Board logo

標題: [star] [自拍]顏子菲 ,黃倩婷,許螢.高錕慈善基金義賣活動 [打印本頁]

作者: snake50    時間: 2010-12-20 11:29 PM     標題: [自拍]顏子菲 ,黃倩婷,許螢.高錕慈善基金義賣活動

本帖最後由 snake50 於 2010-12-21 12:42 AM 編輯

日期: 19/12/2010
活動: 「高錕慈善基金」聖誕義賣活動
藝人: 顏子菲 、 黃倩婷 、 許螢 、
時間:14:45
地點: 九龍塘「又一城」G層 「高錕慈善基金」義賣專櫃

圖片附件: IMG_3894.JPG (2010-12-20 11:02 PM, 1.4 MB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1792853&k=0ca0b706ff2fa6c86f5882566e448f73&t=1782664432&sid=PNVDZP



圖片附件: IMG_3841.JPG (2010-12-20 11:02 PM, 1.5 MB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1792854&k=0c745c3af60080ca9dc4e45fb21de641&t=1782664432&sid=PNVDZP



圖片附件: IMG_3844.JPG (2010-12-20 11:03 PM, 1.6 MB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1792855&k=9bf0c5cbd8dea703f4706d25c5856364&t=1782664432&sid=PNVDZP



圖片附件: IMG_3853.JPG (2010-12-20 11:03 PM, 1.6 MB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1792856&k=469e544a622ac02adccaa0e5346d6e26&t=1782664432&sid=PNVDZP



圖片附件: DSC_0137.jpg (2010-12-20 11:03 PM, 1001.6 KB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1792857&k=cfe61636894557bd8122381e5cbb405c&t=1782664432&sid=PNVDZP



圖片附件: IMG_3839.jpg (2010-12-20 11:04 PM, 934.6 KB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1792858&k=6aec1610ae0374b7058ef582425bb7d0&t=1782664432&sid=PNVDZP



圖片附件: DSC_22.JPG (2010-12-21 12:42 AM, 1.7 MB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1792860&k=a22c32aa203bf980aee1a25744c14033&t=1782664432&sid=PNVDZP



圖片附件: IMG_3916.JPG (2010-12-20 11:04 PM, 994.6 KB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1792861&k=f8ad7b754a9c2e605e891f344ca54d73&t=1782664432&sid=PNVDZP



圖片附件: DSC_0087.jpg (2010-12-20 11:05 PM, 1.9 MB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1792864&k=68c12a351625835fb3c90d82ff732927&t=1782664432&sid=PNVDZP



圖片附件: DSC_18.JPG (2010-12-20 11:09 PM, 1.3 MB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1792866&k=ffe03a030eb4ecc1202186201af29ff9&t=1782664432&sid=PNVDZP


作者: 泰仔-3-    時間: 2010-12-20 11:36 PM

1# snake50


http://www.26fun.com/news/7552d1792858.jpg

幾時先影到咁立身架
又立身有令色>.<"
作者: snake50    時間: 2010-12-20 11:55 PM

本帖最後由 snake50 於 2010-12-21 12:44 AM 編輯

Continuous

圖片附件: DSC_01.jpg (2010-12-20 11:42 PM, 1.5 MB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1792897&k=09086700169956343e4a4fca270cf77d&t=1782664432&sid=PNVDZP



圖片附件: DSC_02.jpg (2010-12-20 11:43 PM, 1.9 MB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1792898&k=c0ec6d6558e6f90f93e8461364dea369&t=1782664432&sid=PNVDZP



圖片附件: DSC_04.jpg (2010-12-20 11:44 PM, 1.7 MB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1792906&k=d9a479821ddca3be43df136f2d99f5f5&t=1782664432&sid=PNVDZP



圖片附件: DSC_05.jpg (2010-12-20 11:44 PM, 2.1 MB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1792909&k=4e6f720236bef4fbbb39fd8687a4a165&t=1782664432&sid=PNVDZP



圖片附件: DSC_07.jpg (2010-12-20 11:45 PM, 1.4 MB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1792917&k=930478db9e3e4929b775288f201cbd28&t=1782664432&sid=PNVDZP



圖片附件: DSC_08.jpg (2010-12-20 11:46 PM, 1.4 MB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1792918&k=eda49d2397efa1fa4c745a880f4d7aa3&t=1782664432&sid=PNVDZP



圖片附件: DSC_09.jpg (2010-12-20 11:47 PM, 2.1 MB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1792919&k=19b397d6796254d962963d0c50cb8c2c&t=1782664432&sid=PNVDZP



圖片附件: DSC_10.jpg (2010-12-20 11:47 PM, 1.4 MB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1792922&k=4949b1cfc994bad49c932ac757a79689&t=1782664432&sid=PNVDZP



圖片附件: DSC_11.jpg (2010-12-20 11:48 PM, 2.5 MB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1792924&k=a039f2fb4a84bf9c97959be63b1ddc8d&t=1782664432&sid=PNVDZP



圖片附件: DSC_12.jpg (2010-12-20 11:49 PM, 1.9 MB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1792925&k=b6891077bc6492e07cc7db8e7e01d69f&t=1782664432&sid=PNVDZP



圖片附件: DSC_13.jpg (2010-12-20 11:50 PM, 2 MB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1792929&k=a69e182c1abb9eb7d963e068e433a335&t=1782664432&sid=PNVDZP



圖片附件: DSC_14.JPG (2010-12-20 11:50 PM, 1.3 MB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1792931&k=07bbfd8656ab8499a603d371445a2ddc&t=1782664432&sid=PNVDZP



圖片附件: DSC_15.jpg (2010-12-20 11:51 PM, 1.5 MB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1792932&k=9ab4184d72818d9e518b692fac02bc3d&t=1782664432&sid=PNVDZP



圖片附件: DSC_16.JPG (2010-12-20 11:52 PM, 1.9 MB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1792933&k=68bc122f6f2d4ebd10358fc7f583ae6d&t=1782664432&sid=PNVDZP



圖片附件: DSC_17.JPG (2010-12-20 11:52 PM, 1.5 MB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1792934&k=06766def999a48f4100f29e3d718565a&t=1782664432&sid=PNVDZP



圖片附件: DSC_19.JPG (2010-12-20 11:53 PM, 1.3 MB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1792936&k=4daa5f442954027a34186ae1898ad483&t=1782664432&sid=PNVDZP



圖片附件: DSC_20.JPG (2010-12-20 11:54 PM, 1.3 MB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1792937&k=31ccd0d854027aa273b84efc35a1d542&t=1782664432&sid=PNVDZP



圖片附件: DSC_21.JPG (2010-12-20 11:54 PM, 1.4 MB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1792939&k=f7ba36099ab7f0f7c3fcf72e4ab89b25&t=1782664432&sid=PNVDZP



圖片附件: DSC_0141.jpg (2010-12-21 12:44 AM, 1.8 MB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1792944&k=741654950d3a1a98df4a29b74e284602&t=1782664432&sid=PNVDZP


作者: snake50    時間: 2010-12-21 12:05 AM

1# snake50  


http://www.26fun.com/news/7552d1792858.jpg

幾時先影到咁立身架
又立身有令色>.
泰仔-3- 發表於 2010-12-20 11:36 PM
快快試下你部S記新機加328巨炮呢...幾令都有喎..
作者: Tu-160    時間: 2010-12-21 03:14 PM

快快試下你部S記新機加328巨炮呢...幾令都有喎..
snake50 發表於 2010-12-21 12:05 AM
C記新機加328=X版主
S記新機加328=
作者: snake50    時間: 2010-12-21 10:17 PM

C記新機加328=X版主
S記新機加328=
Tu-160 發表於 2010-12-21 03:14 PM
..
作者: 泰仔-3-    時間: 2010-12-23 09:44 PM

..
snake50 發表於 2010-12-21 10:17 PM
去睇演唱會就會同到
作者: chewlun3    時間: 2010-12-23 09:47 PM

去睇演唱會就會同到
泰仔-3- 發表於 2010-12-23 09:44 PM
星際有支二手Sony 300/2.8

price.....冇問 bor
作者: snake50    時間: 2010-12-23 10:12 PM

星際有支二手Sony 300/2.8

price.....冇問 bor
chewlun3 發表於 2010-12-23 09:47 PM
泰仔 問過..成為$3.8k
作者: chewlun3    時間: 2010-12-23 10:13 PM

買支全新好過
作者: snake50    時間: 2010-12-23 10:19 PM

本帖最後由 snake50 於 2010-12-23 10:21 PM 編輯

10# chewlun3
全新都係$4.0幾K..2手大約都係怦1-2k..
明天早d到喎....
作者: chewlun3    時間: 2010-12-23 10:33 PM

早唔係問題
最驚排長龍...........去到華潤
作者: chewlun3    時間: 2010-12-23 10:40 PM

唔明 bor?
作者: 泰仔-3-    時間: 2010-12-23 10:41 PM

12# chewlun3
有咩影
下次可以用sony玩碌影 ^^
作者: 泰仔-3-    時間: 2010-12-23 10:41 PM

13# chewlun3

換左580
作者: chewlun3    時間: 2010-12-23 10:42 PM

a700.....rec 咩?
作者: 泰仔-3-    時間: 2010-12-23 10:55 PM

16# chewlun3
好用 不個無碌影
作者: chewlun3    時間: 2010-12-23 10:56 PM

有得Rec 架.....a580......
要MF 咋.....
作者: 泰仔-3-    時間: 2010-12-23 11:31 PM

有得Rec 架.....a580......
要MF 咋.....
chewlun3 發表於 2010-12-23 10:56 PM
nx5都之前都係mf   無問題呀!
作者: 泰仔-3-    時間: 2010-12-28 12:52 AM

泰仔 問過..成為$3.8k
snake50 發表於 2010-12-23 10:12 PM
http://i957.photobucket.com/albums/ae59/changtai6/6656.jpg
作者: snake50    時間: 2010-12-28 01:26 AM

20# 泰仔-3-
............




歡迎光臨 娛樂滿紛 26FUN (http://www.26fun.com/bbs7/) Powered by Discuz! 7.0.0