Board logo

標題: [model] Crystal@htc Promotion[初春の綠] [打印本頁]

作者: snake50    時間: 2012-3-27 12:41 AM     標題: Crystal@htc Promotion[初春の綠]

本帖最後由 snake50 於 2012-3-27 12:46 AM 編輯

Ha..ha..很久不見水晶了..
她當日一身初夏綠..真係令人感春回大地,生氣boot boot...

剛巧小弟要試支30年50mm1.8鏡...當然就要牙仔水晶開光呀..
估唔到e支野同水晶一樣咁高水準....開到1.8都好有這質數,好sharp...........

另一個第一次,就是拍到taipo lulu望我鏡相.....

圖片附件: DSC_5157.jpg (2012-3-27 12:26 AM, 842.7 KB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=2251219&k=21118e7508ff075ffa76487528621a15&t=1782612464&sid=iQjyYy



圖片附件: DSC_5284.jpg (2012-3-27 12:26 AM, 799.8 KB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=2251220&k=51d774b930fd1eb53463465a3c4157e3&t=1782612464&sid=iQjyYy



圖片附件: DSC_5296.jpg (2012-3-27 12:26 AM, 893.3 KB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=2251222&k=67c6950a51d22d380ac1be676923bfb2&t=1782612464&sid=iQjyYy



圖片附件: DSC_5285.jpg (2012-3-27 12:26 AM, 810.9 KB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=2251223&k=83fad8142422266820b66b42f8e3eb3a&t=1782612464&sid=iQjyYy



圖片附件: DSC_5294.jpg (2012-3-27 12:27 AM, 792.4 KB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=2251225&k=d4456a009e673d0f1c9dfe13f24bb14f&t=1782612464&sid=iQjyYy



圖片附件: DSC_5211.jpg (2012-3-27 12:27 AM, 856.6 KB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=2251227&k=35c8ba9e5cff17f22763f8ac6461719c&t=1782612464&sid=iQjyYy



圖片附件: DSC_5160.jpg (2012-3-27 12:27 AM, 882.8 KB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=2251228&k=6747a65c49b2b651b7468bdabfaee43d&t=1782612464&sid=iQjyYy



圖片附件: DSC_5185.jpg (2012-3-27 12:27 AM, 857.9 KB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=2251230&k=148d2adebc487454b8e653122fbc9802&t=1782612464&sid=iQjyYy



圖片附件: DSC_5183.jpg (2012-3-27 12:27 AM, 672.1 KB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=2251231&k=cb4e9ae8617e3d1dfde4fe917194691c&t=1782612464&sid=iQjyYy



圖片附件: DSC_5312.jpg (2012-3-27 12:27 AM, 938.4 KB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=2251233&k=58e0c74a090c747a2cc1f4a2ed2309ee&t=1782612464&sid=iQjyYy



圖片附件: DSC_5315.jpg (2012-3-27 12:28 AM, 977.7 KB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=2251234&k=3251dadc13a9280236b49800e9751f4a&t=1782612464&sid=iQjyYy



圖片附件: DSC_5385.jpg (2012-3-27 12:28 AM, 943 KB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=2251236&k=e5ad3f0a22cab6dc6902f4cb90a1e1f0&t=1782612464&sid=iQjyYy



圖片附件: DSC_5328.jpg (2012-3-27 12:28 AM, 908.9 KB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=2251238&k=7d9c580c60cf965687baab2ea606b1cc&t=1782612464&sid=iQjyYy



圖片附件: DSC_5331.jpg (2012-3-27 12:28 AM, 1007.9 KB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=2251239&k=cc0070474f90a29c7686f89a8b46cbe9&t=1782612464&sid=iQjyYy



圖片附件: DSC_5351.jpg (2012-3-27 12:28 AM, 1000.4 KB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=2251241&k=6b9ec60d7f12eea4ca4ed29c40389ccf&t=1782612464&sid=iQjyYy



圖片附件: DSC_5359.jpg (2012-3-27 12:29 AM, 1 MB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=2251242&k=26334a5cde22de37c184fa609fa928a5&t=1782612464&sid=iQjyYy



圖片附件: DSC_5363.jpg (2012-3-27 12:29 AM, 1023.6 KB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=2251243&k=ccb75a37f63e10f1927d382bc8989752&t=1782612464&sid=iQjyYy



圖片附件: DSC_5370.jpg (2012-3-27 12:29 AM, 973.3 KB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=2251244&k=6b2c40d720606fc6eb16a6a1faf30169&t=1782612464&sid=iQjyYy


作者: littlecow    時間: 2012-3-27 10:49 AM

5385?
作者: snake50    時間: 2012-3-27 10:10 PM

5385?
littlecow 發表於 2012-3-27 10:49 AM
港版縷氣球藝術表演者........
之前係鬼老...現在係港人...支持下囉
作者: sos9407sos    時間: 2012-3-27 10:14 PM

本帖最後由 sos9407sos 於 2012-3-27 10:18 PM 編輯

我覺得水晶影側面靚d . Seacole 正面 ok , 個人觀感 .
作者: snake50    時間: 2012-3-27 10:21 PM

我覺得水晶影側面靚d . Seacole 正面 ok , 個人觀感 .
sos9407sos 發表於 2012-3-27 10:14 PM
不過果日水晶係狀態差佐小小....
狀態好時,無論咩面都考靚架........
作者: chewlun3    時間: 2012-3-27 10:29 PM

我覺得水晶影側面靚d . Seacole 正面 ok , 個人觀感 .
sos9407sos 發表於 2012-3-27 10:14 PM
你嘅 No.1 女神係.......Mona
作者: sos9407sos    時間: 2012-3-27 10:50 PM

你嘅 No.1 女神係.......Mona
chewlun3 發表於 2012-3-27 10:29 PM
本帖隱藏的內容需要積分高於 409 才可瀏覽

作者: sos9407sos    時間: 2012-3-27 10:54 PM

不過果日水晶係狀態差佐小小....
狀態好時,無論咩面都考靚架........
snake50 發表於 2012-3-27 10:21 PM
  係 ge 係 ge !!! 八面玲瓏 添 .
作者: C朔    時間: 2012-3-27 11:34 PM


作者: 131313    時間: 2012-4-5 12:12 AM



Nokia: Lulu tung 董嘉儀
HTC: Seacole Law ,  Crystal Law(羅芷君)
iDeal  惠您 Promotion: Zoe Yip , ?




歡迎光臨 娛樂滿紛 26FUN (http://www.26fun.com/bbs/) Powered by Discuz! 7.0.0