標題:
知唔知點樣可以在 Window XP 玩番呢個任天堂 game?
[打印本頁]
作者:
Raymondkan
時間:
2005-5-15 09:42 PM
標題:
知唔知點樣可以在 Window XP 玩番呢個任天堂 game?
Which emulator is suitable to run in Window XPand where can we download this game rom?
Thank!
圖片附件:
Salamander_edited.jpg
(2005-5-15 09:42 PM, 22.6 KB) / 下載次數 14
http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=306047&k=3058c429d41fc9f43f63fd5df4a13831&t=1782681374&sid=IU00AE
圖片附件:
Salamander1_edited.jpg
(2005-5-15 09:42 PM, 34.6 KB) / 下載次數 15
http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=306048&k=a5e577d44f58db2628ce541fc5da2eeb&t=1782681374&sid=IU00AE
作者:
dogshit
時間:
2005-5-16 02:42 AM
EMU
http://www.planetemu.net/php/emu ... download&id=443
and
ROM
http://www.planetemu.net/index.p ... owrom&id=239599
歡迎光臨 娛樂滿紛 26FUN (http://www.26fun.com/bbs/)
Powered by Discuz! 7.0.0