標題:
[star]
[自拍] 傅穎@西九龍中心信用咭發佈會 -12/12/2007
[打印本頁]
作者:
ATX-828
時間:
2007-12-13 06:34 PM
標題:
[自拍] 傅穎@西九龍中心信用咭發佈會 -12/12/2007
1430: 西九龍中心信用咭發佈會--12/12/2007
傅穎
, 聖誕女郎:
http://www.26fun.com/bbs/forumdisplay.php?fid=63
傅穎都未Ready 唱Music已起, 仲有把聲
, 連身邊位阿伯都聽得出話咪
結果傅穎黑哂面做手熱再嚟過....
我都希望d八卦雜誌唔會已此大做文章
....不過呢位播Music仁兄相信完show後實俾人"叮"
Part I
[
Last edited by ATX-828 on 2007-12-13 at 07:09 PM
]
圖片附件:
DSC00769.jpg
(2007-12-13 06:34 PM, 1 MB) / 下載次數 2356
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1194968&k=7b4de74b50023e0ddcebbd9d8480920f&t=1782681371&sid=0tosOM
圖片附件:
DSC00781.jpg
(2007-12-13 06:34 PM, 1.2 MB) / 下載次數 3466
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1194969&k=63f53d7c4df80c46f519dc9fc82f1b3e&t=1782681371&sid=0tosOM
圖片附件:
DSC00799.jpg
(2007-12-13 06:34 PM, 1.2 MB) / 下載次數 3504
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1194970&k=f72f256c54b570627615ee328190e306&t=1782681371&sid=0tosOM
圖片附件:
DSC00801.jpg
(2007-12-13 06:34 PM, 1008.9 KB) / 下載次數 3546
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1194971&k=e2701ea7e7fa580d25b90910c5d99fa8&t=1782681371&sid=0tosOM
圖片附件:
DSC00807.jpg
(2007-12-13 06:34 PM, 921.3 KB) / 下載次數 3414
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1194972&k=50808939803cb400e8bd8b29a5fbbaac&t=1782681371&sid=0tosOM
圖片附件:
DSC00813.jpg
(2007-12-13 06:34 PM, 996.6 KB) / 下載次數 3537
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1194973&k=e8632326ab8e0a3d74cdd21e259e0b97&t=1782681371&sid=0tosOM
作者:
ATX-828
時間:
2007-12-13 07:03 PM
Part II--END-
圖片附件:
DSC00820.jpg
(2007-12-13 07:03 PM, 1.2 MB) / 下載次數 2345
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1194974&k=4ca04e6a973f6f5b3f12ec41ee4220a0&t=1782681371&sid=0tosOM
圖片附件:
DSC00826.jpg
(2007-12-13 07:03 PM, 1 MB) / 下載次數 2388
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1194975&k=7ba3c261d44846102c2678bac0bec6a0&t=1782681371&sid=0tosOM
圖片附件:
DSC00829.jpg
(2007-12-13 07:03 PM, 1 MB) / 下載次數 2311
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1194976&k=149ee1df44f0ab327c80e44e252b7879&t=1782681371&sid=0tosOM
圖片附件:
DSC00832.jpg
(2007-12-13 07:03 PM, 783.1 KB) / 下載次數 3424
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1194977&k=4b2ad53ea094c2d7ee3d260874687f11&t=1782681371&sid=0tosOM
圖片附件:
DSC00833.jpg
(2007-12-13 07:03 PM, 976.9 KB) / 下載次數 2371
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1194978&k=4079d7535bd2c859ed44b4ae3bed6a5d&t=1782681371&sid=0tosOM
圖片附件:
DSC00835.jpg
(2007-12-13 07:03 PM, 1.1 MB) / 下載次數 2277
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1194979&k=2cc69912f89eaab8665dc6e07b634d66&t=1782681371&sid=0tosOM
作者:
ATX-828
時間:
2007-12-13 07:07 PM
Part III ---[END]
圖片附件:
DSC00836.jpg
(2007-12-13 07:07 PM, 1009 KB) / 下載次數 2270
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1194980&k=d8c85af595f28b0f15c80b0fe71679a9&t=1782681371&sid=0tosOM
圖片附件:
DSC00858.jpg
(2007-12-13 07:07 PM, 897.8 KB) / 下載次數 2198
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1194981&k=4316f1c14f20192de0eba0c09d2db6a0&t=1782681371&sid=0tosOM
圖片附件:
DSC00864.jpg
(2007-12-13 07:07 PM, 969.1 KB) / 下載次數 2178
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1194982&k=f51ce251fe045abadd2c76fcdb140109&t=1782681371&sid=0tosOM
圖片附件:
DSC00868.jpg
(2007-12-13 07:07 PM, 770.9 KB) / 下載次數 2206
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1194983&k=55e19ad825d24e64cd017e0dfb76bed2&t=1782681371&sid=0tosOM
圖片附件:
DSC00871.jpg
(2007-12-13 07:07 PM, 814.7 KB) / 下載次數 2181
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1194984&k=b1b73462855e31595c1fc2ba892234e9&t=1782681371&sid=0tosOM
圖片附件:
DSC00872.jpg
(2007-12-13 07:07 PM, 863.4 KB) / 下載次數 2200
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1194985&k=4426f38917d491c5529fbb3a7a589744&t=1782681371&sid=0tosOM
作者:
tony
時間:
2007-12-13 07:40 PM
謝謝你的分享
作者:
玉皇大帝
時間:
2007-12-13 09:31 PM
好多謝你呀........
作者:
kg20042002
時間:
2007-12-13 09:32 PM
THX YOUR SHARING~~正~
作者:
pyau
時間:
2007-12-13 11:51 PM
唔怪得啦!
聽落己經有d怪
原來咪
照計都唱過唔少live
點解咁呢?
作者:
shya_LaLa
時間:
2007-12-14 12:38 AM
hmm.. shes still sing that same song >< but i guess she has to..... most ppl rather see someone dance and sing.. than just stand still n sing
those photos looks great
thnx for sharing hoooooooooooo!!!
作者:
蕃薯
時間:
2007-12-14 12:45 AM
傳穎靚圖 真係點可以唔支持呢
多謝分享呀)))))))
作者:
peterchu928
時間:
2007-12-14 09:06 AM
標題:
smell good, so sweet.......
smell good, so sweet.......
作者:
kuhoming
時間:
2007-12-14 02:41 PM
she is so cutie
作者:
kwanami
時間:
2007-12-14 03:24 PM
先有鄧走音,再來傅咪嘴....
歡迎光臨 娛樂滿紛 26FUN (http://www.26fun.com/bbs7/)
Powered by Discuz! 7.0.0