Board logo

標題: [star] <自拍>20100114-GIGI-梁詠琪--圓方廣場 [打印本頁]

作者: 131313    時間: 2010-1-14 09:28 PM     標題: <自拍>20100114-GIGI-梁詠琪--圓方廣場

本帖最後由 131313 於 2010-1-14 10:11 PM 編輯

日期: 14/1/2010
Michael Wilkinson珍藏展慈善拍賣開幕酒會
時間:6:30pm
出席: 梁詠琪 。
地點:圓方廣場「金區」二樓

圖片附件: 20100114_003.jpg (2010-1-14 09:20 PM, 2.7 MB) / 下載次數 1
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1506886&k=6ee1c7ae0344dd12a9ff64c330b9f6e6&t=1782236783&sid=0L5ux1



圖片附件: 20100114_010.jpg (2010-1-14 09:22 PM, 2.1 MB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1506887&k=8a0836a395042812feff618740570a75&t=1782236783&sid=0L5ux1



圖片附件: 20100114_016.jpg (2010-1-14 09:23 PM, 2.5 MB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1506888&k=c939a0c40d59a9ed63398b1602984c65&t=1782236783&sid=0L5ux1



圖片附件: 20100114_020.jpg (2010-1-14 09:39 PM, 2.5 MB) / 下載次數 3
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1507129&k=d84158b7caf7d6fae38e70dbced285fc&t=1782236783&sid=0L5ux1



圖片附件: 20100114_022.jpg (2010-1-14 09:32 PM, 2.8 MB) / 下載次數 1
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1507130&k=01492e9a9d9dc3131b626b9413424ad0&t=1782236783&sid=0L5ux1



圖片附件: 20100114_023.jpg (2010-1-14 09:39 PM, 2.4 MB) / 下載次數 1
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1507131&k=90a9d8309e54605dfb5f79dc2a6b03be&t=1782236783&sid=0L5ux1



圖片附件: 20100114_027.jpg (2010-1-14 09:28 PM, 3 MB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1507132&k=dcf80ad57e1ce77721ee6273e3097792&t=1782236783&sid=0L5ux1



圖片附件: 20100114_029.jpg (2010-1-14 09:32 PM, 2.3 MB) / 下載次數 1
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1507133&k=b5d9f69c15af23a4b0f1a3e123fbfc32&t=1782236783&sid=0L5ux1



圖片附件: 20100114_035.jpg (2010-1-14 10:11 PM, 2.2 MB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1507146&k=45a48389f1ce9e86fca9dcc6c5506045&t=1782236783&sid=0L5ux1



圖片附件: 20100114_036.jpg (2010-1-14 09:46 PM, 2.6 MB) / 下載次數 3
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1507147&k=0f7fb3800eb49491a04eed73306a1b19&t=1782236783&sid=0L5ux1



圖片附件: 20100114_039.jpg (2010-1-14 09:47 PM, 3.3 MB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1507148&k=31dae466329f045f4906aaf628f6be9f&t=1782236783&sid=0L5ux1



圖片附件: 20100114_042.jpg (2010-1-14 09:48 PM, 2.7 MB) / 下載次數 2
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1507149&k=fb607698ba12de9584aab0beadb565c1&t=1782236783&sid=0L5ux1



圖片附件: 20100114_030.jpg (2010-1-14 09:58 PM, 1.7 MB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1507150&k=79c7726d86caaf20db0b25c148068fd4&t=1782236783&sid=0L5ux1



圖片附件: 20100114_034.jpg (2010-1-14 09:58 PM, 1.1 MB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1507151&k=908d151d46545e9747952894bc8539ff&t=1782236783&sid=0L5ux1


作者: toy739toy    時間: 2010-1-14 10:12 PM

個場燈ヌ没超暗
作者: civ123456    時間: 2010-1-14 10:23 PM

其實佢都幾靚.




歡迎光臨 娛樂滿紛 26FUN (http://www.26fun.com/bbs7/) Powered by Discuz! 7.0.0