Board logo

標題: [model] [自拍]20100828 HTC Promotion @菜街 [打印本頁]

作者: 占占占    時間: 2010-8-28 09:37 PM     標題: [自拍]20100828 HTC Promotion @菜街

HTC  有新衫  

圖片附件: DSC_7513.JPG (2010-8-28 09:36 PM, 311.8 KB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1766029&k=1b1e0a7c3d33f5b85031748042491ce1&t=1782164335&sid=zr1rw9



圖片附件: DSC_7514.JPG (2010-8-28 09:36 PM, 252 KB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1766030&k=d9122fa4ca5e9372e7dd7e406825d2af&t=1782164335&sid=zr1rw9



圖片附件: DSC_7516.JPG (2010-8-28 09:36 PM, 263 KB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1766031&k=c68a5399e4be7226839cfaab69af37ad&t=1782164335&sid=zr1rw9



圖片附件: DSC_7517.JPG (2010-8-28 09:36 PM, 216.8 KB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1766032&k=34bb869568251a60a089a72a523dc46d&t=1782164335&sid=zr1rw9



圖片附件: DSC_7518.JPG (2010-8-28 09:36 PM, 266.9 KB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1766033&k=46908671510555c29f6750efa3bdaa17&t=1782164335&sid=zr1rw9



圖片附件: DSC_7523.JPG (2010-8-28 09:36 PM, 266.8 KB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1766034&k=aa57fe8065c3e9cf908212501d2b1ffd&t=1782164335&sid=zr1rw9



圖片附件: DSC_7524.JPG (2010-8-28 09:36 PM, 281.2 KB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1766035&k=153e93bf4c99259ff40166a74ed51e1c&t=1782164335&sid=zr1rw9



圖片附件: DSC_7533.JPG (2010-8-28 09:36 PM, 312.9 KB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1766036&k=e84e8735d5c40a984a62e70c41982b3d&t=1782164335&sid=zr1rw9



圖片附件: DSC_7534.JPG (2010-8-28 09:36 PM, 360.2 KB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1766037&k=38e2c0f1ede8b9fab3e52f08f53a3ed7&t=1782164335&sid=zr1rw9



圖片附件: DSC_7535.JPG (2010-8-28 09:36 PM, 247.7 KB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1766038&k=6bde852b740a55da2d147b315028eac5&t=1782164335&sid=zr1rw9


作者: chewlun3    時間: 2010-8-28 09:54 PM

本帖最後由 chewlun3 於 2010-8-28 09:56 PM 編輯

新衫舊人
but mandy姐....

how come 兩邊 HTC 唔交換人嘅
作者: DB-Bahn    時間: 2010-9-15 08:39 PM

新衫舊人
but mandy姐....
how come 兩邊 HTC 唔交換人嘅
chewlun3 發表於 2010-8-28 09:54 PM
一向係做到8月.....

Mandy Wong> Bambi Lam>..
作者: 占占占    時間: 2010-9-15 08:48 PM

一向係做到8月.....

Mandy Wong> Bambi Lam>..
DB-Bahn 發表於 2010-9-15 08:39 PM
Mandy Wong> Bambi Lam> Carol Wong


其實今次仲未完,  因為連續2 WEEKS RAINNING , 所以cancel 晒,  我所知coming weekend 都仲有架.   
希望這week 唔好再落啦........




歡迎光臨 娛樂滿紛 26FUN (http://www.26fun.com/bbs7/) Powered by Discuz! 7.0.0