Board logo

標題: [star] [自拍] 樂基兒@ 銅鑼灣世貿中心-22/4/2008 [打印本頁]

作者: ATX-828    時間: 2008-4-22 11:12 PM     標題: [自拍] 樂基兒@ 銅鑼灣世貿中心-22/4/2008

日期: 22/4/2008
活動: WTC More X Ante Vojnovic Art Walk Exhibition
藝人: 樂基兒 、 安特‧沃傑農維 、 鍾秀蓮 。
時間: 14:30 - 16:00
地點: 銅鑼灣世貿中心地下大堂

天王嫂今日都有大班粉絲, 仲有回相添....
不過呢班粉絲全部都可能幾百幾千萬身家既.....闊太


[ Last edited by ATX-828 on 2008-4-22 at 11:39 PM ]

圖片附件: DSC03170.jpg (2008-4-22 11:12 PM, 1.1 MB) / 下載次數 178
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1235441&k=82106df227e240d973b00285fff72aea&t=1782683810&sid=15OgBd



圖片附件: DSC03167.jpg (2008-4-22 11:12 PM, 1.1 MB) / 下載次數 150
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1235442&k=fd503b56dcf4f2d12f56a4551d3e0ea1&t=1782683810&sid=15OgBd



圖片附件: DSC03168.jpg (2008-4-22 11:12 PM, 1.1 MB) / 下載次數 186
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1235443&k=3ee8d098f93606d3fb4c7fa7dcc8b49e&t=1782683810&sid=15OgBd



圖片附件: DSC03163.jpg (2008-4-22 11:12 PM, 1.2 MB) / 下載次數 246
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1235444&k=9444cdc02ea7194acf43ca25e25727c3&t=1782683810&sid=15OgBd



圖片附件: DSC03161.jpg (2008-4-22 11:12 PM, 1 MB) / 下載次數 214
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1235445&k=6172041cf3923b305da4a78d7b7d2054&t=1782683810&sid=15OgBd



圖片附件: DSC03175.jpg (2008-4-22 11:12 PM, 1.3 MB) / 下載次數 174
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1235446&k=71f4b45ad6692985ed92e207245a3e7a&t=1782683810&sid=15OgBd


作者: ATX-828    時間: 2008-4-22 11:29 PM

Part II

圖片附件: DSC03191.jpg (2008-4-22 11:29 PM, 1 MB) / 下載次數 123
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1235447&k=8e6c9fd57f552a2b15ff3806213be19f&t=1782683810&sid=15OgBd



圖片附件: DSC03197.jpg (2008-4-22 11:29 PM, 1.1 MB) / 下載次數 111
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1235448&k=b65dfa4126d83d667f77baddbc3807a3&t=1782683810&sid=15OgBd



圖片附件: DSC03199.jpg (2008-4-22 11:29 PM, 1.1 MB) / 下載次數 114
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1235449&k=9a65f3cfca00f893b5107338998c6e64&t=1782683810&sid=15OgBd



圖片附件: DSC03184.jpg (2008-4-22 11:29 PM, 1.3 MB) / 下載次數 110
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1235450&k=85431fee75c6927dd4913afc28f42dfd&t=1782683810&sid=15OgBd



圖片附件: DSC03185.jpg (2008-4-22 11:29 PM, 1.1 MB) / 下載次數 113
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1235451&k=1c56a54a2f84027fd188c65c5dff7614&t=1782683810&sid=15OgBd



圖片附件: DSC03188.jpg (2008-4-22 11:29 PM, 1.2 MB) / 下載次數 135
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1235452&k=d10cfe41b4c37635f8973c38c2078193&t=1782683810&sid=15OgBd


作者: ATX-828    時間: 2008-4-22 11:35 PM

Part III

Cable-CEN 新主播有d似施念慈

===END===

[ Last edited by ATX-828 on 2008-4-22 at 11:37 PM ]

圖片附件: DSC03214.jpg (2008-4-22 11:35 PM, 1 MB) / 下載次數 90
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1235453&k=3a053f4e6b30c1715d7ee24a92d879a9&t=1782683810&sid=15OgBd



圖片附件: DSC03223.jpg (2008-4-22 11:35 PM, 1.2 MB) / 下載次數 223
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1235454&k=73ee94314992e0bc1be28bf1652a076c&t=1782683810&sid=15OgBd



圖片附件: DSC03220.jpg (2008-4-22 11:35 PM, 1.2 MB) / 下載次數 150
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1235455&k=b30a7240bfd7616ddea708caf017d40f&t=1782683810&sid=15OgBd



圖片附件: DSC03221.jpg (2008-4-22 11:35 PM, 1.1 MB) / 下載次數 103
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1235456&k=fa764a2c393e3550c9d0e6ed024d9c68&t=1782683810&sid=15OgBd



圖片附件: DSC03222.jpg (2008-4-22 11:35 PM, 1.3 MB) / 下載次數 86
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1235457&k=fa96ef480390b1dc8f9f1993b619125d&t=1782683810&sid=15OgBd



圖片附件: DSC03217.jpg (2008-4-22 11:35 PM, 1.2 MB) / 下載次數 148
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1235458&k=d02959a573d5c990366c151833db3b21&t=1782683810&sid=15OgBd


作者: 小小康    時間: 2008-4-22 11:44 PM

天王嫂今日都有大班粉絲, 仲有回相添....


作者: Raul    時間: 2008-4-22 11:44 PM

She is getting fat
作者: ATX-828    時間: 2008-4-22 11:47 PM

Originally posted by 小小康 at 2008-4-22 11:44 PM:
天王嫂今日都有大班粉絲, 仲有回相添....

可能係d Ball場等非公開活動既相

....今日呢到完全無假狗....可能去哂翠翠過邊

[ Last edited by ATX-828 on 2008-4-23 at 12:32 AM ]
作者: pyau    時間: 2008-4-23 02:33 AM

咩叫回相?
作者: ATX-828    時間: 2008-4-23 03:18 AM

Originally posted by pyau at 2008-4-23 02:33 AM:
咩叫回相?
#6答咗

有D拍友影完都會哂番相俾過星...




歡迎光臨 娛樂滿紛 26FUN (http://www.26fun.com/bbs7/) Powered by Discuz! 7.0.0