Board logo

標題: [model] [原創] 高清寶寶@香港遊戲界四川賑災大行動+ [打印本頁]

作者: Catson    時間: 2008-6-11 11:16 PM     標題: [原創] 高清寶寶@香港遊戲界四川賑災大行動+

日期: 8/6/2008
活動: 海港城「香港遊戲界四川賬災大行動」 - 捐機/碟到災區及招募《遊戲歡樂大使
藝人: 高清寶寶 、 區俊濤 。
時間: 15:00 - 16:00
地點: 尖沙咀海港城海運大廈二階Sport X多功能運動場


四葉女@香港遊戲界四川賑災大行動 :
http://www.26fun.com/bbs/viewthread.php?tid=183673&fpage=1

[ Last edited by d228216 on 2008-6-12 at 12:27 AM ]

圖片附件: DSC_5018.jpg (2008-6-11 11:16 PM, 183.4 KB) / 下載次數 166
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1252069&k=dff688c3c35d25176e7263f38e83c28c&t=1782653330&sid=7gMtrE



圖片附件: DSC_5023.jpg (2008-6-11 11:16 PM, 179.6 KB) / 下載次數 809
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1252070&k=012475a0d51108c22bdc09caaf1370f3&t=1782653330&sid=7gMtrE



圖片附件: DSC_5028.jpg (2008-6-11 11:16 PM, 187.5 KB) / 下載次數 139
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1252071&k=c113fd212e260eefcbb651c33ebb7fc5&t=1782653330&sid=7gMtrE



圖片附件: DSC_5029.jpg (2008-6-11 11:16 PM, 184 KB) / 下載次數 191
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1252072&k=c00e857363d328fb43952a040fdae926&t=1782653330&sid=7gMtrE



圖片附件: DSC_5034.jpg (2008-6-11 11:16 PM, 185.7 KB) / 下載次數 225
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1252073&k=fa9d69d9f952304e498bc45044ab9d1f&t=1782653330&sid=7gMtrE



圖片附件: DSC_5042.jpg (2008-6-11 11:16 PM, 187.3 KB) / 下載次數 81
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1252074&k=0f60c4c9185fcb31941fe360f9490ef2&t=1782653330&sid=7gMtrE


作者: Catson    時間: 2008-6-11 11:18 PM



圖片附件: DSC_5045.jpg (2008-6-11 11:18 PM, 180.5 KB) / 下載次數 239
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1252075&k=1c2f7f6af13b9bd0676d49897fb6aa63&t=1782653330&sid=7gMtrE



圖片附件: DSC_5056.jpg (2008-6-11 11:18 PM, 180.2 KB) / 下載次數 144
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1252076&k=989db4da4a15cfa162c507bd84cf046b&t=1782653330&sid=7gMtrE



圖片附件: DSC_5060.jpg (2008-6-11 11:18 PM, 188 KB) / 下載次數 165
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1252077&k=fcdf27e3be413b87d44f229ec42adba8&t=1782653330&sid=7gMtrE



圖片附件: DSC_5067.jpg (2008-6-11 11:18 PM, 182.8 KB) / 下載次數 156
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1252078&k=1da9c588015072dc0dc6067a9a9e3a67&t=1782653330&sid=7gMtrE



圖片附件: DSC_5116.jpg (2008-6-11 11:18 PM, 175.3 KB) / 下載次數 121
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1252079&k=268b6856422ca595faeb336c8f291277&t=1782653330&sid=7gMtrE



圖片附件: DSC_5119.jpg (2008-6-11 11:18 PM, 181.9 KB) / 下載次數 139
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1252080&k=145c98e8faf9a3b463accdfd16ca666c&t=1782653330&sid=7gMtrE


作者: ATX-828    時間: 2008-6-12 12:08 AM

高清寶寶 幾時多了"沙怡"

[ Last edited by ATX-828 on 2008-6-12 at 12:41 AM ]
作者: 3d    時間: 2008-6-12 12:15 AM

好多靚 Model
作者: BuffaloK    時間: 2008-6-12 12:57 AM

saiyi 不是高清寶寶ma?
作者: byebyela    時間: 2008-6-12 02:06 AM

我諗saiyi 可能係路過或者做mc之類卦 !!
作者: Catson    時間: 2008-6-12 02:06 AM

Originally posted by ATX-828 at 2008-6-12 12:08 AM:
高清寶寶 幾時多了"沙怡"

[ Last edited by ATX-828 on 2008-6-12 at 12:41 AM ]
"鯊魚"唔係高清寶寶,係大會叫佢來同模型影相的, 同大會影完相比我地捉住影相,大會原本叫佢揸錢箱叫人損錢 , 但又怕比人圍影 , 最後就叫左佢走了

P.S.  saiyi 改左叫 Stephanie , 同場又有個高清寶寶叫Stephanie Lee (圖片SC_5023)
作者: ATX-828    時間: 2008-6-12 02:09 AM

Originally posted by Catson at 2008-6-12 02:06 AM:

"鯊魚"唔係高清寶寶,... ,大會原本叫佢揸錢箱叫人損錢 , 但又怕比人圍影 , 最後就叫左佢走了

作者: pyau    時間: 2008-6-12 04:34 AM

5034 no doubt the best
作者: m3m6    時間: 2008-6-13 12:35 AM

有我最喜愛的 Mania 寶寶,又索又 sexy!
作者: et7311tw    時間: 2008-6-13 01:08 AM

連香港遊戲界都出一分力了,好樣的!




歡迎光臨 娛樂滿紛 26FUN (http://www.26fun.com/bbs7/) Powered by Discuz! 7.0.0