Board logo

標題: [model] 2011-06-04 深圳車展 D3 [打印本頁]

作者: 新聞小子    時間: 2011-6-4 11:30 PM     標題: 2011-06-04 深圳車展 D3

今日遲到左,影得好少相,千零張,色溫以經係現場盡最大的努力計定,因為我屋企D軟件汁唔到d7000的RAW相,全部原相出,敬希各位大佬收貨!

圖片附件: _SKY1896.JPG (2011-6-4 11:30 PM, 305.2 KB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1849215&k=7e92af13ee526ddda4ad4f9b0dca981c&t=1782668075&sid=rc8jvR



圖片附件: _SKY1906.JPG (2011-6-4 11:30 PM, 269.5 KB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1849216&k=e1d59d7d003157da82ed8026c09c8b65&t=1782668075&sid=rc8jvR



圖片附件: _SKY1909.JPG (2011-6-4 11:30 PM, 319.8 KB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1849217&k=db9fc49b8089483aa8c7554fabbe7fba&t=1782668075&sid=rc8jvR



圖片附件: _SKY1916.JPG (2011-6-4 11:30 PM, 183.5 KB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1849218&k=bdaaf50b1ccd70b909ffb220feaeee19&t=1782668075&sid=rc8jvR



圖片附件: _SKY1924.JPG (2011-6-4 11:30 PM, 375.2 KB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1849219&k=f2c6ffcb60629169776703dfc5fec575&t=1782668075&sid=rc8jvR



圖片附件: _SKY1949.JPG (2011-6-4 11:30 PM, 288.3 KB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1849220&k=4281bd49c6ada33219ac002e3d8ffc16&t=1782668075&sid=rc8jvR



圖片附件: _SKY1962.JPG (2011-6-4 11:30 PM, 303.7 KB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1849221&k=b1b9af346c6775b999560a1f5b67ba5f&t=1782668075&sid=rc8jvR



圖片附件: _SKY1970.JPG (2011-6-4 11:30 PM, 252.4 KB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1849222&k=d0344f2da8288bb91ca7d3a5335b3c0c&t=1782668075&sid=rc8jvR



圖片附件: _SKY1977.JPG (2011-6-4 11:30 PM, 348.3 KB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1849223&k=04e5637fdf068c41e10419aaefcff405&t=1782668075&sid=rc8jvR



圖片附件: _SKY2020.JPG (2011-6-4 11:30 PM, 204.9 KB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1849224&k=3b17bb161edacbbc3abed7df21fb10f6&t=1782668075&sid=rc8jvR



圖片附件: _SKY2051.JPG (2011-6-4 11:30 PM, 333 KB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1849225&k=3d87f9073c997121270e8d5f1303d6aa&t=1782668075&sid=rc8jvR



圖片附件: _SKY2131.JPG (2011-6-4 11:30 PM, 295.2 KB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1849226&k=49acee69f28309bfb1844056725ff747&t=1782668075&sid=rc8jvR



圖片附件: _SKY2149.JPG (2011-6-4 11:30 PM, 223.3 KB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1849227&k=b9e31b7542c27501ae422826f82b5b66&t=1782668075&sid=rc8jvR



圖片附件: _SKY2170.JPG (2011-6-4 11:30 PM, 278.9 KB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1849228&k=bb0d14132f465e315d81eb0b5a3e8024&t=1782668075&sid=rc8jvR



圖片附件: _SKY2413.JPG (2011-6-4 11:30 PM, 306.2 KB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1849229&k=e40a40b7a019be76326fcb5a9504af3e&t=1782668075&sid=rc8jvR



圖片附件: _SKY2443.JPG (2011-6-4 11:30 PM, 245.1 KB) / 下載次數 1
http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1849230&k=4396218c48b099d5c376fcb7d09e56a4&t=1782668075&sid=rc8jvR



圖片附件: _SKY2460.JPG (2011-6-4 11:30 PM, 292.6 KB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1849231&k=e631b1778151161fba9d75daba324c8a&t=1782668075&sid=rc8jvR



圖片附件: _SKY2484.JPG (2011-6-4 11:30 PM, 250.2 KB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1849232&k=9f7360128cc8b8c4555338a8620ff424&t=1782668075&sid=rc8jvR



圖片附件: _SKY2499.JPG (2011-6-4 11:30 PM, 297.6 KB) / 下載次數 1
http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1849233&k=af645d02929560ee9f609dc1db87baf9&t=1782668075&sid=rc8jvR



圖片附件: _SKY2505.JPG (2011-6-4 11:30 PM, 270.7 KB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1849234&k=c602d6bf3fcf97bf2f51ea6f06728467&t=1782668075&sid=rc8jvR



圖片附件: _SKY2525.JPG (2011-6-4 11:30 PM, 271.4 KB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1849235&k=14fb6dad5ed29afc0634b8f50ceb4af2&t=1782668075&sid=rc8jvR



圖片附件: _SKY2579.JPG (2011-6-4 11:30 PM, 222.3 KB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1849236&k=d6b4e4e62e1372de38971427e3468a29&t=1782668075&sid=rc8jvR



圖片附件: _SKY2632.JPG (2011-6-4 11:30 PM, 340 KB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1849237&k=904cb186fb3b74a3728d200fe02cf95d&t=1782668075&sid=rc8jvR



圖片附件: _SKY2769.JPG (2011-6-4 11:30 PM, 347 KB) / 下載次數 1
http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1849238&k=9fc8640dd1a5bfc8bf944e448a6fca25&t=1782668075&sid=rc8jvR



圖片附件: _SKY2778.JPG (2011-6-4 11:30 PM, 335 KB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1849239&k=6912e631499751ac7e85858dd52de675&t=1782668075&sid=rc8jvR



圖片附件: _SKY2827.JPG (2011-6-4 11:30 PM, 258.8 KB) / 下載次數 2
http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1849240&k=9890c0c27837044acc49cff04a3fa86d&t=1782668075&sid=rc8jvR



圖片附件: _SKY2836.JPG (2011-6-4 11:30 PM, 272.4 KB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1849241&k=821afa8ba350b1a3008f2889388d8027&t=1782668075&sid=rc8jvR



圖片附件: _SKY2878.JPG (2011-6-4 11:30 PM, 313.2 KB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1849242&k=fa82aaa54be13662f6dbd008405ec341&t=1782668075&sid=rc8jvR



圖片附件: _SKY2954.JPG (2011-6-4 11:30 PM, 325.8 KB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1849243&k=9858f7f1af1c44ebd24bf1b45494b189&t=1782668075&sid=rc8jvR



圖片附件: _SKY3070.JPG (2011-6-4 11:30 PM, 342.2 KB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1849244&k=5573466ddb3200b66abbd4db44f5dd3c&t=1782668075&sid=rc8jvR



圖片附件: _SKY3190.JPG (2011-6-4 11:30 PM, 345.1 KB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1849245&k=0e43a9e94e7f1f9b35ca482c7526b6f1&t=1782668075&sid=rc8jvR



圖片附件: _SKY3202.JPG (2011-6-4 11:30 PM, 276.5 KB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1849246&k=05727dc272436a4a64e544c5f2a381cb&t=1782668075&sid=rc8jvR



圖片附件: _SKY3293.JPG (2011-6-4 11:30 PM, 311 KB) / 下載次數 1
http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1849247&k=b6c284aa6e12a068dc42566eaa6d80db&t=1782668075&sid=rc8jvR



圖片附件: _SKY3297.JPG (2011-6-4 11:30 PM, 251.7 KB) / 下載次數 1
http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1849248&k=8e6fccc9a771519c855b9302fc8fecfe&t=1782668075&sid=rc8jvR


作者: bw2046    時間: 2011-6-4 11:44 PM

今日遲到左,影得好少相,千零張,色溫以經係現場盡最大的努力計定,因為我屋企D軟件汁唔到d7000的RAW相,全部原相出,敬希各位大佬收貨!
新聞小子 發表於 2011-6-4 11:30 PM
Good la...

用返 nikon viewer 汁 raw lor...
作者: 新聞小子    時間: 2011-6-4 11:46 PM

Good la...

用返 nikon viewer 汁 raw lor...
bw2046 發表於 2011-6-4 11:44 PM
得架嗎?等我聽日試下先,我以為只係得NX一個!
作者: sos9407sos    時間: 2011-6-4 11:47 PM

EEE 哦好想影> c 林
新聞小子 發表於 2011-6-4 11:32 PM

你咁樣唔得袈 , 為左一棵樹 , 而放棄成個森林 .
作者: 新聞小子    時間: 2011-6-4 11:48 PM

EEE 哦好想影> c 林
新聞小子 發表於 2011-6-4 11:32 PM
你咁樣唔得袈 , 為左一棵樹 , 而放棄成個森林 .
sos9407sos 發表於 2011-6-4 11:47 PM
人生就係咁架啦!無常呀!
作者: bw2046    時間: 2011-6-4 11:49 PM

得架嗎?等我聽日試下先,我以為只係得NX一個!
新聞小子 發表於 2011-6-4 11:46 PM
Viewer 係跟機唔使 $, 初代版的 viewer 係汁唔到 raw, 現在的 Nikon Viewer 可以汁, 只係冇 NX 咁 powerful, 但都 OK ge
作者: 新聞小子    時間: 2011-6-4 11:53 PM

Viewer 係跟機唔使 $, 初代版的 viewer 係汁唔到 raw, 現在的 Nikon Viewer 可以汁, 只係冇 NX 咁 powerful, 但都 OK ge
bw2046 發表於 2011-6-4 11:49 PM
多謝指點,汁得到就得啦!我正在再找其它代替品!
作者: bw2046    時間: 2011-6-4 11:58 PM

多謝指點,汁得到就得啦!我正在再找其它代替品!
新聞小子 發表於 2011-6-4 11:53 PM
Viewer 你用跟機碟裝米得 lor, 1 陣就裝完, 即用...
作者: snake50    時間: 2011-6-5 12:17 AM

OK.無問確呀...靚靚呀
作者: 新聞小子    時間: 2011-6-5 12:17 AM

Viewer 你用跟機碟裝米得 lor, 1 陣就裝完, 即用...
bw2046 發表於 2011-6-4 11:58 PM
收到!
作者: k2l2m    時間: 2011-6-5 01:14 AM

今日遲到左,影得好少相,千零張,色溫以經係現場盡最大的努力計定,因為我屋企D軟件汁唔到d7000的RAW相,全部原相出,敬希各位大佬收貨!
新聞小子 發表於 2011-6-4 11:30 PM
新聞兄..........有冇行矖全部館?
作者: s178    時間: 2011-6-5 01:46 AM


作者: 131313    時間: 2011-6-5 02:55 AM

Same Lala chow

http://www.26fun.com/news/89f151849224.jpg
作者: chewlun3    時間: 2011-6-5 08:05 AM

唔刻意去PS得唔得
作者: 新聞小子    時間: 2011-6-5 08:34 AM

新聞兄..........有冇行矖全部館?
k2l2m 發表於 2011-6-5 01:14 AM
有,但見唔到絕大部份 model!
作者: 新聞小子    時間: 2011-6-5 08:39 AM


s178 發表於 2011-6-5 01:46 AM
s178兄,今日深圳見唔見到你?
作者: 新聞小子    時間: 2011-6-5 08:41 AM

Same Lala chow

http://www.26fun.com/news/89f151849224.jpg
131313 發表於 2011-6-5 02:55 AM
笑左,忍唔住!
作者: 新聞小子    時間: 2011-6-5 08:43 AM

唔刻意去PS得唔得
chewlun3 發表於 2011-6-5 08:05 AM
今日咪冇ps囉,原相出,不過色溫係小弟攝影生涯中的一生敵人....
作者: 新聞小子    時間: 2011-6-5 08:44 AM

OK.無問確呀...靚靚呀
snake50 發表於 2011-6-5 12:17 AM
多謝欣賞,最重要大家影得開開心心!

作者: chewlun3    時間: 2011-6-5 10:10 AM

今日咪冇ps囉,原相出,不過色溫係小弟攝影生涯中的一生敵人....
新聞小子 發表於 2011-6-5 08:43 AM
我意思係見你一開始話汁唔到D7000 d file..........
其實用body 調教WB........

support 直出
作者: 新聞小子    時間: 2011-6-5 07:41 PM

我意思係見你一開始話汁唔到D7000 d file..........
其實用body 調教WB........

support 直出
chewlun3 發表於 2011-6-5 10:10 AM
我有呀,不過重未掌握得到....
作者: chewlun3    時間: 2011-6-5 07:55 PM

車展个个booth 燈光/光源唔同............
有時都幾惡攪.........

個人最怕 太陽黃燈..........
my killer
作者: 新聞小子    時間: 2011-6-5 09:21 PM

車展个个booth 燈光/光源唔同............
有時都幾惡攪.........

個人最怕 太陽黃燈..........
my killer
chewlun3 發表於 2011-6-5 07:55 PM
只係得黃光一D都唔可怕,更可怕的係再加上銀光水銀燈,3分面銀色,7分面黃色...都唔知點樣影好!
作者: chewlun3    時間: 2011-6-5 10:35 PM

叫 models 行過黎影
作者: 深圳港燦    時間: 2011-6-5 10:48 PM

叫 models 行過黎影
chewlun3 發表於 2011-6-5 10:35 PM
好似那位叔叔影埋即影即有, model會走埋來的
作者: chewlun3    時間: 2011-6-5 10:50 PM

內衣show 巳見
作者: 新聞小子    時間: 2011-6-7 10:07 PM

好似那位叔叔影埋即影即有, model會走埋來的
深圳港燦 發表於 2011-6-5 10:48 PM
係呀呢招好好用,絕大部份 model 都會過黎,呢D錢,係要洗的!
作者: 新聞小子    時間: 2011-6-7 10:08 PM

內衣show 巳見
chewlun3 發表於 2011-6-5 10:50 PM
呢位師兄係社會上一個極出色高級人物...希望我冇寫錯,我好怕收x師信!
作者: chewlun3    時間: 2011-6-7 10:46 PM

年薪70萬 wor
作者: sos9407sos    時間: 2011-6-7 11:29 PM

年薪70萬 wor
chewlun3 發表於 2011-6-7 10:46 PM
你又知係佢 .
作者: chewlun3    時間: 2011-6-7 11:36 PM

有幾多个C兄內衣show帶埋宝麗來吖
作者: 新聞小子    時間: 2011-6-7 11:57 PM

年薪70萬 wor
chewlun3 發表於 2011-6-7 10:46 PM
佢好似講少左你聽...
不過佢真係好有米的...
作者: 新聞小子    時間: 2011-6-7 11:58 PM

有幾多个C兄內衣show帶埋宝麗來吖
chewlun3 發表於 2011-6-7 11:36 PM
呢個就係人人都有幾個夢想啦,你唔帶,我唔帶,佢都唔帶,>但<,唔代表佢會唔帶喔!
作者: chewlun3    時間: 2011-6-7 11:59 PM

佢好似講少左你聽...
不過佢真係好有米的...
新聞小子 發表於 2011-6-7 11:57 PM
有米要公告天下乎?
作者: k2l2m    時間: 2011-6-8 10:52 AM

34# chewlun3


新聞兄有冇去赤柱影龍舟呀?
作者: 新聞小子    時間: 2011-6-8 10:19 PM

有米要公告天下乎?
chewlun3 發表於 2011-6-7 11:59 PM
哈,佢有同我講下炸!重請食飯!
作者: 新聞小子    時間: 2011-6-8 10:20 PM

34# chewlun3  


新聞兄有冇去赤柱影龍舟呀?
k2l2m 發表於 2011-6-8 10:52 AM
當然有啦!呢D大時大節,一定見到我!




歡迎光臨 娛樂滿紛 26FUN (http://www.26fun.com/bbs/) Powered by Discuz! 7.0.0