Board logo

標題: [star] [自拍] 黑澀會美眉@APM 簽唱會 --20/11/2007 [打印本頁]

作者: ATX-828    時間: 2007-11-21 02:40 PM     標題: [自拍] 黑澀會美眉@APM 簽唱會 --20/11/2007

....昨晚執百幾張相執到訓著

Part I--大牙, 小薰

[ Last edited by ATX-828 on 2007-11-21 at 03:14 PM ]

圖片附件: DSC08996.JPG (2007-11-21 02:40 PM, 913.9 KB) / 下載次數 229
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1187842&k=177bf91f4997fe5f835413f85c19a69c&t=1782666782&sid=emmBmu



圖片附件: DSC09023.JPG (2007-11-21 02:40 PM, 1 MB) / 下載次數 163
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1187843&k=a12e501602f327d139afac54b446166e&t=1782666782&sid=emmBmu



圖片附件: DSC09049.JPG (2007-11-21 02:40 PM, 1.1 MB) / 下載次數 174
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1187844&k=0fe74c5204e14b7e4e0846724dcf2907&t=1782666782&sid=emmBmu



圖片附件: DSC08933.JPG (2007-11-21 02:40 PM, 1.2 MB) / 下載次數 347
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1187845&k=df193e420518b36b5985d2982fe10a16&t=1782666782&sid=emmBmu



圖片附件: DSC09015.JPG (2007-11-21 02:40 PM, 1 MB) / 下載次數 262
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1187846&k=c563e47add9357139b6ec05b990be807&t=1782666782&sid=emmBmu



圖片附件: DSC09017.JPG (2007-11-21 02:40 PM, 945 KB) / 下載次數 220
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1187847&k=8200185e79cb2df95a1e96e0b8413fd8&t=1782666782&sid=emmBmu


作者: ATX-828    時間: 2007-11-21 02:49 PM

Part II-小蠻, 筱婕

[ Last edited by ATX-828 on 2007-11-21 at 03:00 PM ]

圖片附件: DSC08973.jpg (2007-11-21 02:49 PM, 964.4 KB) / 下載次數 242
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1187821&k=8b4f51bfedf8fdd87fe38f557568b4c4&t=1782666782&sid=emmBmu



圖片附件: DSC08976.jpg (2007-11-21 02:49 PM, 934.3 KB) / 下載次數 204
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1187822&k=519c65dd4fa51bcb43d4078850aeb65b&t=1782666782&sid=emmBmu



圖片附件: DSC08997.jpg (2007-11-21 02:49 PM, 932.5 KB) / 下載次數 278
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1187823&k=37e8cd5039a445d780aedd8ceba17901&t=1782666782&sid=emmBmu



圖片附件: DSC09043.jpg (2007-11-21 02:49 PM, 949.9 KB) / 下載次數 222
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1187833&k=3badadfdfaab0aa059398f6eef0d2dad&t=1782666782&sid=emmBmu



圖片附件: DSC09010.jpg (2007-11-21 02:49 PM, 1 MB) / 下載次數 198
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1187834&k=6ea9fe273df8bd87f153997eeb457ddc&t=1782666782&sid=emmBmu



圖片附件: DSC09062.jpg (2007-11-21 02:49 PM, 1 MB) / 下載次數 137
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1187835&k=fe4134642a0328fab2c678cde40a7db9&t=1782666782&sid=emmBmu


作者: ATX-828    時間: 2007-11-21 02:56 PM

Part III-鬼鬼, Apple

圖片附件: DSC08929.jpg (2007-11-21 02:56 PM, 979.5 KB) / 下載次數 259
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1187827&k=7938c4d03b79f4bffa560159cedf2a6f&t=1782666782&sid=emmBmu



圖片附件: DSC08972.jpg (2007-11-21 02:56 PM, 885.4 KB) / 下載次數 195
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1187828&k=949b3230b3d9c75e46ef09b885e4ba5e&t=1782666782&sid=emmBmu



圖片附件: DSC09067.jpg (2007-11-21 02:56 PM, 944.4 KB) / 下載次數 214
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1187829&k=8ceb669cc83e6fe744edbec427ea1a9c&t=1782666782&sid=emmBmu



圖片附件: DSC08911.jpg (2007-11-21 02:56 PM, 732.5 KB) / 下載次數 179
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1187830&k=390d45b2123ea056d0ce1a69ecb419c6&t=1782666782&sid=emmBmu



圖片附件: DSC09045.jpg (2007-11-21 02:56 PM, 902.7 KB) / 下載次數 192
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1187831&k=ab82d9e08e570504323682149741a4c8&t=1782666782&sid=emmBmu



圖片附件: DSC09071.jpg (2007-11-21 02:56 PM, 985.1 KB) / 下載次數 168
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1187832&k=f3dcdadcfe30bfececb25930178b456a&t=1782666782&sid=emmBmu


作者: yeung hiu he    時間: 2007-11-21 03:00 PM

為何沒有丫頭同MEIMEI 呀
作者: ATX-828    時間: 2007-11-21 03:10 PM

Originally posted by yeung hiu he at 2007-11-21 03:00 PM:
為何沒有丫頭同MEIMEI 呀
....編文Posting仲未[END]

Part IV-Y頭, Mei Mei....今次影得最多既成員

圖片附件: DSC08906.JPG (2007-11-21 03:10 PM, 931 KB) / 下載次數 192
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1187836&k=7b9354a266c51ce5a918c3937b7b783c&t=1782666782&sid=emmBmu



圖片附件: DSC09056.JPG (2007-11-21 03:10 PM, 967.1 KB) / 下載次數 226
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1187837&k=39b48e9832819df21f8d5d1d0f732822&t=1782666782&sid=emmBmu



圖片附件: DSC08926.JPG (2007-11-21 03:10 PM, 975.4 KB) / 下載次數 180
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1187838&k=9e61f1838fcda49af634bfda136a89c8&t=1782666782&sid=emmBmu



圖片附件: DSC08998.JPG (2007-11-21 03:10 PM, 1000.8 KB) / 下載次數 204
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1187839&k=fcece7292c5aec6698ec2983a346c689&t=1782666782&sid=emmBmu



圖片附件: DSC09003.JPG (2007-11-21 03:10 PM, 1.1 MB) / 下載次數 185
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1187840&k=e3dbb65d06290952b8728232a5e736a3&t=1782666782&sid=emmBmu



圖片附件: DSC09009.JPG (2007-11-21 03:10 PM, 1001.3 KB) / 下載次數 198
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1187841&k=a3fd20dd6263dfc4946904efaba8229d&t=1782666782&sid=emmBmu


作者: ATX-828    時間: 2007-11-21 03:25 PM

Part V--[END]

圖片附件: DSC08876.jpg (2007-11-21 03:25 PM, 1016.1 KB) / 下載次數 157
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1187848&k=af92a161c8030d24cf4e66dc6e150166&t=1782666782&sid=emmBmu



圖片附件: DSC08943.jpg (2007-11-21 03:25 PM, 1.1 MB) / 下載次數 176
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1187849&k=0240f05b303a6cda51dce697653e4306&t=1782666782&sid=emmBmu



圖片附件: DSC09036.jpg (2007-11-21 03:25 PM, 1.3 MB) / 下載次數 253
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1187850&k=3cc94d057e6d080286e0861fb87e4a43&t=1782666782&sid=emmBmu



圖片附件: DSC09037.jpg (2007-11-21 03:25 PM, 1008.1 KB) / 下載次數 166
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1187851&k=9c89b830f77eb6b7945a33d5970a21f4&t=1782666782&sid=emmBmu



圖片附件: DSC09041.jpg (2007-11-21 03:25 PM, 1.2 MB) / 下載次數 331
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1187852&k=d3961095342aa3b156f01fcd45a7c90e&t=1782666782&sid=emmBmu



圖片附件: DSC09044.jpg (2007-11-21 03:25 PM, 1.1 MB) / 下載次數 265
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1187853&k=98365383184cd8427078b073d9b95fc3&t=1782666782&sid=emmBmu


作者: kj'    時間: 2007-11-21 03:58 PM

尋日我都係企果到!
你影得好令
未有一個post係8妞一起企側面,一個挨一個既!
唔該有冇尼張?

[ Last edited by kj' on 2007-11-21 at 04:08 PM ]
作者: yeung hiu he    時間: 2007-11-21 04:25 PM

THANK YOU, 都怪我覆得太快啦, 錯怪你!
感謝你的分享, d相好令呀!
作者: 勇勇    時間: 2007-11-21 07:42 PM

我到家宜都未分得清楚佢地邊個打邊個
作者: 157x571    時間: 2007-11-21 08:43 PM

鬼鬼 is so  cute , haha
作者: MingLai    時間: 2007-11-21 08:47 PM

拍得很好,不錯!
作者: playbr2    時間: 2007-11-21 10:41 PM

睇黎EF 冇乜[自拍]兵團去影  黑澀會咁喎 , thx ~~~~
作者: ATX-828    時間: 2007-11-22 12:08 AM

Originally posted by kj' at 2007-11-21 03:58 PM:
尋日我都係企果到!
你影得好令
未有一個post係8妞一起企側面,一個挨一個既!
唔該有冇尼張?

[ Last edited by kj' on 2007-11-21 at 04:08 PM ]
個張三份二天空+蒙+側向另一面....前排有DC仔+手機左搖右擺,
要8個影哂兼對正焦好難

[ Last edited by ATX-828 on 2007-11-22 at 12:16 AM ]

圖片附件: 黑澀會美眉-APM簽唱會_G07118.jpg (2007-11-22 12:08 AM, 1.3 MB) / 下載次數 104
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1188090&k=13fb6806206c1074a936510cdaa3c987&t=1782666782&sid=emmBmu



圖片附件: 黑澀會美眉-APM簽唱會_G07051.JPG (2007-11-22 12:08 AM, 1.8 MB) / 下載次數 137
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1188091&k=68ee51f66c5ac64fccc1f867f22f8e98&t=1782666782&sid=emmBmu


作者: kinz    時間: 2007-11-22 12:20 AM

Originally posted by ATX-828 at 2007-11-21 03:10 PM:


....編文Posting仲未[END]
溫馨提示:

未出完相又唔想俾人打搞及整斷post
下次開post時可以在發新話題第二行『瀏覽附件所需 積分』設定為某數值,如9999積分
直到post完全部相之後再還原 (隔太耐會無得還原)



[ Last edited by kinz on 2007-11-22 at 12:23 AM ]
作者: ATX-828    時間: 2007-11-22 12:25 AM

Originally posted by kinz at 2007-11-22 12:20 AM:


溫馨提示:

未出完相又唔想俾...
之前試過set 500連自己都開唔到Part II, 話唔夠分

下次再試過, THX
作者: clkgtr    時間: 2007-11-22 12:32 AM

Originally posted by ATX-828 at 2007-11-22 12:25 AM:

之前試過set 500連自己都開唔到Part II, 話唔夠分

下次再試過, THX
應該唔會嫁
如果個post係自己開的話, 就算 set 幾多分自己都可以睇番同 reply 到嫁
下次再試過喇
作者: kinz    時間: 2007-11-22 12:36 AM

Originally posted by clkgtr at 2007-11-22 12:32 AM:


應該唔會嫁
如果個post係自己開的話, 就算 set 幾多分自己都可以睇番同 reply 到嫁
下次再試過喇
可能果時未有600積分導致某d功能被限制
作者: clkgtr    時間: 2007-11-22 12:47 AM

Originally posted by kinz at 2007-11-22 12:36 AM:

可能果時未有600積分導致某d功能被限制
咁就真係唔知喇
不過應該唔關夠唔夠600分事嫁, 夠唔夠分都應該可以睇番自己開而又 set 咗高過自己積分既 post 嫁
作者: toy739toy    時間: 2007-11-22 04:03 AM

仲係咪迫爆場
作者: msn02    時間: 2007-11-22 10:28 AM

我只覺得她們幾位的聲線很尖的,尤其是最細粒那位.
作者: ATX-828    時間: 2007-11-22 10:33 AM

Originally posted by toy739toy at 2007-11-22 04:03 AM:
仲係咪迫爆場
應該少過周日d.........,
不過今次記者台set係排隊簽明人士後, 遠過周日約5米, 結果只有電視台用,
班攝記坐哂去嘉賓席, 不過總體都少記者, 可能這是"NOW" show之故
作者: MingLai    時間: 2007-11-22 02:56 PM

你是否用你個名o個支tokina鏡影呢?
咁應該都係夾nikon機喇~
作者: ATX-828    時間: 2007-11-22 07:43 PM

Originally posted by MingLai at 2007-11-22 02:56 PM:
你是否用你個名o個支tokina鏡影呢?
咁應該都係夾nikon機喇~
Catwalk/首影/Party先可能帶支tokina,
平時商場show要出原廠100-300APO/死馬70-300APO
作者: MingLai    時間: 2007-11-23 03:03 PM

nikon幾時有出過100-300apo???




歡迎光臨 娛樂滿紛 26FUN (http://www.26fun.com/bbs7/) Powered by Discuz! 7.0.0