標題:
[轉貼] 國內餐牌... D英文好搞野!
[打印本頁]
作者:
gta_joker
時間:
2006-1-3 09:33 AM
標題:
[轉貼] 國內餐牌... D英文好搞野!
你看得懂嗎?
圖片附件:
1.JPG
(2006-1-3 09:33 AM, 101.5 KB) / 下載次數 95
http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=722814&k=2035367b32a4b464b801119db900e66a&t=1782240194&sid=f92y2r
圖片附件:
2.JPG
(2006-1-3 09:33 AM, 106.5 KB) / 下載次數 65
http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=722815&k=e30c8344ef1d49bd0c62febacf906694&t=1782240194&sid=f92y2r
圖片附件:
3.JPG
(2006-1-3 09:33 AM, 110.1 KB) / 下載次數 27
http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=722816&k=9533c789d8a71a49232567eb0e71dcee&t=1782240194&sid=f92y2r
圖片附件:
4.JPG
(2006-1-3 09:33 AM, 107 KB) / 下載次數 40
http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=722817&k=317e23de6af600d4fa9733aaa7ccd852&t=1782240194&sid=f92y2r
作者:
leonBH
時間:
2006-1-4 06:42 AM
我先唔信....
識咁多英文字又會咁啦....
老吹...
作野...
歡迎光臨 娛樂滿紛 26FUN (http://www.26fun.com/bbs/)
Powered by Discuz! 7.0.0