Board logo

標題: [model] Crystal@htc Promotion[初春の綠] [打印本頁]

作者: snake50    時間: 2012-3-27 12:41 AM     標題: Crystal@htc Promotion[初春の綠]

本帖最後由 snake50 於 2012-3-27 12:46 AM 編輯

Ha..ha..很久不見水晶了..
她當日一身初夏綠..真係令人感春回大地,生氣boot boot...

剛巧小弟要試支30年50mm1.8鏡...當然就要牙仔水晶開光呀..
估唔到e支野同水晶一樣咁高水準....開到1.8都好有這質數,好sharp...........

另一個第一次,就是拍到taipo lulu望我鏡相.....

圖片附件: DSC_5157.jpg (2012-3-27 12:26 AM, 842.7 KB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=2251219&k=a376d35961e19118ad2e553037095d43&t=1782605578&sid=rnRrHZ



圖片附件: DSC_5284.jpg (2012-3-27 12:26 AM, 799.8 KB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=2251220&k=da9a8ec4591c8fff3f7b5e70266b3d2c&t=1782605578&sid=rnRrHZ



圖片附件: DSC_5296.jpg (2012-3-27 12:26 AM, 893.3 KB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=2251222&k=129b6b832d3ba8f6b7a406a76b2af7c0&t=1782605578&sid=rnRrHZ



圖片附件: DSC_5285.jpg (2012-3-27 12:26 AM, 810.9 KB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=2251223&k=4e3f434e96558296409ef92a9ab8aaf9&t=1782605578&sid=rnRrHZ



圖片附件: DSC_5294.jpg (2012-3-27 12:27 AM, 792.4 KB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=2251225&k=db5c932a26b9e354cc2e70489abd327f&t=1782605578&sid=rnRrHZ



圖片附件: DSC_5211.jpg (2012-3-27 12:27 AM, 856.6 KB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=2251227&k=19fc6a39c903bc3a11911d89871aae0b&t=1782605578&sid=rnRrHZ



圖片附件: DSC_5160.jpg (2012-3-27 12:27 AM, 882.8 KB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=2251228&k=557bb2daebe28c175e026e7a9d748897&t=1782605578&sid=rnRrHZ



圖片附件: DSC_5185.jpg (2012-3-27 12:27 AM, 857.9 KB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=2251230&k=aa0aed50a54bead6160c08eac2b3a057&t=1782605578&sid=rnRrHZ



圖片附件: DSC_5183.jpg (2012-3-27 12:27 AM, 672.1 KB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=2251231&k=a6e844926a00584abcac4492bbf237df&t=1782605578&sid=rnRrHZ



圖片附件: DSC_5312.jpg (2012-3-27 12:27 AM, 938.4 KB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=2251233&k=2c607c298aa6dc80d4cf63d33c2e41d8&t=1782605578&sid=rnRrHZ



圖片附件: DSC_5315.jpg (2012-3-27 12:28 AM, 977.7 KB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=2251234&k=c66ce88f08639c7c2060aa5dff248690&t=1782605578&sid=rnRrHZ



圖片附件: DSC_5385.jpg (2012-3-27 12:28 AM, 943 KB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=2251236&k=56732dfbdf283f1602291b7b0be32c90&t=1782605578&sid=rnRrHZ



圖片附件: DSC_5328.jpg (2012-3-27 12:28 AM, 908.9 KB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=2251238&k=34d4712da9de1ffcf45594cc91fbf488&t=1782605578&sid=rnRrHZ



圖片附件: DSC_5331.jpg (2012-3-27 12:28 AM, 1007.9 KB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=2251239&k=9675c42ceb2908aa46b150eb1e43e54e&t=1782605578&sid=rnRrHZ



圖片附件: DSC_5351.jpg (2012-3-27 12:28 AM, 1000.4 KB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=2251241&k=e985746344d30fe80c194b793eb3e7cf&t=1782605578&sid=rnRrHZ



圖片附件: DSC_5359.jpg (2012-3-27 12:29 AM, 1 MB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=2251242&k=8467f3791b4bf54202eb35ecbe09d2b2&t=1782605578&sid=rnRrHZ



圖片附件: DSC_5363.jpg (2012-3-27 12:29 AM, 1023.6 KB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=2251243&k=afbd9a90d781007494b4c04f230cceca&t=1782605578&sid=rnRrHZ



圖片附件: DSC_5370.jpg (2012-3-27 12:29 AM, 973.3 KB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=2251244&k=8092d0c7ba8520b75986019b9dd427b4&t=1782605578&sid=rnRrHZ


作者: littlecow    時間: 2012-3-27 10:49 AM

5385?
作者: snake50    時間: 2012-3-27 10:10 PM

5385?
littlecow 發表於 2012-3-27 10:49 AM
港版縷氣球藝術表演者........
之前係鬼老...現在係港人...支持下囉
作者: sos9407sos    時間: 2012-3-27 10:14 PM

本帖最後由 sos9407sos 於 2012-3-27 10:18 PM 編輯

我覺得水晶影側面靚d . Seacole 正面 ok , 個人觀感 .
作者: snake50    時間: 2012-3-27 10:21 PM

我覺得水晶影側面靚d . Seacole 正面 ok , 個人觀感 .
sos9407sos 發表於 2012-3-27 10:14 PM
不過果日水晶係狀態差佐小小....
狀態好時,無論咩面都考靚架........
作者: chewlun3    時間: 2012-3-27 10:29 PM

我覺得水晶影側面靚d . Seacole 正面 ok , 個人觀感 .
sos9407sos 發表於 2012-3-27 10:14 PM
你嘅 No.1 女神係.......Mona
作者: sos9407sos    時間: 2012-3-27 10:50 PM

你嘅 No.1 女神係.......Mona
chewlun3 發表於 2012-3-27 10:29 PM
本帖隱藏的內容需要積分高於 409 才可瀏覽

作者: sos9407sos    時間: 2012-3-27 10:54 PM

不過果日水晶係狀態差佐小小....
狀態好時,無論咩面都考靚架........
snake50 發表於 2012-3-27 10:21 PM
  係 ge 係 ge !!! 八面玲瓏 添 .
作者: C朔    時間: 2012-3-27 11:34 PM


作者: 131313    時間: 2012-4-5 12:12 AM



Nokia: Lulu tung 董嘉儀
HTC: Seacole Law ,  Crystal Law(羅芷君)
iDeal  惠您 Promotion: Zoe Yip , ?




歡迎光臨 娛樂滿紛 26FUN (http://www.26fun.com/bbs/) Powered by Discuz! 7.0.0