Board logo

標題: [star] [自拍]Amanda S at 朗豪坊 [打印本頁]

作者: HoLoMan    時間: 2007-6-28 10:10 PM     標題: [自拍]Amanda S at 朗豪坊

Hi, it looked like we were all shooting from the same side of the podium.  Enjoy.

圖片附件: 1.jpg (2007-6-28 10:10 PM, 194.3 KB) / 下載次數 316
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1126718&k=db53d7394e9de5833739bad8bc1c7f20&t=1782646657&sid=hH4I95



圖片附件: 2.jpg (2007-6-28 10:10 PM, 181.5 KB) / 下載次數 223
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1126719&k=ddfc54ec4900e8645a2dc2bbfbdceda2&t=1782646657&sid=hH4I95



圖片附件: 3.jpg (2007-6-28 10:10 PM, 180.9 KB) / 下載次數 199
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1126720&k=53ffd9b63340d83aa94dd2a6ebd3081b&t=1782646657&sid=hH4I95



圖片附件: 4.jpg (2007-6-28 10:10 PM, 162.3 KB) / 下載次數 310
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1126721&k=41662ccf89e14a7152de96b783ea4101&t=1782646657&sid=hH4I95


作者: eggbas    時間: 2007-6-28 10:11 PM

ok la~~
thank you
作者: flpo    時間: 2007-6-29 05:30 AM

好靚呀,dmodel都幾靚呀
作者: tmai20    時間: 2007-6-30 11:50 AM

good!!thx for sharing ......
but she so thin!
作者: 小妖    時間: 2007-7-1 04:17 PM

Amanda S,好靚呀!




歡迎光臨 娛樂滿紛 26FUN (http://www.26fun.com/bbs7/) Powered by Discuz! 7.0.0