標題:
T-MAC訪港相片
[打印本頁]
作者:
fungwingho
時間:
2005-9-1 04:43 PM
標題:
T-MAC訪港相片
因本人的相機只有300萬像素,
so會比較模糊。
不好意思。
Thanks for your personal photos...
+6
[
Last edited by brightlee on 2005-9-1 at 10:07 PM
]
圖片附件:
IMGP0672.JPG
(2005-9-1 04:43 PM, 1.2 MB) / 下載次數 5
http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=543522&k=7283d3feeb0e6d34d419f431f8812b45&t=1782255959&sid=Nws99L
圖片附件:
IMGP0670.JPG
(2005-9-1 04:43 PM, 1.1 MB) / 下載次數 15
http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=543523&k=f145e3bce6b1e5da552fdcec597b9439&t=1782255959&sid=Nws99L
圖片附件:
IMGP0641.JPG
(2005-9-1 04:43 PM, 899.6 KB) / 下載次數 8
http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=543524&k=d9640355fab5036d6e0a5aac9274b4f6&t=1782255959&sid=Nws99L
圖片附件:
IMGP0651.JPG
(2005-9-1 04:43 PM, 940.7 KB) / 下載次數 4
http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=543525&k=9fc3e44f5cdecffa2f621bf45c806316&t=1782255959&sid=Nws99L
圖片附件:
IMGP0667.JPG
(2005-9-1 04:43 PM, 1.9 MB) / 下載次數 10
http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=543526&k=17a277600bd7310d05def1525f2c919c&t=1782255959&sid=Nws99L
圖片附件:
IMGP0626.JPG
(2005-9-1 04:43 PM, 1.7 MB) / 下載次數 9
http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=543527&k=b1bbd93c78997f8d5c9b70fbcce73e6f&t=1782255959&sid=Nws99L
作者:
fungwingho
時間:
2005-9-1 04:52 PM
標題:
t-mac t-mac
仲有D ar
圖片附件:
IMGP0624.JPG
(2005-9-1 04:52 PM, 1.8 MB) / 下載次數 9
http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=543529&k=89c3bc0ed02725ba489316548136fd7d&t=1782255959&sid=Nws99L
圖片附件:
01sq11.jpg
(2005-9-1 04:52 PM, 4.3 KB) / 下載次數 26
http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=543530&k=dbb7ae30572d7dffdd3846a73c024176&t=1782255959&sid=Nws99L
圖片附件:
IMGP0647.JPG
(2005-9-1 04:52 PM, 847.8 KB) / 下載次數 1
http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=543531&k=e9080e1e60f084157e156c8131dc5554&t=1782255959&sid=Nws99L
圖片附件:
IMGP0660.JPG
(2005-9-1 04:52 PM, 982.5 KB) / 下載次數 6
http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=543532&k=f08df209e3ea7e1d3465f3f9b8912ecf&t=1782255959&sid=Nws99L
圖片附件:
IMGP0661.JPG
(2005-9-1 04:52 PM, 974.3 KB) / 下載次數 5
http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=543533&k=2cd51f42ef8cc8ada1c55ddcf15305c1&t=1782255959&sid=Nws99L
圖片附件:
IMGP0664.JPG
(2005-9-1 04:52 PM, 919.6 KB) / 下載次數 6
http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=543534&k=769cc58555ec91095ba7c0a2322bf196&t=1782255959&sid=Nws99L
作者:
fungwingho
時間:
2005-9-1 04:55 PM
標題:
t-mac t-mac
仲有鞋鞋
圖片附件:
IMGP0625.JPG
(2005-9-1 04:55 PM, 1.7 MB) / 下載次數 1
http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=543535&k=f2ae7c6df771d4d469a85cb0ca366ce1&t=1782255959&sid=Nws99L
圖片附件:
IMGP0628.JPG
(2005-9-1 04:55 PM, 1.5 MB) / 下載次數 2
http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=543536&k=ac15cca2b18741c0da08045b57d762ed&t=1782255959&sid=Nws99L
圖片附件:
IMGP0629.JPG
(2005-9-1 04:55 PM, 1.5 MB) / 下載次數 3
http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=543537&k=8f540ad2161ad35d5ede2d810c89184c&t=1782255959&sid=Nws99L
圖片附件:
IMGP0631.JPG
(2005-9-1 04:55 PM, 1.6 MB) / 下載次數 2
http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=543538&k=29f1af2951acf079822495bb68050e9b&t=1782255959&sid=Nws99L
作者:
datewing
時間:
2005-9-1 05:16 PM
好正~~你係where見到佢~~
作者:
fungwingho
時間:
2005-9-1 06:37 PM
hk會展見到佢
佢好nice ar~~
作者:
datewing
時間:
2005-9-1 07:19 PM
係@@我都唔見佢行程~~會展要唔要飛先入得~~
作者:
fungwingho
時間:
2005-9-1 07:36 PM
要飛
我係東方日報抽返黎
入場仲有件t-shirt
歡迎光臨 娛樂滿紛 26FUN (http://www.26fun.com/bbs/)
Powered by Discuz! 7.0.0