Board logo

標題: [model] (自拍) 28-8-2010 EMAX(百萬喜悅)road show Debby & Cat [打印本頁]

作者: fai-ming    時間: 2010-8-28 11:01 PM     標題: (自拍) 28-8-2010 EMAX(百萬喜悅)road show Debby & Cat



圖片附件: _DSC8760.JPG (2010-8-28 11:00 PM, 5.7 MB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1766055&k=0c1d794509a42f0da4f210c7cabfc515&t=1782191125&sid=iikKid



圖片附件: _DSC8773.JPG (2010-8-28 11:00 PM, 5.6 MB) / 下載次數 1
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1766056&k=55126bcca14448a0733ddaa4ef56e648&t=1782191125&sid=iikKid



圖片附件: _DSC8778.JPG (2010-8-28 11:00 PM, 5.6 MB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1766057&k=8d0b9d308bd8fd763cffcab6e8137fcb&t=1782191125&sid=iikKid



圖片附件: _DSC8784.JPG (2010-8-28 11:00 PM, 5.6 MB) / 下載次數 1
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1766058&k=537eafb03635cafac418d39556e505f2&t=1782191125&sid=iikKid



圖片附件: _DSC8793.JPG (2010-8-28 11:00 PM, 5.1 MB) / 下載次數 2
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1766059&k=ce97f7be78f62de9e9ba461cf161f216&t=1782191125&sid=iikKid



圖片附件: _DSC8794.JPG (2010-8-28 11:00 PM, 5.9 MB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1766060&k=7658ddcce466bc368bbac99024365097&t=1782191125&sid=iikKid



圖片附件: _DSC8798.JPG (2010-8-28 11:00 PM, 5.7 MB) / 下載次數 1
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1766061&k=24841abc9653efc5ee091b99129a0ae0&t=1782191125&sid=iikKid



圖片附件: _DSC8821.JPG (2010-8-28 11:00 PM, 5.8 MB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1766062&k=11388b23895dd90b5ee161125ca64a48&t=1782191125&sid=iikKid



圖片附件: _DSC8825.JPG (2010-8-28 11:00 PM, 6 MB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1766063&k=374f8caf8b83653742aafc8fc2d43e0b&t=1782191125&sid=iikKid



圖片附件: _DSC8833.JPG (2010-8-28 11:00 PM, 5.4 MB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1766064&k=c425a87861faa09ae052f12baa048053&t=1782191125&sid=iikKid


作者: chewlun3    時間: 2010-8-28 11:07 PM

玩到上天橋?
作者: 占占占    時間: 2010-8-28 11:11 PM

ming sir 好野 ,  咁都影到.   
作者: 占占占    時間: 2010-8-28 11:15 PM

玩到上天橋?
chewlun3 發表於 2010-8-28 11:07 PM
係喎!  你由cwb 跟到上wanchai 天橋?   

冇落 heavy rain 嗎?   

d model also cwb 行到上wanchai 天橋? 唔會吧?
作者: fai-ming    時間: 2010-8-28 11:35 PM

多謝占占占係26 Fun報料 THANK YOU!
作者: chewlun3    時間: 2010-8-28 11:38 PM

本帖最後由 chewlun3 於 2010-8-28 11:40 PM 編輯

銅鑼灣百德新街行人專用區............
玩到上天..........橋(灣仔)
阿 cat 個 nose.......
作者: 占占占    時間: 2010-8-29 09:22 AM

APPLE DIALY  段片影唔到你既.    只見"GIFT" 神.
作者: chewlun3    時間: 2010-8-29 09:43 AM

肥記者后邊
真係玩到上天橋




歡迎光臨 娛樂滿紛 26FUN (http://www.26fun.com/bbs7/) Powered by Discuz! 7.0.0