Board logo

標題: [旅遊區] 俾大家睇睇希臘嘅防暴警車係係點嘅樣? [打印本頁]

作者: 深圳居民    時間: 2026-2-5 12:07 PM     標題: 俾大家睇睇希臘嘅防暴警車係係點嘅樣?

啱啱我前兩日響希臘雅典出差。我喺首都憲法廣場附近嘅街道嗰度見到有反政府示威,跟住我喺距離市委唔係好遠嘅地方,見到一部希臘嘅防暴警車咁順手影埋俾大家睇吓啦。

圖片附件: DSC_1609.JPG (2026-2-5 12:07 PM, 4.3 MB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=3101212&k=4dcc31ca120f5a070c8d100364a2c2fa&t=1782266771&sid=cv8zwP



圖片附件: DSC_1607.JPG (2026-2-5 12:07 PM, 4.6 MB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=3101213&k=f8ff845e60112386bc409f69698c777a&t=1782266771&sid=cv8zwP






歡迎光臨 娛樂滿紛 26FUN (http://www.26fun.com/bbs/) Powered by Discuz! 7.0.0