Board logo

標題: [model] [自拍]電腦通訊節 2010 (總) [打印本頁]

作者: 占占占    時間: 2010-9-7 05:44 PM     標題: [自拍]電腦通訊節 2010 (總)

本帖最後由 占占占 於 2010-9-7 07:40 PM 編輯

我又post 下d 我唔識,  睇下有冇人識得先.  Thanks.   


DAY 1

圖片附件: [model 1] 10-22339.JPG (2010-9-7 05:43 PM, 440.9 KB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1768003&k=6808df01efe65b8e07e0f14848d3d7f9&t=1782115425&sid=0pgbLg



圖片附件: [model 2] 10-22349.JPG (2010-9-7 05:43 PM, 383.4 KB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1768004&k=69a4a64bd8d97fc1a32cb6ef6ccd531b&t=1782115425&sid=0pgbLg



圖片附件: [model 3] 10-22399.JPG (2010-9-7 05:43 PM, 455.7 KB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1768005&k=555b4b673d6eed0dd42557dc934d6e98&t=1782115425&sid=0pgbLg



圖片附件: [Kitty Fung] 10-22430.JPG (2010-9-7 05:43 PM, 437.5 KB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1768006&k=79ccedb658d83eb5a8c5ff0d52ccc505&t=1782115425&sid=0pgbLg



圖片附件: [model 5] 10-22511.JPG (2010-9-7 05:43 PM, 580.4 KB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1768007&k=0b2a9ee5e7c95626739ad9bd604c6dae&t=1782115425&sid=0pgbLg


作者: 占占占    時間: 2010-9-7 05:45 PM

day 2   cont...................

圖片附件: [model 6] 10-22911.JPG (2010-9-7 05:44 PM, 489.6 KB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1768008&k=4e7a0fc71f7b8079095ca3159db352ac&t=1782115425&sid=0pgbLg



圖片附件: [model 7] 10-22950.JPG (2010-9-7 05:44 PM, 425.3 KB) / 下載次數 2
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1768009&k=f138bcd2fc176d3262a8743437de4906&t=1782115425&sid=0pgbLg



圖片附件: [model 8] 10-22970.JPG (2010-9-7 05:44 PM, 437.2 KB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1768010&k=cdbb55569ce346390ee71348cbd08519&t=1782115425&sid=0pgbLg



圖片附件: [model 9] 10-23039.JPG (2010-9-7 05:44 PM, 465 KB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1768011&k=7ae64c1317f0d970dcb28cdecbaa336c&t=1782115425&sid=0pgbLg



圖片附件: [model 10] 10-23092.JPG (2010-9-7 05:44 PM, 548.2 KB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1768012&k=c68707ae6ca295daadae8d45155e470f&t=1782115425&sid=0pgbLg


作者: 占占占    時間: 2010-9-7 05:47 PM

DAY 3    CONT....................

圖片附件: [model 11] 10-23315.JPG (2010-9-7 05:46 PM, 359.2 KB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1768013&k=8001f0e5454748e5f9082c3ca9cd5072&t=1782115425&sid=0pgbLg



圖片附件: [model 12] 10-23322.JPG (2010-9-7 05:46 PM, 471.4 KB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1768014&k=83375ff36f26b39089f40fd4c20e6e19&t=1782115425&sid=0pgbLg



圖片附件: [model 13] 10-23326.JPG (2010-9-7 05:46 PM, 511.5 KB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1768015&k=503d92b31e5fca8773a2f95f761a2214&t=1782115425&sid=0pgbLg



圖片附件: [model 14] 10-23334.JPG (2010-9-7 05:46 PM, 482.9 KB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1768016&k=41162b407a4d4e6a0af84d109a008cbd&t=1782115425&sid=0pgbLg



圖片附件: [model 15] 10-23408.jpg (2010-9-7 05:46 PM, 391.7 KB) / 下載次數 2
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1768017&k=c48de9a22503a10947433be6bd1a198f&t=1782115425&sid=0pgbLg


作者: chewlun3    時間: 2010-9-7 06:39 PM

本帖最後由 chewlun3 於 2010-9-7 07:31 PM 編輯

識一个
day 1.....model 4.....
Kitty Fung
對上影佢今年4月 3D show.....
2008(AGS)  sandisk
first time 影好似2005年嘅大型相機展.....(會展)

圖片附件: 3DFashionShow4April10 035.jpg (2010-9-7 06:48 PM, 2.2 MB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1768044&k=a93137237f3b86a4f9fd23498afd2ada&t=1782115425&sid=0pgbLg



圖片附件: 3DFashionShow4April10 037.jpg (2010-9-7 06:48 PM, 2.4 MB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1768045&k=260c1eeff324f1c4896265a373bda8aa&t=1782115425&sid=0pgbLg



圖片附件: AGS20Dec08B 299.jpg (2010-9-7 07:29 PM, 3.6 MB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1768088&k=9bd63bacfc0ace5b397c8b6fa808a129&t=1782115425&sid=0pgbLg



圖片附件: AGS20Dec08B 404.jpg (2010-9-7 07:29 PM, 3.4 MB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1768089&k=e67ca6bc332995e6e71a891dadc0a2dc&t=1782115425&sid=0pgbLg


作者: 占占占    時間: 2010-9-7 07:54 PM

Kitty Fung
今年4月 3D show.....
chewlun3 發表於 2010-9-7 06:39 PM
即係 Kameron Fung ; 唔怪得好熟; 但又check唔到個名.  

thanks.
作者: chewlun3    時間: 2010-9-7 08:27 PM

而家叫 Kameron Fung 冇印像 bor

2005 起...以為用開Kitty Fung 到家陣咋
作者: 基多    時間: 2010-9-7 10:58 PM

D-Link model: Wing
作者: chewlun3    時間: 2010-9-7 11:21 PM

高官个女
作者: eric8251    時間: 2010-9-8 03:54 AM

本帖最後由 eric8251 於 2010-9-8 04:42 AM 編輯

model 11 : karin wong
model 12 : Kathy Luk
model 14 :Jasmine Luk
Trend Micro : Kayee (Lulu )Tung
http://www.zmodel.com.hk/Model/lulutung/
作者: 占占占    時間: 2010-9-8 10:46 AM

Thanks ALL.   
作者: 占占占    時間: 2010-10-2 10:56 AM

Trend Micro : Kayee (Lulu )Tung
http://www.zmodel.com.hk/Model/lulutung/
eric8251 發表於 2010-9-8 03:54 AM
http://hk.apple.nextmedia.com/template/apple/art_main.php?iss_id=20101002&sec_id=25391&subsec_id=25392&art_id=14510691

今日APPLE 有佢訪問, 佢做左大埔足球天使.  




歡迎光臨 娛樂滿紛 26FUN (http://www.26fun.com/bbs7/) Powered by Discuz! 7.0.0