Board logo

標題: [model] [自拍]20101116 領匯X多啦A夢「聖誕夢成真」揭幕亮燈儀式 [打印本頁]

作者: 占占占    時間: 2010-11-16 11:05 PM     標題: [自拍]20101116 領匯X多啦A夢「聖誕夢成真」揭幕亮燈儀式

本帖最後由 占占占 於 2010-11-16 11:28 PM 編輯

日期: 16/11/2010
活動: 領匯 X 多啦A夢「聖誕夢成真」揭幕禮暨亮燈儀式
藝人: 王國龍 、 馬麗媚 、廖碧兒 。
時間: 18:15 - 19:30
地點: 樂富廣場美食坊



Model:  Michelle Tai  &  Renee Li

圖片附件: DSC_4637.JPG (2010-11-16 11:03 PM, 230.6 KB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1782869&k=26e882eaa175f8a9cdbdb5b4e9850e36&t=1782290347&sid=44aqt6



圖片附件: DSC_4639.JPG (2010-11-16 11:03 PM, 246.2 KB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1782870&k=43d699fe3a3e528ccef9db40d4926540&t=1782290347&sid=44aqt6



圖片附件: DSC_4640.JPG (2010-11-16 11:03 PM, 234.5 KB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1782871&k=ff7ab9a636048607bde0e27bcdfd5b43&t=1782290347&sid=44aqt6



圖片附件: DSC_4641.JPG (2010-11-16 11:03 PM, 220.8 KB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1782872&k=07ee5ffff9ec5ca5c6da409e0756a882&t=1782290347&sid=44aqt6



圖片附件: DSC_4642.JPG (2010-11-16 11:03 PM, 233.4 KB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1782873&k=7dce3978e3ed279d155ad373b2350955&t=1782290347&sid=44aqt6



圖片附件: DSC_4715.JPG (2010-11-16 11:03 PM, 294.2 KB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1782874&k=ea3fd817a83a62ab2413d18c33370e3d&t=1782290347&sid=44aqt6



圖片附件: DSC_4716.JPG (2010-11-16 11:03 PM, 295.9 KB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1782875&k=e6471a2431d31dd055813100d61e07df&t=1782290347&sid=44aqt6



圖片附件: DSC_4717.JPG (2010-11-16 11:03 PM, 291.2 KB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1782876&k=4dfa7bf6d11ac10caa0266f5f74f6b27&t=1782290347&sid=44aqt6



圖片附件: DSC_4718.JPG (2010-11-16 11:03 PM, 365.4 KB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1782877&k=47d30ecd4edb842c280f88d570eebf69&t=1782290347&sid=44aqt6



圖片附件: DSC_4677.JPG (2010-11-16 11:06 PM, 3.7 MB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1782878&k=d2edecc25b7861cef2bb7d7fb8c1d793&t=1782290347&sid=44aqt6


作者: 殺破狼    時間: 2010-11-17 12:10 AM

之後可以入埋去影咁好
作者: 占占占    時間: 2010-11-17 12:20 AM

本帖最後由 占占占 於 2010-11-17 12:27 AM 編輯
之後可以入埋去影咁好
殺破狼 發表於 2010-11-17 12:10 AM
不是, 出面黎既.  有鐵欄隔住.
作者: chewlun3    時間: 2010-11-17 12:29 AM

#2 話可以入埋去 x'max girls  度咁近影..........

唔係話影完 X' mas girls 后........

再去其他方影
作者: 占占占    時間: 2010-11-17 12:31 AM

#2 話可以入埋去 x'max girls  度咁近影..........

唔係話影完 X' mas girls 后........

再去其他方影
chewlun3 發表於 2010-11-17 12:29 AM
眼快睇錯, 改番.
作者: 深圳居民    時間: 2010-11-17 02:31 AM

非常有專業水準
作者: 131313    時間: 2010-11-18 01:54 AM

聖誕女郎x2  ( From StarZ people)




歡迎光臨 娛樂滿紛 26FUN (http://www.26fun.com/bbs/) Powered by Discuz! 7.0.0