Board logo

標題: [model] [自拍] 20101113 Xbox 360 Kinect Promotion@菜街 [打印本頁]

作者: 占占占    時間: 2010-11-13 07:57 PM     標題: [自拍] 20101113 Xbox 360 Kinect Promotion@菜街

Date:    2010-11-13
Model:  Ng Yo Yo (吳堯堯)  & Yan



圖片附件: DSC_4269.JPG (2010-11-13 07:57 PM, 317.6 KB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1782194&k=77fc6e7945f8dbd8511d515861b8a91f&t=1782572544&sid=Cyoj1v



圖片附件: DSC_4267.JPG (2010-11-13 07:57 PM, 306.1 KB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1782195&k=0e261f46affcaabd4d9da652ed013ef9&t=1782572544&sid=Cyoj1v



圖片附件: DSC_4266.JPG (2010-11-13 07:57 PM, 305.5 KB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1782196&k=a7dc5fb5fe69cab312160a9946abc8a4&t=1782572544&sid=Cyoj1v



圖片附件: DSC_4263.JPG (2010-11-13 07:57 PM, 356.5 KB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1782197&k=919603f239fb5b662441f35d150d8c54&t=1782572544&sid=Cyoj1v



圖片附件: DSC_4262.JPG (2010-11-13 07:57 PM, 386.5 KB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1782198&k=9aaedd077e916ec96d05bde984e7299c&t=1782572544&sid=Cyoj1v



圖片附件: DSC_4260.JPG (2010-11-13 07:57 PM, 299.6 KB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1782199&k=5decccdf379b8e30d1ef5b8aabe72b82&t=1782572544&sid=Cyoj1v



圖片附件: DSC_4254.JPG (2010-11-13 07:57 PM, 361.7 KB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1782200&k=21c4d62693b2de3d74cb53b645e38e36&t=1782572544&sid=Cyoj1v



圖片附件: DSC_4252.JPG (2010-11-13 07:57 PM, 393.5 KB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1782201&k=3d9d9fd404f9df611386f57283b57310&t=1782572544&sid=Cyoj1v


作者: sos9407sos    時間: 2010-11-13 11:45 PM

意外收獲 , 有 X-box 喎 .
作者: 占占占    時間: 2010-11-13 11:59 PM

意外收獲 , 有 X-box 喎 .
sos9407sos 發表於 2010-11-13 11:45 PM
but e件衫影左幾次啦!
作者: bw2046    時間: 2010-11-14 10:22 AM

but e件衫影左幾次啦!
占占占 發表於 2010-11-13 11:59 PM
and 主要 e 件衫冇乜特別...
作者: 占占占    時間: 2010-11-14 10:36 AM

第一次在動漫節睇都OK, 幾索.   

但之后就次次加左件打底就失色好多.
作者: chewlun3    時間: 2010-11-14 07:30 PM

and 主要 e 件衫冇乜特別...
bw2046 發表於 2010-11-14 10:22 AM
冇乜(突)出
作者: fanling409cq    時間: 2010-11-15 01:29 AM

今日眾人於屯門及旺角大戰時,於銅鑼灣見到SANSU呀......

圖片附件: 20101114a (3).jpg (2010-11-15 01:29 AM, 123.5 KB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1782585&k=9babc2979f751f8f8c0d2b4093f9ed54&t=1782572544&sid=Cyoj1v


作者: ATX-828    時間: 2010-11-15 02:58 AM


作者: 深圳居民    時間: 2010-11-17 11:25 PM

今日眾人於屯門及旺角大戰時,於銅鑼灣見到SANSU呀......
fanling409cq 發表於 2010-11-15 01:29 AM
不好意思,本人新手上路,可否告知他炫耀看到Sansu和主题有什么关系?
作者: chewlun3    時間: 2010-11-17 11:37 PM

佢自己先知
作者: 占占占    時間: 2010-11-17 11:48 PM

今晚個首賣會唔係e套衫.  


等有去c hing 出相.   新衫.




歡迎光臨 娛樂滿紛 26FUN (http://www.26fun.com/bbs/) Powered by Discuz! 7.0.0