Board logo

標題: [star] [自拍]Amanda S at 朗豪坊 [打印本頁]

作者: HoLoMan    時間: 2007-6-28 10:10 PM     標題: [自拍]Amanda S at 朗豪坊

Hi, it looked like we were all shooting from the same side of the podium.  Enjoy.

圖片附件: 1.jpg (2007-6-28 10:10 PM, 194.3 KB) / 下載次數 316
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1126718&k=432fa917b4bd9d8680b72bbbc319b796&t=1782642892&sid=8Z3h3h



圖片附件: 2.jpg (2007-6-28 10:10 PM, 181.5 KB) / 下載次數 223
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1126719&k=9110aad17c6a572d848e8907557e2d83&t=1782642892&sid=8Z3h3h



圖片附件: 3.jpg (2007-6-28 10:10 PM, 180.9 KB) / 下載次數 199
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1126720&k=7be5d6c13916e973a61ad92b4f7d851c&t=1782642892&sid=8Z3h3h



圖片附件: 4.jpg (2007-6-28 10:10 PM, 162.3 KB) / 下載次數 310
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1126721&k=8d0f8105009a3278e924fec52897b83e&t=1782642892&sid=8Z3h3h


作者: eggbas    時間: 2007-6-28 10:11 PM

ok la~~
thank you
作者: flpo    時間: 2007-6-29 05:30 AM

好靚呀,dmodel都幾靚呀
作者: tmai20    時間: 2007-6-30 11:50 AM

good!!thx for sharing ......
but she so thin!
作者: 小妖    時間: 2007-7-1 04:17 PM

Amanda S,好靚呀!




歡迎光臨 娛樂滿紛 26FUN (http://www.26fun.com/bbs7/) Powered by Discuz! 7.0.0