Board logo

標題: [star] <自拍>Mandy,周汶錡,楊崢,李嘉慧,李壁琦-FANCL Event--3/10/2010 [打印本頁]

作者: CAT-BUS    時間: 2010-10-4 04:02 PM     標題: <自拍>Mandy,周汶錡,楊崢,李嘉慧,李壁琦-FANCL Event--3/10/2010

本帖最後由 CAT-BUS 於 2010-10-4 04:18 PM 編輯

日期: 3/10/2010
活動: FANCL MCO納米卸粧液「No.1專業卸粧•名模之選」
藝人: 周汶錡 、 楊崢 、 李嘉慧 、 Mandy Lieu 、李壁琦
         、  Mae Von 。
時間: 15:00 - 16:30
地點: 銅鑼灣時代廣場二樓大堂

圖片附件: DSC_4426.jpg (2010-10-4 04:00 PM, 3.2 MB) / 下載次數 4
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1773018&k=3363f47da96f095030d698ffeccc5cca&t=1782133590&sid=kJdfO5



圖片附件: DSC_4428.jpg (2010-10-4 04:00 PM, 3.2 MB) / 下載次數 3
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1773019&k=6c76ff195055798010cce926e707da3a&t=1782133590&sid=kJdfO5



圖片附件: DSC_4415.jpg (2010-10-4 04:01 PM, 2.3 MB) / 下載次數 3
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1773020&k=41949cf06b1e8486a50b17e785340e6e&t=1782133590&sid=kJdfO5



圖片附件: DSC_4418.jpg (2010-10-4 04:02 PM, 2.4 MB) / 下載次數 4
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1773021&k=677dd64eb52fb6922858ec4997847f72&t=1782133590&sid=kJdfO5



圖片附件: DSC_4416.jpg (2010-10-4 04:02 PM, 2.9 MB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1773022&k=c34a5ab5df09c9c061e5eca04f9ab2ef&t=1782133590&sid=kJdfO5



圖片附件: DSC_4439.jpg (2010-10-4 04:05 PM, 2.8 MB) / 下載次數 2
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1773023&k=4421b6ef217c4d4bf8189d902b39e2c4&t=1782133590&sid=kJdfO5



圖片附件: DSC_4436.jpg (2010-10-4 04:05 PM, 1.7 MB) / 下載次數 6
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1773024&k=8edbebbdddecab672332c14150919535&t=1782133590&sid=kJdfO5



圖片附件: DSC_4440.jpg (2010-10-4 04:06 PM, 2.6 MB) / 下載次數 1
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1773025&k=bf477fd307717d7bc1ec2ed630c76e6c&t=1782133590&sid=kJdfO5



圖片附件: DSC_4450.jpg (2010-10-4 04:07 PM, 2.4 MB) / 下載次數 4
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1773026&k=2417342e68e103df65329cece446b38b&t=1782133590&sid=kJdfO5



圖片附件: DSC_4445.jpg (2010-10-4 04:07 PM, 3.4 MB) / 下載次數 1
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1773027&k=80d9b583ae953c4e953b76ff72a3e4e7&t=1782133590&sid=kJdfO5



圖片附件: DSC_4443.jpg (2010-10-4 04:08 PM, 2.8 MB) / 下載次數 1
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1773028&k=17c9be498381fe96398f2aff69e54bb6&t=1782133590&sid=kJdfO5



圖片附件: DSC_4413.jpg (2010-10-4 04:09 PM, 2.7 MB) / 下載次數 2
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1773029&k=8b22533a3a8fbdf78f8a773472b26a12&t=1782133590&sid=kJdfO5



圖片附件: DSC_4419.jpg (2010-10-4 04:10 PM, 2.5 MB) / 下載次數 3
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1773030&k=2137d07df4fa91e65536963b82846aeb&t=1782133590&sid=kJdfO5



圖片附件: DSC_4421.jpg (2010-10-4 04:10 PM, 3.1 MB) / 下載次數 2
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1773031&k=e00b59f9c982ee37163df748c3a5e313&t=1782133590&sid=kJdfO5



圖片附件: DSC_4438.jpg (2010-10-4 04:10 PM, 2.9 MB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1773032&k=d051574a783253ea19ac383b049f3b3c&t=1782133590&sid=kJdfO5



圖片附件: DSC_4431.jpg (2010-10-4 04:15 PM, 1.9 MB) / 下載次數 2
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1773034&k=b2af52565b81c383afe953d39f863cde&t=1782133590&sid=kJdfO5



圖片附件: DSC_4442.jpg (2010-10-4 04:15 PM, 2.6 MB) / 下載次數 3
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1773035&k=132005504b55b3538ab18ab141e74052&t=1782133590&sid=kJdfO5



圖片附件: DSC_4447.jpg (2010-10-4 04:15 PM, 2.5 MB) / 下載次數 4
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1773036&k=28f962a894d588a30d4ca9a0369ca88c&t=1782133590&sid=kJdfO5



圖片附件: DSC_4449.jpg (2010-10-4 04:16 PM, 3.3 MB) / 下載次數 1
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1773037&k=0802f39b4aa261b4264d3ed53ad43b1e&t=1782133590&sid=kJdfO5



圖片附件: DSC_4432.jpg (2010-10-4 04:16 PM, 1.3 MB) / 下載次數 3
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1773038&k=f0f86650fe661bd79fbf5d37045082a8&t=1782133590&sid=kJdfO5


作者: 新經濟學巨人    時間: 2010-10-4 11:42 PM

影得好靚丫,mandy姐姐側側身張相,唔知會否發現柏林哥的手指紋。

1# CAT-BUS
作者: ATX-828    時間: 2010-10-5 03:30 AM

2# 新經濟學巨人

巨人兄換定咁多流量

....似呼睇好Admin繼續賓施流量政策並有可能調高"兌換率"?
作者: 新經濟學巨人    時間: 2010-10-5 09:41 PM

嘩,成日(夾)住人。
老實,做左咁多年會員,我都冇認為睇例/須知
只是好隨便,點下點下。
2# 新經濟學巨人  

巨人兄換定咁多流量

....似呼睇好Admin繼續賓施流量政策並有可能調高"兌換率"?
ATX-828 發表於 2010-10-5 03:30 AM





歡迎光臨 娛樂滿紛 26FUN (http://www.26fun.com/bbs7/) Powered by Discuz! 7.0.0