Board logo

標題: [star] [自拍]5/5/08 眾星@John Richmond旗艦店開幕 [打印本頁]

作者: Shermen    時間: 2008-5-7 10:33 AM     標題: [自拍]5/5/08 眾星@John Richmond旗艦店開幕

[自拍]5/5/08 眾星@John Richmond旗艦店開幕


呢輯相,特別送比狂迷X

[ Last edited by Shermen on 2008-5-7 at 10:39 AM ]

圖片附件: IMG_0285.JPG (2008-5-7 10:33 AM, 2.6 MB) / 下載次數 335
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1240360&k=6413b19df72b741d707e3c17dd41214e&t=1782546517&sid=H5V0UG



圖片附件: IMG_0299.JPG (2008-5-7 10:33 AM, 2.8 MB) / 下載次數 80
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1240361&k=a7fc22a58028076cae5af66445939958&t=1782546517&sid=H5V0UG



圖片附件: IMG_0300.JPG (2008-5-7 10:33 AM, 2.3 MB) / 下載次數 167
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1240362&k=fdf7820361e17ae6120c6b6a871e0af8&t=1782546517&sid=H5V0UG



圖片附件: IMG_0305.JPG (2008-5-7 10:33 AM, 3.2 MB) / 下載次數 932
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1240363&k=0d5f0b269d93a1ea77ce9c1c00eb50a0&t=1782546517&sid=H5V0UG



圖片附件: IMG_0307.JPG (2008-5-7 10:33 AM, 2.8 MB) / 下載次數 947
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1240364&k=4e0bb3d2881ca7c98d09e1f09ed0d2b0&t=1782546517&sid=H5V0UG



圖片附件: IMG_0308.JPG (2008-5-7 10:33 AM, 2.5 MB) / 下載次數 198
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1240365&k=fc2fb5eb8ca8c6255d2321692e78a304&t=1782546517&sid=H5V0UG


作者: Shermen    時間: 2008-5-7 10:38 AM

part 2

End~

Thz 4 Suooprt~

圖片附件: IMG_0309.JPG (2008-5-7 10:38 AM, 2.7 MB) / 下載次數 887
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1240366&k=c5f32ec2e9defdf3c54d24a8a6a1275d&t=1782546517&sid=H5V0UG



圖片附件: IMG_0311.JPG (2008-5-7 10:38 AM, 2.7 MB) / 下載次數 149
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1240367&k=a1bc4d2e387a96ede96d611c38733a2b&t=1782546517&sid=H5V0UG



圖片附件: IMG_0312.JPG (2008-5-7 10:38 AM, 2.7 MB) / 下載次數 939
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1240368&k=2e20ab8fe254f518a23cd6e1f9d338bf&t=1782546517&sid=H5V0UG


作者: ATX-828    時間: 2008-5-7 10:54 AM

狂迷X終於無泥到
作者: Shermen    時間: 2008-5-7 10:58 AM

Originally posted by ATX-828 at 2008-5-7 10:54:
狂迷X終於無泥到
所以咪送比狂迷X lo~
作者: 3d    時間: 2008-5-7 09:46 PM

咁多位哥手,都係泳兒靚啲
作者: germ    時間: 2008-5-8 12:47 AM

Originally posted by 3d at 2008-5-7 09:46 PM:
咁多位哥手,都係泳兒靚啲
"哥手" -your brother's hand?

anyway, your taste is very unique.




歡迎光臨 娛樂滿紛 26FUN (http://www.26fun.com/bbs7/) Powered by Discuz! 7.0.0