Board logo

標題: [model] [自拍]20101116 領匯X多啦A夢「聖誕夢成真」揭幕亮燈儀式 [打印本頁]

作者: 占占占    時間: 2010-11-16 11:05 PM     標題: [自拍]20101116 領匯X多啦A夢「聖誕夢成真」揭幕亮燈儀式

本帖最後由 占占占 於 2010-11-16 11:28 PM 編輯

日期: 16/11/2010
活動: 領匯 X 多啦A夢「聖誕夢成真」揭幕禮暨亮燈儀式
藝人: 王國龍 、 馬麗媚 、廖碧兒 。
時間: 18:15 - 19:30
地點: 樂富廣場美食坊



Model:  Michelle Tai  &  Renee Li

圖片附件: DSC_4637.JPG (2010-11-16 11:03 PM, 230.6 KB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1782869&k=b3feb46238f74d66adf4b03004ca41e7&t=1782296341&sid=uu6Yqg



圖片附件: DSC_4639.JPG (2010-11-16 11:03 PM, 246.2 KB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1782870&k=ab6902827cd75ca04dacd9aa72e9b3ca&t=1782296341&sid=uu6Yqg



圖片附件: DSC_4640.JPG (2010-11-16 11:03 PM, 234.5 KB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1782871&k=22ccd5cce83027c26a2bb2296c3f4f27&t=1782296341&sid=uu6Yqg



圖片附件: DSC_4641.JPG (2010-11-16 11:03 PM, 220.8 KB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1782872&k=2025efb56379fe9b5f26d95804a3ab01&t=1782296341&sid=uu6Yqg



圖片附件: DSC_4642.JPG (2010-11-16 11:03 PM, 233.4 KB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1782873&k=849bc132476706f1b46dacdac9783c1b&t=1782296341&sid=uu6Yqg



圖片附件: DSC_4715.JPG (2010-11-16 11:03 PM, 294.2 KB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1782874&k=d268abbaa5fe5c6365d74f8c3dc5cf59&t=1782296341&sid=uu6Yqg



圖片附件: DSC_4716.JPG (2010-11-16 11:03 PM, 295.9 KB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1782875&k=82c586bae7a0e36605b5194ea2e997c9&t=1782296341&sid=uu6Yqg



圖片附件: DSC_4717.JPG (2010-11-16 11:03 PM, 291.2 KB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1782876&k=fd0185ec4c8a43a6d866b133ab43428d&t=1782296341&sid=uu6Yqg



圖片附件: DSC_4718.JPG (2010-11-16 11:03 PM, 365.4 KB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1782877&k=c78328108c72d2f7ced3557ffefca52a&t=1782296341&sid=uu6Yqg



圖片附件: DSC_4677.JPG (2010-11-16 11:06 PM, 3.7 MB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1782878&k=8c78b03992a28a7499d382a3dedc6c5f&t=1782296341&sid=uu6Yqg


作者: 殺破狼    時間: 2010-11-17 12:10 AM

之後可以入埋去影咁好
作者: 占占占    時間: 2010-11-17 12:20 AM

本帖最後由 占占占 於 2010-11-17 12:27 AM 編輯
之後可以入埋去影咁好
殺破狼 發表於 2010-11-17 12:10 AM
不是, 出面黎既.  有鐵欄隔住.
作者: chewlun3    時間: 2010-11-17 12:29 AM

#2 話可以入埋去 x'max girls  度咁近影..........

唔係話影完 X' mas girls 后........

再去其他方影
作者: 占占占    時間: 2010-11-17 12:31 AM

#2 話可以入埋去 x'max girls  度咁近影..........

唔係話影完 X' mas girls 后........

再去其他方影
chewlun3 發表於 2010-11-17 12:29 AM
眼快睇錯, 改番.
作者: 深圳居民    時間: 2010-11-17 02:31 AM

非常有專業水準
作者: 131313    時間: 2010-11-18 01:54 AM

聖誕女郎x2  ( From StarZ people)




歡迎光臨 娛樂滿紛 26FUN (http://www.26fun.com/bbs/) Powered by Discuz! 7.0.0