Board logo

標題: [model] 好鬼 mini handbags catwalk.......31/3/11 +_+ [打印本頁]

作者: chewlun3    時間: 2011-4-1 10:31 PM     標題: 好鬼 mini handbags catwalk.......31/3/11 +_+

本帖最後由 chewlun3 於 2011-4-1 11:14 PM 編輯

2011 亞太區皮革展 - Dress Up Mini Catwalk
Place : HK會展
Time : 31/3/11   3:30PM

本來唔打算post.....d 9彩 spot light 玩死我
見有C兄post全身
咁就post headshot 啦
180秒左右就行完.........
嗰d仲燦爛過9彩嘅迷幻 spot light..........
真係想用N年前日劇(排球女將) 絕招.........離心獨劈.........劈之

anyway.....主打
黑眼睛...黑頭髮....黃皮膚.....永永遠遠是靚的傳人

圖片附件: BagsShow31March11 029.jpg (2011-4-1 10:33 PM, 2.2 MB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1825602&k=16ce0df856d5bcc91db131b4687566dd&t=1782490281&sid=gabq8g



圖片附件: BagsShow31March11 036.jpg (2011-4-1 10:34 PM, 2.1 MB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1825603&k=bab0a5a8300820f80bbf5a2343e30351&t=1782490281&sid=gabq8g



圖片附件: BagsShow31March11 040.jpg (2011-4-1 10:34 PM, 2.1 MB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1825604&k=7956733e08a7fa3d7e157e4f43001b4d&t=1782490281&sid=gabq8g



圖片附件: BagsShow31March11 042.jpg (2011-4-1 10:32 PM, 2.1 MB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1825605&k=360be41238311a78d761b3dd6f2da9b1&t=1782490281&sid=gabq8g



圖片附件: BagsShow31March11 099.jpg (2011-4-1 10:35 PM, 2 MB) / 下載次數 1
http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1825606&k=0353fa9a2d374a3049b1bf2811479027&t=1782490281&sid=gabq8g



圖片附件: BagsShow31March11 133.jpg (2011-4-1 10:32 PM, 2.1 MB) / 下載次數 1
http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1825607&k=8021f34369a8d8428ba9e7c273268558&t=1782490281&sid=gabq8g



圖片附件: BagsShow31March11 157.jpg (2011-4-1 10:32 PM, 2.6 MB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1825608&k=bef5b66f79748076924ede41ec36194a&t=1782490281&sid=gabq8g



圖片附件: BagsShow31March11 162.jpg (2011-4-1 10:36 PM, 1.3 MB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1825609&k=5ab05b2189295e1b35f76f843ed5ba97&t=1782490281&sid=gabq8g



圖片附件: BagsShow31March11 169.jpg (2011-4-1 10:32 PM, 2.5 MB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1825610&k=5a7e2f00c9ebad749d2b02a1e32db171&t=1782490281&sid=gabq8g



圖片附件: BagsShow31March11 188.jpg (2011-4-1 10:32 PM, 3.3 MB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1825611&k=8258c13117ad1b32aec8269d3a998e0c&t=1782490281&sid=gabq8g



圖片附件: BagsShow31March11 005.jpg (2011-4-1 10:42 PM, 1.9 MB) / 下載次數 2
http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1825635&k=7086520d54c595f3e96f4a63d7bfb9b9&t=1782490281&sid=gabq8g



圖片附件: BagsShow31March11 086.jpg (2011-4-1 10:42 PM, 2.9 MB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1825636&k=5f9cfcc6bc91c7ce13a51f341ab657cd&t=1782490281&sid=gabq8g



圖片附件: BagsShow31March11 163.jpg (2011-4-1 10:42 PM, 1.7 MB) / 下載次數 2
http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1825637&k=d38c917bea9f5e0b1d53ab0b2fda9414&t=1782490281&sid=gabq8g


作者: snake50    時間: 2011-4-1 10:56 PM

anyway.....主打...
黑眼睛...黑頭髮....黃皮膚.....永永遠遠是靚的傳人
輪廓好靚喎.........
作者: chewlun3    時間: 2011-4-1 10:57 PM

佢巧高架
作者: snake50    時間: 2011-4-1 11:04 PM

佢巧高架
chewlun3 發表於 2011-4-1 10:57 PM
嘩..最like高高架

唔知佢叫咪名呢?....(軍炸機貼名組)...有勞..
作者: chewlun3    時間: 2011-4-1 11:07 PM

修長嘅腿 ..............much better than Gi Gi
作者: littlecow    時間: 2011-4-1 11:37 PM

Like.

靚的傳人
作者: 深圳居民    時間: 2011-4-2 01:05 AM

輪廓好靚喎.........
snake50 發表於 2011-4-1 10:56 PM
非常赞同
作者: Tu-160    時間: 2011-4-6 04:19 AM

本帖最後由 Tu-160 於 2011-4-6 04:42 AM 編輯
嘩..最like高高架

唔知佢叫咪名呢?....(軍炸機貼名組)...有勞..
snake50 發表於 2011-4-1 11:04 PM
韓國model...  

日期: 30/3/2011-1/4/2011
MM & T /Fashion Access 2011 –  “Dressup min Catwalk"
地點:香港會議展覽中心 展覧廳
參觀嘉賓       :--
另共多位model參與...
Aline T @Elite
Yura Seo @model genesis
**Grace Choi @modelone (Catwalk監督)




歡迎光臨 娛樂滿紛 26FUN (http://www.26fun.com/bbs/) Powered by Discuz! 7.0.0