Board logo

標題: [model] [自拍]20100828 HTC Promotion @菜街 [打印本頁]

作者: 占占占    時間: 2010-8-28 09:37 PM     標題: [自拍]20100828 HTC Promotion @菜街

HTC  有新衫  

圖片附件: DSC_7513.JPG (2010-8-28 09:36 PM, 311.8 KB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1766029&k=ff88ff2f1f05bab113acfd409d4dfdc8&t=1782166154&sid=55WKl1



圖片附件: DSC_7514.JPG (2010-8-28 09:36 PM, 252 KB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1766030&k=c3d0449dabf6a2f67ac36a82c2e512db&t=1782166154&sid=55WKl1



圖片附件: DSC_7516.JPG (2010-8-28 09:36 PM, 263 KB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1766031&k=4554820b8b5ac110e0c6715568391435&t=1782166154&sid=55WKl1



圖片附件: DSC_7517.JPG (2010-8-28 09:36 PM, 216.8 KB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1766032&k=f3c06543fca1dbea3eac0f54864b46a8&t=1782166154&sid=55WKl1



圖片附件: DSC_7518.JPG (2010-8-28 09:36 PM, 266.9 KB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1766033&k=ec03db31a176f97ff2acee9f60491de6&t=1782166154&sid=55WKl1



圖片附件: DSC_7523.JPG (2010-8-28 09:36 PM, 266.8 KB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1766034&k=60f567d93da139f3f17c6e0529bd0870&t=1782166154&sid=55WKl1



圖片附件: DSC_7524.JPG (2010-8-28 09:36 PM, 281.2 KB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1766035&k=a8ed522f0df6c1b6ca8373d51cced4af&t=1782166154&sid=55WKl1



圖片附件: DSC_7533.JPG (2010-8-28 09:36 PM, 312.9 KB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1766036&k=3486b977f503f64236a6139c60eef3d0&t=1782166154&sid=55WKl1



圖片附件: DSC_7534.JPG (2010-8-28 09:36 PM, 360.2 KB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1766037&k=e3fdb3b374eeb7d69d3d6c6212178e2b&t=1782166154&sid=55WKl1



圖片附件: DSC_7535.JPG (2010-8-28 09:36 PM, 247.7 KB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1766038&k=bf1c76c226a6c4e48653ce1d767be3fd&t=1782166154&sid=55WKl1


作者: chewlun3    時間: 2010-8-28 09:54 PM

本帖最後由 chewlun3 於 2010-8-28 09:56 PM 編輯

新衫舊人
but mandy姐....

how come 兩邊 HTC 唔交換人嘅
作者: DB-Bahn    時間: 2010-9-15 08:39 PM

新衫舊人
but mandy姐....
how come 兩邊 HTC 唔交換人嘅
chewlun3 發表於 2010-8-28 09:54 PM
一向係做到8月.....

Mandy Wong> Bambi Lam>..
作者: 占占占    時間: 2010-9-15 08:48 PM

一向係做到8月.....

Mandy Wong> Bambi Lam>..
DB-Bahn 發表於 2010-9-15 08:39 PM
Mandy Wong> Bambi Lam> Carol Wong


其實今次仲未完,  因為連續2 WEEKS RAINNING , 所以cancel 晒,  我所知coming weekend 都仲有架.   
希望這week 唔好再落啦........




歡迎光臨 娛樂滿紛 26FUN (http://www.26fun.com/bbs/) Powered by Discuz! 7.0.0