Board logo

標題: [model] 1-5-2011勞動節MK影會活動 [打印本頁]

作者: snake50    時間: 2011-5-5 12:21 AM     標題: 1-5-2011勞動節MK影會活動

本帖最後由 snake50 於 2011-5-5 02:46 AM 編輯

1/5/11
名謝龍三兄長細資料...

模特兒試影會及攝影比賽

模特兒
- 觸目新晉靚模: Ada, Chole, SoSo
- 特別演出嘉賓: Becky Lee
⋯⋯
美女評判
- Rainbow Woo (Donut Girls)
- Vilian Lau (Donut Girls)
- Becky Lee

世界上係無免費午餐架!
總共62個影友參加此活動........
無咩燈打..只搆自帶閃燈周圍射...
但之後大家的tel...將會.....

圖片附件: DSC_7825.jpg (2011-5-5 12:06 AM, 3.1 MB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1839018&k=59f3be49abee3d40fba5a067d0fd031c&t=1782639588&sid=FHKxwq



圖片附件: DSC_7481.jpg (2011-5-5 12:07 AM, 3.3 MB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1839019&k=8c4231b599ef3d21b84296d9a087353a&t=1782639588&sid=FHKxwq



圖片附件: DSC_7592a.jpg (2011-5-5 12:08 AM, 2.8 MB) / 下載次數 1
http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1839020&k=05126650461e3d4c2d9f516f197e1d77&t=1782639588&sid=FHKxwq



圖片附件: DSC_7587.jpg (2011-5-5 12:08 AM, 2.7 MB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1839021&k=8bb8d643fec3ae2db8b3af845a1adfe7&t=1782639588&sid=FHKxwq



圖片附件: DSC_7820.jpg (2011-5-5 12:09 AM, 3.3 MB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1839022&k=1034646a5975c2c0a2d15119f999a164&t=1782639588&sid=FHKxwq



圖片附件: DSC_7974.jpg (2011-5-5 12:10 AM, 3.2 MB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1839023&k=6b55493e02f198a1e3bbab9ec0c6e321&t=1782639588&sid=FHKxwq



圖片附件: DSC_8012.jpg (2011-5-5 12:10 AM, 2.7 MB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1839024&k=f99da1b506434577d29d9e20fd6d1f4a&t=1782639588&sid=FHKxwq



圖片附件: DSC_7958.jpg (2011-5-5 12:11 AM, 3.4 MB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1839025&k=2bae9e4490bbcaa6a2c93c77cf3e09e5&t=1782639588&sid=FHKxwq



圖片附件: DSC_7814.jpg (2011-5-5 12:12 AM, 3.1 MB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1839026&k=f02332e7948521647a49bd7636cd9c5c&t=1782639588&sid=FHKxwq



圖片附件: DSC_7794.jpg (2011-5-5 12:12 AM, 3 MB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1839027&k=b62a5af783b9326b3430459641c4f96c&t=1782639588&sid=FHKxwq



圖片附件: DSC_8047.jpg (2011-5-5 12:13 AM, 4 MB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1839028&k=8165492d77302ab48a5b73a134e9712d&t=1782639588&sid=FHKxwq



圖片附件: DSC_7492.jpg (2011-5-5 12:14 AM, 3.5 MB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1839029&k=b6fd14862c9eae4a5eca5731fbf09441&t=1782639588&sid=FHKxwq



圖片附件: DSC_7508.JPG (2011-5-5 12:14 AM, 2.5 MB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1839030&k=6d8b52146082f1ef1280ea744cfafe56&t=1782639588&sid=FHKxwq



圖片附件: DSC_7562.JPG (2011-5-5 12:15 AM, 2.2 MB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1839031&k=1aaac26218f340bdddb30c6836064cd1&t=1782639588&sid=FHKxwq



圖片附件: DSC_7565.JPG (2011-5-5 12:15 AM, 2.2 MB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1839032&k=636f78f54c1b231350f07602b8bf8505&t=1782639588&sid=FHKxwq



圖片附件: DSC_7887.jpg (2011-5-5 12:16 AM, 2.9 MB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1839033&k=1970b2e2a7e07d2211965ca8af9b775a&t=1782639588&sid=FHKxwq



圖片附件: DSC_8003.jpg (2011-5-5 12:17 AM, 2.6 MB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1839034&k=58a7e0390b1565635991c86ca738c68a&t=1782639588&sid=FHKxwq



圖片附件: DSC_8006.jpg (2011-5-5 12:17 AM, 2.8 MB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1839035&k=92b38f1c510dcb28cc2e33455e6211bc&t=1782639588&sid=FHKxwq



圖片附件: DSC_8028.jpg (2011-5-5 12:18 AM, 2.9 MB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1839037&k=a658f2e7ed8313456faf80703816d0e3&t=1782639588&sid=FHKxwq


作者: littlecow    時間: 2011-5-5 12:50 AM

8012 very nice
作者: 深圳居民    時間: 2011-5-5 02:03 AM

8012 very nice
littlecow 發表於 2011-5-5 12:50 AM

作者: chewlun3    時間: 2011-5-5 09:37 AM

(但之後大家的tel...將會.....)...............

以光速速度去哂全世界推銷商
作者: snake50    時間: 2011-5-5 04:46 PM

本帖最後由 snake50 於 2011-5-5 04:48 PM 編輯
(但之後大家的tel...將會.....)...............

以光速速度去哂全世界推銷商
chewlun3 發表於 2011-5-5 09:37 AM
絕對係....
依兩日的吹銷商來電已多過平常一星期的總和......


真係吹佢唔......x
好多都係bank的吹銷."可以賣倒錢吧"...........
作者: chewlun3    時間: 2011-5-5 06:14 PM

本帖最後由 chewlun3 於 2011-5-5 06:18 PM 編輯

個情况好鬼似阿蛇嘅圖像.......
(老笠)

ps....mark 哥有冇佣分架




歡迎光臨 娛樂滿紛 26FUN (http://www.26fun.com/bbs/) Powered by Discuz! 7.0.0