Board logo

標題: [分享]本田JAZZ ~ 勁改﹗ [打印本頁]

作者: kenlabs    時間: 2005-6-13 07:54 AM     標題: [分享]本田JAZZ ~ 勁改﹗

“老闆﹐幫我盡改﹗”

圖片附件: Jazz01.jpg (2005-6-13 07:54 AM, 57.2 KB) / 下載次數 124
http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=368571&k=d0619531f662f52596933209ef48cd2c&t=1782267372&sid=At7ttE



圖片附件: Jazz02.jpg (2005-6-13 07:54 AM, 60.9 KB) / 下載次數 107
http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=368572&k=c94b42c7789b6d64cece1853cb1fcb78&t=1782267372&sid=At7ttE



圖片附件: Jazz03.jpg (2005-6-13 07:54 AM, 56.3 KB) / 下載次數 56
http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=368573&k=0c012bb0131c5d9c95c1d3378b3d4198&t=1782267372&sid=At7ttE



圖片附件: Jazz04.jpg (2005-6-13 07:54 AM, 57.1 KB) / 下載次數 85
http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=368574&k=a75204f22fef577933e72e907f780f6a&t=1782267372&sid=At7ttE



圖片附件: Jazz05.jpg (2005-6-13 07:54 AM, 55.8 KB) / 下載次數 89
http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=368575&k=3256561053c87bd26ec6d41f3c1c9e47&t=1782267372&sid=At7ttE


作者: hemp    時間: 2005-6-13 09:01 AM

改得好形喎
不過我唔鐘意呢個色
作者: StiEvo_537    時間: 2005-6-13 09:01 AM

very nice
作者: ken9ging    時間: 2005-6-13 03:59 PM

after $xxxxx of modification....  it's still just a jazz....




歡迎光臨 娛樂滿紛 26FUN (http://www.26fun.com/bbs/) Powered by Discuz! 7.0.0