Board logo

標題: [model] 求圖!the World's Greatest Calkwalk 2012 [打印本頁]

作者: zen2012    時間: 2012-12-12 04:39 AM     標題: 求圖!the World's Greatest Calkwalk 2012

本帖最後由 zen2012 於 2012-12-12 04:41 AM 編輯

http://i7.photobucket.com/albums/y300/fiocch/DSC_0511_jpg_tn.jpg
咁多位大佬,想睇下會吾會影到細佬我,
我係白色SHIRT 3 第2個,, 我知我件3 太NORMAL,所以無咩人想影 lol,
所以唯有出POST 求圖,,,請大家幫幫手,感謝感謝!!!
如有,又不介意,請發到[email protected]
感謝感謝!!!
作者: 野哉由也    時間: 2012-12-12 11:06 AM

又一求圖模 ))))))))搵岩地方喇!!!!!!!
放心哩度啲大佬好好人
我收倒好多相哦
作者: 占占占    時間: 2012-12-12 12:12 PM

本帖最後由 占占占 於 2012-12-12 12:17 PM 編輯

可惜只有這2張, 而且少少矇.

不好意思!!

圖片附件: DSC_0922.JPG (2012-12-12 12:12 PM, 2.9 MB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=2504287&k=fc89522867e3dd27707493e2380b676e&t=1782678426&sid=8yuH0U



圖片附件: DSC_1401.JPG (2012-12-12 12:14 PM, 2.8 MB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=2504288&k=9ee07d689302d026653c6e0d58475616&t=1782678426&sid=8yuH0U


作者: zen2012    時間: 2012-12-12 12:15 PM

3# 占占占 謝謝
作者: 占占占    時間: 2012-12-12 12:17 PM

3# 占占占 謝謝
zen2012 發表於 2012-12-12 12:15 PM
要send 給你嗎?
作者: madinggou    時間: 2012-12-12 12:20 PM

2 only

圖片附件: 12090999.JPG (2012-12-12 12:20 PM, 4.4 MB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=2504289&k=b13b1295f3d2342e54e0d786131fb901&t=1782678426&sid=8yuH0U



圖片附件: 12091000.JPG (2012-12-12 12:20 PM, 3.3 MB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=2504290&k=2c2b6966497220bef220196a69d29282&t=1782678426&sid=8yuH0U


作者: zen2012    時間: 2012-12-12 12:29 PM

4# zen2012 好呀,吾該!!
[email protected]
作者: zen2012    時間: 2012-12-12 12:41 PM

6# madinggou
吾該哂!
作者: zen2012    時間: 2012-12-12 12:48 PM

3# 占占占

http://www.26fun.com/news/f7e012503169.jpg

幫朋友問埋,這位有嗎?
作者: zen2012    時間: 2012-12-12 01:01 PM

6# madinggou http://www.26fun.com/news/f7e012503169.jpg

幫朋友問埋,這位有嗎?
謝謝大家幫忙!!
作者: 占占占    時間: 2012-12-12 01:25 PM

3# 占占占  

http://www.26fun.com/news/f7e012503169.jpg

幫朋友問埋,這位有嗎?
zen2012 發表於 2012-12-12 12:48 PM
是這個嗎?  有2張....也是send 給你嗎?


另外可否給我她的英文名字作過記錄...

圖片附件: DSC_1294.JPG (2012-12-12 01:25 PM, 2.9 MB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=2504313&k=58e3efc9da07c9d3708012176a6561c6&t=1782678426&sid=8yuH0U



圖片附件: DSC_1295.JPG (2012-12-12 01:25 PM, 2.8 MB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=2504314&k=72eed8701a69713e31454ee0b4e95da2&t=1782678426&sid=8yuH0U


作者: zen2012    時間: 2012-12-12 01:30 PM

11# 占占占 Ok,send to me,she is teresa chan n im zenki chan,thx
作者: freeboy108    時間: 2012-12-13 12:12 AM

more pls. thx
作者: Hora    時間: 2012-12-14 12:13 AM

I also have 2-Teresa Chan

圖片附件: DSC_6897.JPG (2012-12-14 12:11 AM, 3.8 MB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=2504765&k=cc4e35553aa0882df2b043b8e24d0f59&t=1782678426&sid=8yuH0U



圖片附件: DSC_6511.JPG (2012-12-14 12:13 AM, 4.8 MB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=2504766&k=e74e2f821033b5da9f372f33e45a2d39&t=1782678426&sid=8yuH0U


作者: Hora    時間: 2012-12-14 12:28 AM

Hi Zenki, don't worry, this for you.

圖片附件: DSC_6733.JPG (2012-12-14 12:27 AM, 3.7 MB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=2504768&k=4fc06d4f4b0e1ca208fd7b6d4f8dc3e0&t=1782678426&sid=8yuH0U


作者: Triangel    時間: 2012-12-14 08:59 AM

http://i7.photobucket.com/albums/y300/fiocch/DSC_0511_jpg_tn.jpg
咁多位大佬,想睇下會吾會影到細佬我,
我係白色SHIRT 3 第2個,, 我知我件3 太NORMAL,所以無咩人想影 lol,
所以唯有出POST 求圖,,,請大家幫幫手,感 ...
zen2012 發表於 2012-12-12 04:39 AM
Hey zen2012, Thank you for participate in 26fun.com.....
作者: zen2012    時間: 2012-12-17 01:23 PM

15# Hora Thank you
作者: zen2012    時間: 2012-12-17 01:23 PM

16# Triangel 客氣!
作者: Hora    時間: 2012-12-17 09:20 PM

I met Teresa in 69th wedding expo and sent photos to her by e-mail.

圖片附件: DSC_5548.JPG (2012-12-17 09:17 PM, 995 KB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=2506576&k=1a38f8f604bef0aafbd9d37f30300c9d&t=1782678426&sid=8yuH0U



圖片附件: DSC_5493.jpg (2012-12-17 09:17 PM, 1.5 MB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=2506577&k=59c11b6af3603a0f12b23772bbae1259&t=1782678426&sid=8yuH0U



圖片附件: DSC_5546.jpg (2012-12-17 09:18 PM, 954.8 KB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=2506578&k=722bde37dc4a8f9a9b2f5917b5c8764e&t=1782678426&sid=8yuH0U


作者: 占占占    時間: 2012-12-17 09:51 PM


好野; 咁都認到.




歡迎光臨 娛樂滿紛 26FUN (http://www.26fun.com/bbs/) Powered by Discuz! 7.0.0