Board logo

標題: [model] [自拍] Lavina, Rainbow,Jess,Christy Lee, Debbie Lo 等-Nokia X6 promotion [打印本頁]

作者: 角都    時間: 2010-2-17 10:45 PM     標題: [自拍] Lavina, Rainbow,Jess,Christy Lee, Debbie Lo 等-Nokia X6 promotion

今日去到,上演左套賀歲片, 叫"全城圍攻四靈久"
由於太精彩, 途人都忍不住拍左片

另外,下星期報左影bikini

圖片附件: _DSC0079.JPG (2010-2-17 10:45 PM, 3 MB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1556722&k=139d3e52215fe967e4addfb659165df0&t=1782678428&sid=KN368D



圖片附件: _DSC0080.JPG (2010-2-17 10:45 PM, 3 MB) / 下載次數 2
http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1556723&k=3a1df0afcb0177beed8ddeb83cb943b4&t=1782678428&sid=KN368D



圖片附件: _DSC0088.JPG (2010-2-17 10:45 PM, 3 MB) / 下載次數 1
http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1556724&k=e0d1068530696cba75a87729c18261da&t=1782678428&sid=KN368D



圖片附件: _DSC0096.JPG (2010-2-17 10:45 PM, 3 MB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1556725&k=e394f34e060212c9a193f083d18c2751&t=1782678428&sid=KN368D



圖片附件: _DSC0102.JPG (2010-2-17 10:45 PM, 3 MB) / 下載次數 1
http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1556726&k=88464a8b85e164c1ab6d3ae0b22cf299&t=1782678428&sid=KN368D



圖片附件: _DSC0103.JPG (2010-2-17 10:45 PM, 3 MB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1556727&k=03970a3b36d4761eb110ac4ea63dabd2&t=1782678428&sid=KN368D


作者: 角都    時間: 2010-2-17 10:55 PM

今日去到,上演左套賀歲片, 叫"全城圍攻四靈久"
由於太精彩, 途人都忍不住拍左片

另外,下星期報左影bikini
角都 發表於 2010-2-17 10:45 PM
part 2  平時極少影Rainbow同Lavina

圖片附件: _DSC0141.JPG (2010-2-17 10:55 PM, 3 MB) / 下載次數 2
http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1556728&k=8194df7984cfc0f7180eaf1f8c60d82a&t=1782678428&sid=KN368D



圖片附件: _DSC0142.JPG (2010-2-17 10:55 PM, 3 MB) / 下載次數 1
http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1556729&k=fe8ef8b34b8082cb3f5634154f6c603d&t=1782678428&sid=KN368D



圖片附件: _DSC0143.JPG (2010-2-17 10:55 PM, 3.3 MB) / 下載次數 1
http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1556730&k=bb65ce03ae39e258bd2e0e92ff0940ff&t=1782678428&sid=KN368D



圖片附件: _DSC0150.JPG (2010-2-17 10:55 PM, 3 MB) / 下載次數 2
http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1556731&k=4f67c526d90c25ce9a2a2f236eec6805&t=1782678428&sid=KN368D



圖片附件: _DSC0166.JPG (2010-2-17 10:55 PM, 3 MB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1556732&k=9220a40b6671daa4eff99c12324d0a38&t=1782678428&sid=KN368D



圖片附件: _DSC0186.JPG (2010-2-17 10:55 PM, 2.8 MB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1556733&k=c64afde6a94e4df1252774395b24cf71&t=1782678428&sid=KN368D


作者: 角都    時間: 2010-2-17 11:03 PM

part 2  平時極少影Rainbow同Lavina
角都 發表於 2010-2-17 10:55 PM
part 3  好多人影Snow

圖片附件: _DSC0187.JPG (2010-2-17 11:03 PM, 3.1 MB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1556734&k=3b9386b743040c05c9f4c65200ca9bad&t=1782678428&sid=KN368D



圖片附件: _DSC0210.JPG (2010-2-17 11:03 PM, 3.3 MB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1556735&k=3afa58106f781c9d72299080d2d1b892&t=1782678428&sid=KN368D



圖片附件: _DSC0255.JPG (2010-2-17 11:03 PM, 3.4 MB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1556736&k=93e2358af3731490360d46cb8931958d&t=1782678428&sid=KN368D



圖片附件: _DSC0271.JPG (2010-2-17 11:03 PM, 3 MB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1556737&k=0e13767eec7bd7cfd00dc4886dfcfff5&t=1782678428&sid=KN368D



圖片附件: _DSC0275.JPG (2010-2-17 11:03 PM, 3.3 MB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1556738&k=ad2aade48e9db93e0ae22dfc0f26f38c&t=1782678428&sid=KN368D


作者: 角都    時間: 2010-2-17 11:13 PM

part 3  好多人影Snow
角都 發表於 2010-2-17 11:03 PM
part 4  合照
[完]

圖片附件: _DSC0281.JPG (2010-2-17 11:13 PM, 3.1 MB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1556739&k=9fef7d871d3b7c6cfe74eabb449d6b57&t=1782678428&sid=KN368D



圖片附件: _DSC0306.JPG (2010-2-17 11:13 PM, 3 MB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1556740&k=7df893d8f2a443f4601361aa37a6e72f&t=1782678428&sid=KN368D



圖片附件: _DSC0308.JPG (2010-2-17 11:13 PM, 3 MB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1556741&k=df36a3ffa53d7ebee40e7d5f2c535a41&t=1782678428&sid=KN368D



圖片附件: _DSC0302.JPG (2010-2-17 11:13 PM, 3 MB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1556742&k=21b53d1557d9c3a21294e1a06a5a31bd&t=1782678428&sid=KN368D



圖片附件: _DSC0319.JPG (2010-2-17 11:13 PM, 3.3 MB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1556743&k=586d55bd6b88ea5ac0cc412cd9c65f98&t=1782678428&sid=KN368D



圖片附件: _DSC0326.JPG (2010-2-17 11:13 PM, 3.4 MB) / 下載次數 1
http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1556744&k=612abaa16aae11b7fd47ccaa1c59b03a&t=1782678428&sid=KN368D


作者: chewlun3    時間: 2010-2-17 11:31 PM

(全城圍攻四靈久?)
.........
我冇wor....
continue take photos.....
影相啫.......
駛唔駛爆粗...嚇怕models 呀?
影衰其他C兄....
冇意義!
作者: CLP    時間: 2010-2-17 11:43 PM

八封下星期報左影bikini....邊過?
作者: 角都    時間: 2010-2-18 12:20 AM

(全城圍攻四靈久?)
.........
我冇wor....
continue take photos.....
影相啫.......
駛唔駛爆粗...嚇怕models 呀?
影衰其他C兄....
冇意義!
chewlun3 發表於 2010-2-17 11:31 PM
我睇左1,2眼戲, 就不斷影model, 無理佢地
作者: 角都    時間: 2010-2-18 12:22 AM

八封下星期報左影bikini....邊過?
CLP 發表於 2010-2-17 11:43 PM
叫 cat, 我至在冬天影下少布
作者: chewlun3    時間: 2010-2-18 09:35 AM

本帖最後由 chewlun3 於 2010-2-18 09:41 AM 編輯

咁就唔好say 全城圍攻409啦.....
雖然屑佢嘅言行.....
但同佢爆粗者咪一樣......

影models影到咁........雙方痴線咩.....
影少影多使死咩!
作者: bw2046    時間: 2010-2-18 10:08 AM

全城圍攻四靈久
角都 發表於 2010-2-17 10:55 PM
好想睇片...
作者: 角都    時間: 2010-2-18 02:43 PM

好想睇片...
bw2046 發表於 2010-2-18 10:08 AM
實有人放
作者: chewlun3    時間: 2010-2-18 02:59 PM

本帖最後由 chewlun3 於 2010-2-18 03:11 PM 編輯

得個嘈.......
新蒸頭....炒蝦拆蟹滿場飛......
影多d 靚相啦

自娛同分享仲good 吖
作者: 角都    時間: 2010-2-18 05:16 PM

本帖最後由 角都 於 2010-2-18 05:28 PM 編輯

嘈少陣唔洗死ge
作者: DB-Bahn    時間: 2010-2-18 11:55 PM

叫 cat, 我至在冬天影下少布
角都 發表於 2010-2-18 12:22 AM
Cat chan

呢幾日都好似有隻貓係MK失蹤咗
作者: fanling409cq    時間: 2010-2-19 12:24 AM

今日去到,上演左套賀歲片, 叫"全城圍攻四靈久"
由於太精彩, 途人都忍不住拍左片

另外,下星期報左影bikini
角都 發表於 2010-2-17 10:45 PM
說人是非者,便是是非人
果日係邊個搞事,各位自己心照......
假如如果有人係呢度對在下又或者對EASYCHANNEL作出任何構成聲譽受損之言論
必定追究到底......
作者: $$$$$$$$$$$$$$$    時間: 2010-2-19 12:11 PM

第一個好靚女, 請問叫咩名
作者: coolwet    時間: 2010-2-19 01:47 PM

片呢
作者: chewlun3    時間: 2010-2-19 03:04 PM

本帖最後由 chewlun3 於 2010-2-19 03:09 PM 編輯
說人是非者,便是是非人
果日係邊個搞事,各位自己心照......
假如如果有人係呢度對在下又或者對EASYCHANNEL作出任何構成聲譽受損之言論
必定追究到底...... ...
fanling409cq 發表於 2010-2-19 12:24 AM
你都要對自己言行有所反思 bor .......

我係Sony A700 with minolta 80-200 白 lens....
坦白 say....菜街是 public area....
models not belong 你一个人...
人人可影...
冇位影咪等一陣囉...
唔係你黎到老馮一定要比位你影架....
互相讓一吓...
真係影少一两個shot 會死人?
影 models ....自娛啫.....
同你say 咁多嘢...
只係想保持菜街影models 時...龍友在互諒互讓情況吓進行...大家出黎影...想happy 啫
記住...人必自侮而人侮之
少一个敵人.
多一个friend.......仲好啦 ^ ^
當你有一隻食指指向人....
記往 at the same time...有三隻手指....係指向自己
作者: 角都    時間: 2010-2-19 04:24 PM

你都要對自己言行有所反思 bor .......

我係Sony A700 with minolta 80-200 白 lens....
坦白 say....菜街是 public area....
models not belong 你一个人...
人人可影...
冇位影咪等一陣囉...
唔係你黎到老馮一 ...
chewlun3 發表於 2010-2-19 03:04 PM
依位人兄講得好,有位咪讓下law, model 唔係為某人而影, 個個市民都可影的
出嚟影相,唔駛小事化大ge, 地球唔係為某人而轉, 自量下啦
作者: 角都    時間: 2010-2-19 04:31 PM

說人是非者,便是是非人
果日係邊個搞事,各位自己心照......
假如如果有人係呢度對在下又或者對EASYCHANNEL作出任何構成聲譽受損之言論
必定追究到底...... ...
fanling409cq 發表於 2010-2-19 12:24 AM
好ar, 如果有人對你們講出傷害言論,必定告訴之
建議請大律師告個d 講你是非的人,罰埋佢地錢,仲gd ar
作者: d228216    時間: 2010-2-19 04:41 PM

好ar, 如果有人對你們講出傷害言論,必定告訴之
建議請大律師告個d 講你是非的人,罰埋佢地錢,仲gd ar
角都 發表於 2010-2-19 04:31 PM
大家盡量忍讓吓啦, 所謂影相不成仁義在.
作者: ivan911    時間: 2010-2-19 10:21 PM

本帖最後由 ivan911 於 2010-2-19 10:52 PM 編輯

說人是非者,便是是非人
果日係邊個搞事,各位自己心照......
假如如果有人係呢度對在下又或者對EASYCHANNEL作出任何構成聲譽受損之言論
必定追究到底...... ...
fanling409cq 發表於 2010-2-19 12:24 AM
無人話邊個但有人對號入座認真有自知之明 心照
另外無人提過xxchannel請您不要在這裏賣廣告

Samsung的工作人員一見到杯麵哥哥就怕怕!但小弟是他的fans吾知幾時可以在報紙再見到杯面哥哥?期待!期待!

聲譽從來未有如何受損?

假如如果有人係呢度.....

您學人講法律就不要說假如如果一大堆假設,請講事實
作者: 黑白雙煞    時間: 2010-2-19 10:31 PM



無人話邊個但有人對號入座認真有自知之明 另外無人提過xxchannel請您不要在這裏賣廣告

怪不得連Samsung的工作人員一見到杯麵男就怕怕! ...
ivan911 發表於 2010-2-19 10:21 PM

作者: d228216    時間: 2010-2-20 12:46 AM



請您不要在這裏賣廣告
ivan911 發表於 2010-2-19 10:21 PM

作者: pyau    時間: 2010-2-21 08:58 PM

至靚&正係Snow
好多時都自動望鏡


作者: cheapmen    時間: 2010-2-22 03:42 AM

你都要對自己言行有所反思 bor .......

我係Sony A700 with minolta 80-200 白 lens....
坦白 say....菜街是 public area....
models not belong 你一个人...
人人可影...
冇位影咪等一陣囉...
唔係你黎到老馮一 ...
chewlun3 發表於 2010-2-19 03:04 PM
佢識反醒就唔會咁多公敵
本人記得佢影sa影到推撞記者上埋報
影相攝位佢成日,佢都唔知咩人來,支鏡好似唔識zoon咁
下下走到成村人前面影,個好似飯碗咁x大的柔光罩,高到仆街,檔住人影




歡迎光臨 娛樂滿紛 26FUN (http://www.26fun.com/bbs/) Powered by Discuz! 7.0.0