Board logo

標題: [model] [自拍] Kinki Yip in APM - 馬拉松魔法騷 [打印本頁]

作者: littlecow    時間: 2010-12-30 04:57 PM     標題: [自拍] Kinki Yip in APM - 馬拉松魔法騷

馬拉松魔法騷
時間:1:45pm
出席: 吳日言 、 吳亭欣
地點:觀塘創紀之城第五期

Kinki is so nice! Just post some best pics

圖片附件: BSAM_1597.JPG (2010-12-30 04:57 PM, 5.4 MB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1795883&k=089e51955b654b2373f5bdecb97b23ae&t=1782233866&sid=Hm4mo5



圖片附件: BSAM_1636.JPG (2010-12-30 04:57 PM, 5.3 MB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1795884&k=9ee474630f8a3deab2db2cc5507f8c3f&t=1782233866&sid=Hm4mo5



圖片附件: BSAM_1637.JPG (2010-12-30 04:57 PM, 5.4 MB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1795885&k=c01563c80fea8d5e2ae2b5254b2dc00f&t=1782233866&sid=Hm4mo5



圖片附件: BSAM_1640.JPG (2010-12-30 04:57 PM, 5.2 MB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1795886&k=d45e90e16c5a32b16189212587d8c9a0&t=1782233866&sid=Hm4mo5


作者: 占占占    時間: 2010-12-30 06:24 PM

Kinki   
作者: 131313    時間: 2010-12-31 01:17 AM

Not 吳日言 、 吳亭欣?
作者: littlecow    時間: 2010-12-31 04:42 PM

Reply to 1313

The pics are not good and I didn't post. Besides, I didn't wait the end of the show. Your photo is nice

Anyway, I see Miss Chan Ka x is shopping in APM that time and would like to share to 26fun readers.

圖片附件: MsChan.JPG (2010-12-31 04:42 PM, 2.4 MB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1796230&k=c7fbd674349cc059bee452971df0c50a&t=1782233866&sid=Hm4mo5


作者: ATX-828    時間: 2010-12-31 05:13 PM

4# littlecow

Wellcome Post 26fun




歡迎光臨 娛樂滿紛 26FUN (http://www.26fun.com/bbs7/) Powered by Discuz! 7.0.0