Board logo

標題: 唔該各位大佬...m(_ _)m [打印本頁]

作者: pigcat    時間: 2003-10-31 06:01 PM     標題: 唔該各位大佬...m(_ _)m

請問有邊個capture軟件可以capture電影檔個畫面...??
ops:
thx~!!!!!!!!!!!!!!!!!
作者: BeachBoy    時間: 2003-10-31 07:06 PM     標題: Re: 唔該各位大佬...m(_ _)m

[quotefrom="pigcat"]請問有邊個capture軟件可以capture電影檔個畫面...??
ops:
thx~!!!!!!!!!!!!!!!!!
i use "power dvd"
作者: pigcat    時間: 2003-11-1 12:33 AM     標題: Re: 唔該各位大佬...m(_ _)m

[quotefrom="BEACH BOY"][quote][quotefrom="pigcat"]請問有邊個capture軟件可以capture電影檔個畫面...??
ops:
thx~!!!!!!!!!!!!!!!!!
i use "power dvd"[/quote]
ok~!!!!
多謝你呀~~
靚仔~~
好心有好報~!
作者: pigcat    時間: 2003-11-2 06:49 PM

    

附件: thx3.JPG (2003-11-2 06:49 PM, 247.6 KB) / 下載次數 45
http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=20225&k=077c2756dcfa2eb79236945305f43950&t=1782682528&sid=xCkXXK

圖片附件: thx.JPG (2003-11-2 06:49 PM, 247.6 KB) / 下載次數 28
http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=20226&k=66499cfb0a1aac2a7e86075c60817ce3&t=1782682528&sid=xCkXXK


作者: BeachBoy    時間: 2003-11-2 11:51 PM

唔洗客氣...識答咪答囉
網路世界...大家互相幫助




歡迎光臨 娛樂滿紛 26FUN (http://www.26fun.com/bbs/) Powered by Discuz! 7.0.0