Board logo

標題: [star] 《自拍》20080212 【佘詩曼】@ 藍田 啟田商場 [打印本頁]

作者: 2210777    時間: 2008-2-12 06:04 PM     標題: 《自拍》20080212 【佘詩曼】@ 藍田 啟田商場

離台幾拾呎, 爛相幾張 !!!
http://img254.imageshack.us/img254/2237/spm2553adt2.jpg

[ Last edited by 2210777 on 2008-2-12 at 06:11 PM ]

圖片附件: SPM_2521.jpg (2008-2-12 06:04 PM, 917.5 KB) / 下載次數 248
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1214010&k=f1cc8394ee4180fcd5f9ee1b50d96f28&t=1782648069&sid=HKkQOj



圖片附件: SPM_2534.jpg (2008-2-12 06:04 PM, 998.4 KB) / 下載次數 287
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1214011&k=443761d00a4e942e7537e5429274d007&t=1782648069&sid=HKkQOj



圖片附件: SPM_2547.jpg (2008-2-12 06:04 PM, 1 MB) / 下載次數 159
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1214012&k=6703ba9357de12ecdd810925b829caaa&t=1782648069&sid=HKkQOj



圖片附件: SPM_2549.jpg (2008-2-12 06:04 PM, 1 MB) / 下載次數 158
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1214013&k=64bc55a4bc306aaf7c1866a7acb947ef&t=1782648069&sid=HKkQOj



圖片附件: SPM_2553.jpg (2008-2-12 06:04 PM, 1 MB) / 下載次數 149
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1214014&k=acc3789d813cac9b021840d749b2ee33&t=1782648069&sid=HKkQOj


作者: 2210777    時間: 2008-2-12 06:10 PM

阿佘著背心裙, 勁 !!!  {完}  
http://img254.imageshack.us/img254/1862/spm2599afs0.jpg

圖片附件: SPM_2574.jpg (2008-2-12 06:10 PM, 1.1 MB) / 下載次數 214
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1214015&k=fa3d1251afd05615e4766dd45bac2233&t=1782648069&sid=HKkQOj



圖片附件: SPM_2599.jpg (2008-2-12 06:10 PM, 1000.4 KB) / 下載次數 114
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1214016&k=e503f292f4164124d4c37771aafdca4e&t=1782648069&sid=HKkQOj



圖片附件: SPM_2602.jpg (2008-2-12 06:10 PM, 1012.2 KB) / 下載次數 138
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1214017&k=9e27dc7d6762e32c66649fbe8d172e22&t=1782648069&sid=HKkQOj



圖片附件: SPM_2605.jpg (2008-2-12 06:10 PM, 1.1 MB) / 下載次數 143
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1214018&k=a39d638e8c642855cd494d12bc8d7e8c&t=1782648069&sid=HKkQOj



圖片附件: SPM_3566.jpg (2008-2-12 06:10 PM, 1.1 MB) / 下載次數 435
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1214019&k=a464e532ecbad3eaeb84d72d2c6b6bc0&t=1782648069&sid=HKkQOj



圖片附件: SPM_3590.jpg (2008-2-12 06:10 PM, 1.2 MB) / 下載次數 333
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1214020&k=def930399836763c2dcaecf8082cba81&t=1782648069&sid=HKkQOj


作者: toy739toy    時間: 2008-2-12 08:08 PM

Originally posted by 2210777 at 2008-2-12 06:10 PM:
阿佘著背心裙, 勁 !!!  {完}  
http://img254.imageshack.us/img254/1862/spm2599afs0.jpg
背心裙
作者: 2210777    時間: 2008-2-12 08:36 PM

Originally posted by toy739toy at 2008-2-12 20:08:

背心裙
TOY叔叔, 今日你有冇泥玩
作者: toy739toy    時間: 2008-2-12 08:48 PM

Originally posted by 2210777 at 2008-2-12 08:36 PM:



TOY叔叔, 今日你有冇泥玩
sleep過鐘
作者: 17317328    時間: 2008-2-12 11:03 PM

今日經過 但岩岩完show 都唔知咩事- -原來係啊蛇...
睇唔到添...  幾靚女喎
作者: 世紀黑日    時間: 2008-2-12 11:09 PM

今日多唔多人去?
作者: 2210777    時間: 2008-2-12 11:47 PM

Originally posted by 世紀黑日 at 2008-2-12 23:09:
今日多唔多人去?
C9, 阿毛, 阿百 多
作者: lv123    時間: 2008-2-13 06:19 PM

啟田商場是否體育館斜對面真唔多清楚。
不知link 何安排﹐d 星去都去大場﹐但如慈雲山,鳯德d 細場,一個星都無。
另外始終星期六日,才多拍友,平時d 人都開工了。
作者: howai    時間: 2008-2-14 02:12 AM

好令呀.... 多謝呀
作者: 852.006    時間: 2008-2-14 02:54 AM

我個人認為佢d皮膚好好wor
作者: 迪達拉姑    時間: 2008-2-14 03:18 AM

哇..化得好白個妝..頭同頸好似唔太同色..眼睫毛亦好明顯下..佢一年比一年濃..最中意佢洗冤錄個feel
作者: 沙維    時間: 2008-2-14 09:32 AM

我的女神呀
作者: et7311tw    時間: 2008-2-15 01:39 AM

美麗的余詩曼,就算嘟嘴搞笑樣都美
作者: Triangel    時間: 2008-2-16 01:16 PM

Originally posted by 2210777 at 2008-2-12 06:10 PM:
阿佘著背心裙, 勁 !!!  {完}  
http://img254.imageshack.us/img254/1862/spm2599afs0.jpg
多謝2210777 阿佘大相, 好鬼正呀! [tri +5]
作者: gary007983    時間: 2008-2-16 01:20 PM

好白好正ar~~~~~~~~~~~
作者: 2210777    時間: 2008-2-16 04:51 PM

Originally posted by Triangel at 2008-2-16 13:16:


多謝2210777 阿佘大相, 好鬼正呀! [tri +5]
謝過 triangel 版主, 好小河加兩次紛
作者: 小小康    時間: 2008-2-16 04:58 PM

Originally posted by 2210777 at 2008-2-16 16:51:
謝過 triangel 版主, 好小河加兩次紛
今日休息
作者: 2210777    時間: 2008-2-16 05:19 PM

Originally posted by 小小康 at 2008-2-16 16:58:


今日休息
就出相, 有 6C & C因
作者: 小小康    時間: 2008-2-16 05:35 PM

Originally posted by 2210777 at 2008-2-16 17:19:
就出相, 有 6C & C因


準備去睇城城
作者: 2210777    時間: 2008-2-16 05:39 PM

Originally posted by 小小康 at 2008-2-16 17:35:




準備去睇城城
咁早




歡迎光臨 娛樂滿紛 26FUN (http://www.26fun.com/bbs7/) Powered by Discuz! 7.0.0