娛樂滿紛 26FUN » 閒情逸誌 » [4/27吹水加分題] 海洋公園硬撼迪士尼
返回列表 回復 發帖
Originally posted by toro at 2005-4-27 04:37 AM:

你都覺得得哩?海洋生物又點可能對付隻老鼠?引入貓貓才是皇道!
係喇係喇....... 俾大家正經回答條題啦
海記唔好同迪硬碰的話,都有D生機, 但其實2者可以"笨"存的
海記都開始行動物公園路線...迪記好似無咁多動物的(我無去,唔清楚)
佢D新野都OK呀, 我想睇下北極bear呀...又有返殺人鯨wo, 正呀, 一定要keep返D 鯊&龍"等"~
當然唔想佢執笠, 已經無左個青龍, 又無左個荔園, 又無多個..., 迪記始終係外國野,無香港特色呀,香港必須保留一個有香港特色既園...
如果佢可以有返個水上樂園就正...我未去過呀...,如果海記可以有一個沙灘,咁就正, 比D情侣行下, 如果海記可以比人聯想到浪漫, 咁會大把人去la, 拍拖既就最會用$, 海記入面賣下花,可以收返唔少...迪記開左, 都無咁多自由人去海記啦, 咁個景會好返好多,佢本身個景其實係好正好正!!!,可以利用一下佢既地理優勢...
post一張相, 係海記新 " 成 員 " 圓犁頭鯆...

[ Last edited by JCer on 2005-4-27 at 02:42 AM ]
圓 犁 頭 鯆.jpg
誰願回看憂鬱的眼 舊事沒法平淡   偏偏要裝作平淡
憑著忘記將它沖淡 但是易說難辦   歲月已印在眉間
好難講既,所謂"猛不及地頭蟲","海記"點都可以同"老迪"撼過既
不過要改就一早改啦,而家都有D難道......一定比人搶左個勢,
不過D遊客可能唔係咁諗,會去"老迪"買下公仔,再去"海記"玩下機動遊戲
又或者去"海記"睇下海洋生物,去"老迪"玩機動遊戲啦,(我諗咋)(傻左)
不過點都好,手底下見真章,唔打唔知邊個勁,未鬥過又點知邊個贏呀,
我就買開冷既,我就話"海記"一定有時同"老迪"鬥過
Originally posted by crap at 2005-4-27 02:39 AM:

係喇係喇....... 俾大家正經回答條題啦
我有一半係正經ga…你諗下,迪記最大嘅武器就係d卡通明星吖嘛,咁而家全世界有得同佢打嘅就係嗰隻白貓嘅啫!你係唯有以明星制明星,嚟一個格食格反擊ga喇,再講你無需要全個公園做哂隻貓格,你可以劃一部份地方攪個白貓專區,唔贏都有機會打個和
The purpose of Ocean Park is to gain profit and remain market share
The attraction and features of Ocean Park and Disney Park are totally different
It's no point to add in Disney Park's feature into Ocean Park
The investment of Disney Park is huge. Everything is new.
New and clean are attracting traveler and visitors.
But Ocean Park seems not improving for many years.
Now The most urgent thing for Ocean Park is to renew or rebulid the factilities
Because most of the factilities in Ocean Park are old and depreciated

If Disney Sea is built in Hong Kong, it will be a big competitor for Ocean Park
Ocean Park might be hopeless for this
好正經地答!
may be i would little bit out of topic, but i wanna share views in this way

i think the question should not be who win or ocean park (OP) can against disney land (DL)!!!
because OP must not against DL, just see they background would know

we should also have a look on their running cost, i think Dl must have much higher running costs than OP, if OP earn much less than DL but still can make profit, then is ok!
that means need to take serious plan and caculation on their rate on income and expenditure
so who win is not important, the most impotant thing is they both can make profit that they have forecasted

therefore, now the point is OP can make profit under the competition with DL?
dun take abt its facilities first, just look at its style with DL, i think they are little bit difference besides arcade game, as they both have their different main theme
also, their charges would also different, DL must higher than OP, we should know that they are mainly for tourists, then need to look through the travel costs too.
one ticket may not may have a large difference in their ticket charge, but for a family, the difference on their ticket charge will be larger, also adding hotel charge, other charges......
then will comes out: 超值團  and 豪華團, just like many foreign countries where have DL and also with other arcade parks and theme parks!
in fact they are not with great competition if their theme and charges are not so close that would suit with different type of family!

from the news posted, i think OP is changing its theme to much like a zoo tyle which reduce its competition on acrade game with DL, so from my view, i think OP would get success and both win win situation may come out, may be a mutualism situation eventually because hk can attract more toursists who like parks! just my personal view, thx^^
jason
我覺得海洋公園最大的問題係已經被好多的香港人定格為「自由行的樂園」
一般香港人係唔會去海洋公園玩既,除非接待內地來的親戚朋友
唔似得其他好多地方的主題公園
以本地居民作為主要的遊客
當然香港得六七百萬人,唔可能長期靠本地居民作為主要的遊客
但是都唔可以俾人定格為「自由行的樂園」先得架
而且海洋公園同迪士尼比最不利的是
海洋公園冇一D卡通人物去吸引小朋友去
你知啦,如果你可以令到小朋友係咁叫阿爸阿媽去海洋公園玩
咁先至係源源不絕的客路呀麻
如果海洋公園可是將D動物包裝成非常可愛的卡通人物
起碼咁樣先唔會輸蝕俾米奇老鼠果D卡通人物,
兩敗俱傷多,
香港得六七百萬人,唔可能支持到兩個主題公園
迪士尼全世界都蝕到叫阿媽,
係Japan先至有源源不絕的本地客頂住,

有白痴 propose 同 agree 佢起先至係最大的問題係
海洋公園一定處下風, 香港迪士尼都係為左賺國內同胞錢, 自由行d人點都去迪士尼啦.

但係海洋公園肯再投資, 做一個同迪士尼完全唔同嘅公園, 我相信都可以吸引歐美遊客, 歐美都有迪士尼, d遊客來香港都唔會再去迪士尼啦.

只要海洋公園攪得好d(都冇得唔攪, 唔攪一定死), 佢一定有得做, 所以我反而覺得係良性競爭, 而唔係硬撼. 如果香港有兩個出名嘅主題公園, 再加上澳門賭場(本人反對香港開賭場), 遊客人數上升, 個餅大左, 就大家都有得食啦.

[ Last edited by singdotcom on 2005-4-27 at 10:24 PM ]
依家班自由行去到海洋公園都打尖唔排隊,不如我地諗下第日Disneyland會點?樣樣野都要排大隊,你估下佢地會點?我年多前去過一次海洋公園,排隊坐吊車時,我覺得好奇怪,我咁大個仔都未試過排隊會越排越要退後,原來前面有一大班著西裝手持水壺的內地同胞攝下一個,攝下又一個!記得單新聞嘛,有班自由行搭山頂纜車打尖唔排隊,有個香港哥哥仔話佢地兩聲,班自由行繼續打尖,但一落到金鐘纜車站即群毆個哥仔!好似我果日去黃大仙廟隔離百佳,剛剛有班大陸團自由活動,佢地一入黎就大大聲話:"我地黎買野啊,乜比錢都要排隊呀?",最尾又諗住搏大霧係特快收錢處打尖,當然梗比人丙啦!就係咁,佢地第日係Disneyland門口排隊買飛你話會點?入到去玩野又會點?之後見個個"MOU"晒係度,我地會點睇?可能第日我地香港人反而怕左充滿內地同胞的Disneyland,或者小左內地人的海洋公園先吸引到我地!
返回列表 回復 發帖
<<新主題 | 舊主題>>
娛樂滿紛 26FUN » 閒情逸誌 » [4/27吹水加分題] 海洋公園硬撼迪士尼

重要聲明:26fun.com為一個討論區服務網站。本網站是以即時上載留言的方式運作,26fun.com對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見(如涉及醫療、法律或投資等問題)。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。26fun.com有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。