Board logo

標題: [star] [自拍] 陸詩韻、麥雅緻、朱凱婷@動感東區展活力 [打印本頁]

作者: Tony Tse    時間: 2008-7-7 12:01 AM     標題: [自拍] 陸詩韻、麥雅緻、朱凱婷@動感東區展活力

Part 1 拜神
第一次去此場, 意外地看了拜神, 開騷前半小時致辭是Angie MC,
因大雨影響, 中間停了半小時, 最後草草了事, 最重要是保護相機

圖片附件: IMG_0268.jpg (2008-7-7 12:01 AM, 84.5 KB) / 下載次數 226
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1261666&k=543617fb29e8bd6e0c547b00d79a5951&t=1782674028&sid=sU9Qhd



圖片附件: IMG_0270.jpg (2008-7-7 12:01 AM, 94.5 KB) / 下載次數 268
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1261667&k=d735105c48f17d3673b536f70c9964ec&t=1782674028&sid=sU9Qhd



圖片附件: IMG_0271.jpg (2008-7-7 12:01 AM, 109.6 KB) / 下載次數 351
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1261668&k=68ec9dc56e05233d9e41a6270948f4e9&t=1782674028&sid=sU9Qhd



圖片附件: IMG_0272.jpg (2008-7-7 12:01 AM, 87.1 KB) / 下載次數 288
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1261669&k=8128390550f27695b7c75b7a93b7141d&t=1782674028&sid=sU9Qhd



圖片附件: IMG_0274.jpg (2008-7-7 12:01 AM, 106.2 KB) / 下載次數 525
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1261670&k=665f727c796a5204586be91b697e2d59&t=1782674028&sid=sU9Qhd


作者: Tony Tse    時間: 2008-7-7 12:07 AM

Part 2-- Tvb隊因問答環節刪去, 只在最後出來玩一個遊戲, 之後下黃色雨, closing改在看台下拍攝, 所以出場最多是Heidi. 下星期日下午2:55-3:55播出, 照例本人一個歌星也沒有拍.

圖片附件: IMG_0287.jpg (2008-7-7 12:07 AM, 95.7 KB) / 下載次數 218
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1261671&k=89a78ddf78265e3417f01e7e227434b7&t=1782674028&sid=sU9Qhd



圖片附件: IMG_0286.jpg (2008-7-7 12:07 AM, 87.8 KB) / 下載次數 143
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1261672&k=bd619bc69c7bd0c5d23b0839b4e3ff3d&t=1782674028&sid=sU9Qhd



圖片附件: IMG_0283.jpg (2008-7-7 12:07 AM, 94.6 KB) / 下載次數 155
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1261673&k=8f4c82e7b8bcf95fe0b4f389e1cee205&t=1782674028&sid=sU9Qhd



圖片附件: IMG_0284.jpg (2008-7-7 12:07 AM, 108.7 KB) / 下載次數 157
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1261674&k=cab568af037d80886e51fdbec103b4ad&t=1782674028&sid=sU9Qhd



圖片附件: IMG_0285.jpg (2008-7-7 12:07 AM, 119.3 KB) / 下載次數 186
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1261675&k=c6f1c4f9594a6f205f18efb90c7811ba&t=1782674028&sid=sU9Qhd



圖片附件: IMG_0281.jpg (2008-7-7 12:07 AM, 101 KB) / 下載次數 117
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1261676&k=635021a067ea71098c73abe8a0363457&t=1782674028&sid=sU9Qhd


作者: ThomasKoon    時間: 2008-7-7 12:13 AM

唔夠分dl, 不過都多謝你.....
作者: bobo21    時間: 2008-7-7 01:14 AM

四眼Angie, 濕身Angie, 還有朱凱婷, 陸詩韻, 李思雅, 多謝分享靚照.
作者: Overpowering    時間: 2008-7-7 04:16 AM

麥雅緻 Ok ga!!!
作者: byebyela    時間: 2008-7-7 10:14 AM

麥雅緻灰色那件衫唔錯 !!
作者: teddybape    時間: 2008-7-7 01:50 PM

昨日我都有去,認真"呢Hei",落住雨又離台太遠,要幫部相機著翻件雨褸先影到。
同你剛剛相反,我影歌星為主,影了hotcha, 謝安琪及傅穎,原本諗住影埋裕美,不過頂唔想早走。
作者: spl360    時間: 2008-7-9 09:36 PM

thank you




歡迎光臨 娛樂滿紛 26FUN (http://www.26fun.com/bbs7/) Powered by Discuz! 7.0.0