Board logo

標題: [model] [原創]Snow, Boo@Sony 旺角永成宣傳 [打印本頁]

作者: DB-Bahn    時間: 2009-12-21 11:07 PM     標題: [原創]Snow, Boo@Sony 旺角永成宣傳

Part 1 end

MK091213

Snow>Boo

圖片附件: Sony-MK091213_018.JPG (2009-12-21 11:02 PM, 3.1 MB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1473189&k=b2f2695d65474dbbbec56af855158fed&t=1782107158&sid=Gfs38g



圖片附件: Sony-MK091213_016.JPG (2009-12-21 11:02 PM, 2.9 MB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1473190&k=8f943b733a06c38e8759279ba1283f5e&t=1782107158&sid=Gfs38g



圖片附件: Sony-MK091213_013.JPG (2009-12-21 11:03 PM, 3.1 MB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1473191&k=008b6c8cebf7195f5959650afd5573ed&t=1782107158&sid=Gfs38g



圖片附件: Sony-MK091213_006.JPG (2009-12-21 11:03 PM, 3.7 MB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1473192&k=c393c5e3747b8ff2adaea148358c7ce9&t=1782107158&sid=Gfs38g



圖片附件: Sony-MK091213_022.JPG (2009-12-21 11:05 PM, 2.8 MB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1473193&k=a243fa6d369db0c1d66c65bd91a8765a&t=1782107158&sid=Gfs38g



圖片附件: Sony-MK091213_025.JPG (2009-12-21 11:05 PM, 2.9 MB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1473194&k=8e2176e692e5e3c7ba9d29fdb450af76&t=1782107158&sid=Gfs38g



圖片附件: Sony-MK091213_002.jpg (2009-12-21 11:06 PM, 3.6 MB) / 下載次數 2
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1473195&k=aac26e4ec18de0d104ad1ba4dc07941f&t=1782107158&sid=Gfs38g



圖片附件: Sony-MK091213_020.JPG (2009-12-21 11:06 PM, 3.4 MB) / 下載次數 1
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1473196&k=542159600c847cc5d3af1008860f1313&t=1782107158&sid=Gfs38g


作者: 占占占    時間: 2009-12-22 12:47 AM

你都好忙喎!  上week 既野, 要積到e+先post.....
作者: DB-Bahn    時間: 2009-12-22 01:32 AM

本帖最後由 DB-Bahn 於 2009-12-22 01:34 AM 編輯
你都好忙喎!  上week 既野, 要積到e+先post.....
占占占 發表於 2009-12-22 12:47 AM
我確定完了該品牌宣傳先一次性出.....所以肯定慢一周

貼埋下面班列車到蒙古首都再post Samsung DC (Samsung Tel好似未完 )




歡迎光臨 娛樂滿紛 26FUN (http://www.26fun.com/bbs7/) Powered by Discuz! 7.0.0