Board logo

標題: [model] [自拍]Kama,Jessica C@士丹頓街專店活動-21/10/09 [打印本頁]

作者: ATX-828    時間: 2009-10-22 03:49 AM     標題: [自拍]Kama,Jessica C@士丹頓街專店活動-21/10/09

本帖最後由 ckyckk 於 2009-10-23 04:06 AM 編輯

日期: 21/10/2009
活動:Vitaminwater專店活動
時間:3:00pm
出席: 羅凱珊 、 Jessica C. 。
地點:中環士丹頓街39號地庫
====================
某報星蹤地點竟出士丹利街
Part 1

圖片附件: DSC04868.JPG (2009-10-22 03:48 AM, 3.2 MB) / 下載次數 4
http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1408451&k=f3ec775ea8de60d0bd7f848b299dec26&t=1782645942&sid=AjHyY9



圖片附件: DSC04869.JPG (2009-10-22 03:48 AM, 3.1 MB) / 下載次數 6
http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1408452&k=560ac7758ba08cf1c9821aeddd8b9ea6&t=1782645942&sid=AjHyY9



圖片附件: DSC04866.JPG (2009-10-22 03:51 AM, 3.1 MB) / 下載次數 4
http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1408453&k=1710a28c893e11573e153e3373aff24b&t=1782645942&sid=AjHyY9



圖片附件: DSC04861.jpg (2009-10-22 03:51 AM, 2.7 MB) / 下載次數 2
http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1408454&k=23493f01941f115e88d2bb9dccee1dbe&t=1782645942&sid=AjHyY9



圖片附件: DSC04834.jpg (2009-10-22 03:58 AM, 2.7 MB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1408455&k=066c03b53dc78c7f6e6746485372d464&t=1782645942&sid=AjHyY9



圖片附件: DSC04837.jpg (2009-10-22 03:58 AM, 2.7 MB) / 下載次數 2
http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1408456&k=b9e72b81c9ff84a730db38369495fc17&t=1782645942&sid=AjHyY9



圖片附件: DSC04838.jpg (2009-10-22 03:59 AM, 2.8 MB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1408457&k=77563189ca6de95250c3d07b8e743780&t=1782645942&sid=AjHyY9



圖片附件: DSC04844.JPG (2009-10-22 03:59 AM, 3.2 MB) / 下載次數 4
http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1408458&k=ea15d7d8d3371945fbd2d2c9fb5f4f9e&t=1782645942&sid=AjHyY9



圖片附件: DSC04851.JPG (2009-10-22 04:00 AM, 3.1 MB) / 下載次數 3
http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1408459&k=0bf4f1dfbc7cfc09ff229ff746a7676e&t=1782645942&sid=AjHyY9



圖片附件: DSC04847.JPG (2009-10-22 04:00 AM, 3 MB) / 下載次數 3
http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1408460&k=c6d88569f0adf539ba17d98a657625f8&t=1782645942&sid=AjHyY9


作者: zeroviva0    時間: 2009-10-22 09:44 AM

好清楚好靚, 話時話Jessica應該係正式Model,
點解D人要拿Kama同佢比?
作者: waiwai0424    時間: 2009-10-24 05:42 AM

thanks for sharing nice shooting
作者: byebyela    時間: 2009-10-24 03:15 PM

略嫌佢地兩個個妝有D濃 !!
作者: 浪漫激情    時間: 2009-10-24 04:18 PM

Jessica C
作者: C朔    時間: 2009-10-25 01:05 AM


作者: hongkongpeople    時間: 2009-10-26 01:50 AM

略嫌佢地兩個個妝有D濃 !!
byebyela 發表於 2009-10-24 03:15 PM
絕對同意,kama 太濃妝太厚粉唔及淡妝正..........
作者: karven    時間: 2009-10-29 09:55 PM

有美女看, 很寫實的圖!
作者: 606948_FDzone    時間: 2009-10-30 08:01 AM

好清楚,Kama好靚
作者: wind521    時間: 2009-11-16 06:40 PM

唔錯唔錯thx^^
作者: ericliu    時間: 2009-12-14 01:40 AM

正正...i like
作者: titankaine    時間: 2009-12-23 07:01 PM

kama 正正~




歡迎光臨 娛樂滿紛 26FUN (http://www.26fun.com/bbs/) Powered by Discuz! 7.0.0