9-4 02:15 AM
[
本帖最後由 QQooo 於 2009-9-4 02:15 AM 編輯
]
圖片附件:
P9040001.JPG
(2009-9-4 02:13 AM, 538.4 KB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1394594&k=b2f89d6dc97963a7d4b8b6b63cd1daf9&t=1782147674&sid=d42S22
圖片附件:
P9040002.JPG
(2009-9-4 02:13 AM, 538.1 KB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1394595&k=d9f11ca263ec6fc63167598c4cfc56b8&t=1782147674&sid=d42S22
圖片附件:
P9040003.JPG
(2009-9-4 02:13 AM, 541.8 KB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1394596&k=2d217328112603a532eb2f524ffd2dfd&t=1782147674&sid=d42S22
圖片附件:
P9040001.JPG
(2009-9-4 02:15 AM, 538.4 KB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1394597&k=2104b0a763b9701febe6e4127bac68c7&t=1782147674&sid=d42S22
圖片附件:
P9040002.JPG
(2009-9-4 02:15 AM, 538.1 KB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1394598&k=b3eba41e5b4c037101922abca8fc58df&t=1782147674&sid=d42S22
圖片附件:
P9040003.JPG
(2009-9-4 02:15 AM, 541.8 KB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1394599&k=37097501e090d659a0b166680ef4b23d&t=1782147674&sid=d42S22
歡迎光臨 娛樂滿紛 26FUN (http://www.26fun.com/bbs/)
Powered by Discuz! 7.0.0