Board logo

標題: [star] [自拍] 江若琳, 余文樂@ 旺角道拍戲中-07/05/2008 [打印本頁]

作者: ATX-828    時間: 2008-5-7 10:24 PM     標題: [自拍] 江若琳, 余文樂@ 旺角道拍戲中-07/05/2008

拍戲中路過影幾張無閃相算

Part 1 only

[ Last edited by ATX-828 on 2008-5-7 at 10:30 PM ]

圖片附件: DSC06179.jpg (2008-5-7 10:24 PM, 1.5 MB) / 下載次數 185
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1240498&k=76c010d8fa32a776a93006e64b7b4614&t=1782494711&sid=02Z3VI



圖片附件: DSC06184.jpg (2008-5-7 10:24 PM, 1.4 MB) / 下載次數 701
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1240499&k=4bfa8db7af6c6e36a6d4fcdb59f79dc2&t=1782494711&sid=02Z3VI



圖片附件: DSC06183.jpg (2008-5-7 10:24 PM, 1.1 MB) / 下載次數 195
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1240500&k=3740fbea1e7330c3de43ecf7a61bd5da&t=1782494711&sid=02Z3VI



圖片附件: DSC06191.jpg (2008-5-7 10:24 PM, 1.3 MB) / 下載次數 749
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1240501&k=88c308e60edfe8b5f55d0d6c33948aad&t=1782494711&sid=02Z3VI



圖片附件: DSC06190.jpg (2008-5-7 10:24 PM, 1.2 MB) / 下載次數 787
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1240502&k=f9671d3ca896f7231f99334bf61ffed2&t=1782494711&sid=02Z3VI



圖片附件: DSC06189.jpg (2008-5-7 10:24 PM, 1.1 MB) / 下載次數 760
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1240503&k=06656446b104df523f5dfc8ddc7f56f3&t=1782494711&sid=02Z3VI


作者: doging1977    時間: 2008-5-7 10:38 PM

唔可以開閃燈咩
作者: leocheung    時間: 2008-5-8 12:29 AM

多謝!! 多謝分享!

作者: toy739toy    時間: 2008-5-8 04:01 AM

我8点經過只見TommY係貨車裏面拍緊
作者: ATX-828    時間: 2008-5-8 10:02 AM

Originally posted by doging1977 at 2008-5-7 10:38 PM:
唔可以開閃燈咩
人地拍戲中為免戲情公開, 如非公式探班, 正常工作人員見到都會阻...
而且用單鏡閃影響拍戲者情緒
Originally posted by toy739toy at 2008-5-8 04:01 AM:
我8点經過只見TommY係貨車裏面拍緊
I saw at 2030

[ Last edited by ATX-828 on 2008-5-8 at 10:03 AM ]




歡迎光臨 娛樂滿紛 26FUN (http://www.26fun.com/bbs7/) Powered by Discuz! 7.0.0