Board logo

標題: 英超 Big 4 之2012-13新球衣品評 [打印本頁]

作者: shehboy    時間: 2012-4-24 08:01 AM     標題: 英超 Big 4 之2012-13新球衣品評

本帖最後由 shehboy 於 2012-4-24 08:04 AM 編輯

格仔枱布 - 曼聯
[attach]2283418[/attach]



黑帶奇情 - 兵工厰





全新品牌 - 利記





撥亂反正 - 車仔



圖片附件: 2012-13MUH.jpg (2012-4-24 08:01 AM, 103.1 KB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=2283417&k=08675b7217bbce102f77bad6242d7d41&t=1782236792&sid=7WU5lq



圖片附件: 2013Liverpool-kit1.jpg (2012-4-24 08:01 AM, 75.2 KB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=2283419&k=32658f15aa388a5500e9518a37bd745e&t=1782236792&sid=7WU5lq



圖片附件: 2012-13Ars.jpg (2012-4-24 08:01 AM, 141 KB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=2283420&k=57d8c87682f7ae76e94f9a491ae82d0d&t=1782236792&sid=7WU5lq



圖片附件: 2012-13Chelsea-kit.jpg (2012-4-24 08:01 AM, 84.2 KB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=2283421&k=ddfa5126f13b53f29aca18f253c8ecbd&t=1782236792&sid=7WU5lq


作者: jose_cheng_2    時間: 2012-4-25 05:53 AM

Man Utd's new shirt......omg
作者: sssyyy    時間: 2012-4-26 09:01 PM

曼聯得D,
車仔果個款好似OUT左




歡迎光臨 娛樂滿紛 26FUN (http://www.26fun.com/bbs/) Powered by Discuz! 7.0.0