Board logo

標題: [model] [原創] Hong Kong Fashion Week-Day 1--14/1/2007 [打印本頁]

作者: ATX-828    時間: 2008-1-14 08:54 PM     標題: [原創] Hong Kong Fashion Week-Day 1--14/1/2007

Day 1 得中午一場Fashion Show 是Open,
雖然場所講明不準Photo, 但ShowTime 時全場黑哂得台有光
d 保安都分唔到誰是Press

Part I

[ Last edited by ATX-828 on 2008-1-14 at 09:10 PM ]

圖片附件: DSC06215.JPG (2008-1-14 08:54 PM, 1.7 MB) / 下載次數 52
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1206007&k=9c9ce9d0d936878951ef2e0a646b5ea5&t=1782679508&sid=Yvaj8j



圖片附件: DSC06208.JPG (2008-1-14 08:54 PM, 519.2 KB) / 下載次數 107
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1206008&k=9fdd1a34e770575ee203f173796dec20&t=1782679508&sid=Yvaj8j



圖片附件: DSC06210.JPG (2008-1-14 08:54 PM, 390.4 KB) / 下載次數 30
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1206009&k=d91d58b9dfc912363c4384b91b19c382&t=1782679508&sid=Yvaj8j



圖片附件: DSC06211.JPG (2008-1-14 08:54 PM, 379.5 KB) / 下載次數 47
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1206010&k=b08f0d689558082790e549e854b7ec65&t=1782679508&sid=Yvaj8j



圖片附件: DSC06212.JPG (2008-1-14 08:54 PM, 922.5 KB) / 下載次數 22
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1206011&k=ab90c38a72f81bc23f8f2d454a072863&t=1782679508&sid=Yvaj8j



圖片附件: DSC06222.JPG (2008-1-14 08:54 PM, 758.2 KB) / 下載次數 26
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1206012&k=3b5c8fb6a73094899a250c7ac4ef3df4&t=1782679508&sid=Yvaj8j


作者: ATX-828    時間: 2008-1-14 08:58 PM

Part II

圖片附件: DSC06231.JPG (2008-1-14 08:58 PM, 939.8 KB) / 下載次數 32
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1206013&k=57b3a292a02ed456be6007e1f76f37d1&t=1782679508&sid=Yvaj8j



圖片附件: DSC06233.JPG (2008-1-14 08:58 PM, 758.4 KB) / 下載次數 37
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1206014&k=71220031b623ee3fb2d29b361b2f5c35&t=1782679508&sid=Yvaj8j



圖片附件: DSC06235.JPG (2008-1-14 08:58 PM, 859.6 KB) / 下載次數 26
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1206015&k=85005a83d79a4f897d18c831d08fcc0c&t=1782679508&sid=Yvaj8j



圖片附件: DSC06236.JPG (2008-1-14 08:58 PM, 1.2 MB) / 下載次數 78
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1206016&k=a12692025695673ba47d11f139c0c4be&t=1782679508&sid=Yvaj8j



圖片附件: DSC06238.JPG (2008-1-14 08:58 PM, 991.5 KB) / 下載次數 32
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1206017&k=09f4f8a28e6f39a19ad5fb962abd485a&t=1782679508&sid=Yvaj8j



圖片附件: DSC06240.JPG (2008-1-14 08:58 PM, 839.3 KB) / 下載次數 13
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1206018&k=d1fc4ae4fac296aaa858d95384ae1f1c&t=1782679508&sid=Yvaj8j


作者: ATX-828    時間: 2008-1-14 09:06 PM

Part III ---END---

圖片附件: DSC06245.JPG (2008-1-14 09:06 PM, 793.9 KB) / 下載次數 30
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1206021&k=f16379e295204c6c244b9df0025e0223&t=1782679508&sid=Yvaj8j



圖片附件: DSC06248.JPG (2008-1-14 09:06 PM, 974.9 KB) / 下載次數 733
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1206022&k=237fb13e98585827070eb6c25bb1d525&t=1782679508&sid=Yvaj8j



圖片附件: DSC06252.JPG (2008-1-14 09:06 PM, 770 KB) / 下載次數 38
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1206023&k=4f169283ee2528a4eb76f941a4f4371c&t=1782679508&sid=Yvaj8j



圖片附件: DSC06256.JPG (2008-1-14 09:06 PM, 854.5 KB) / 下載次數 52
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1206024&k=c1527f4838e1e8f09d0dddc47d4bc8c1&t=1782679508&sid=Yvaj8j



圖片附件: DSC06273.JPG (2008-1-14 09:06 PM, 832 KB) / 下載次數 27
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1206025&k=076ac11b7b486bc062d2df33f59d371b&t=1782679508&sid=Yvaj8j



圖片附件: DSC06263.JPG (2008-1-14 09:06 PM, 851.5 KB) / 下載次數 29
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1206026&k=0f1f80fb4dd1380e0538f3439e3ddc2b&t=1782679508&sid=Yvaj8j


作者: toy739toy    時間: 2008-1-15 03:02 AM

未見過DSC06236.JPG 正喎係唔係model
作者: lamkobe    時間: 2008-1-15 06:10 AM

Originally posted by toy739toy at 2008-1-15 03:02 AM:
未見過DSC06236.JPG 正喎係唔係model
toy叔叔,我又係睇中哩個喎
作者: pyau    時間: 2008-1-15 10:18 AM

6248 not bad
作者: toy739toy    時間: 2008-1-16 07:12 AM

Originally posted by lamkobe at 2008-1-15 06:10 AM:

toy叔叔,我又係睇中哩個喎

作者: 2210777    時間: 2008-1-16 06:22 PM

Originally posted by pyau at 2008-1-15 10:18:
6248 not bad
  透晒喎
http://www.26fun.com/news/84b721206022.jpg
作者: ATX-828    時間: 2008-1-17 12:53 AM

呢2日仲有真空凸點, 露左右半球添
作者: tik96    時間: 2008-2-1 09:17 PM

Originally posted by ATX-828 at 2008-1-17 12:53 AM:
呢2日仲有真空凸點, 露左右半球添
呢d ??
(轉貼)

圖片附件: HK_FashionWeek.jpg (2008-2-1 09:17 PM, 94.3 KB) / 下載次數 26
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1211529&k=15f21ae28a8ce24729c1e25176d9743c&t=1782679508&sid=Yvaj8j


作者: tik96    時間: 2008-2-1 09:19 PM

但我like DSC06211.JPG
<img src="http://www.26fun.com/news/452711206010.jpg">
作者: tik96    時間: 2008-2-1 09:23 PM

咦!點樣可以Embed番張相  好似#8樓咁
作者: ATX-828    時間: 2008-2-1 10:18 PM

Originally posted by tik96 at 2008-2-1 09:17 PM:


呢d ??
(轉貼)
係Day 1 2000過場, 如果你無飛是就算係BuyerPass都唔入得所有2000的
Catwalk show


但如果1800展覧完清場後你有辦法仍留在5/F展館內就
作者: lionet    時間: 2008-7-19 11:59 PM

有冇多D ARA R THX
作者: ottoo    時間: 2008-7-20 01:30 AM

DSC6236 is come from China!!
作者: ottoo    時間: 2008-7-20 01:30 AM

原帖由 lionet 於 2008-7-19 11:59 PM 發表 http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif
有冇多D ARA R THX
Her name is Ana R, not ARA R!!
作者: shaddy    時間: 2009-7-4 04:50 PM

filter-074 models are very good, but conservative.




歡迎光臨 娛樂滿紛 26FUN (http://www.26fun.com/bbs7/) Powered by Discuz! 7.0.0