Board logo

標題: [star] <自拍> 劉璇--apm 光良「太天真」簽唱會-12/2/2011 [打印本頁]

作者: CAT-BUS    時間: 2011-2-12 11:02 PM     標題: <自拍> 劉璇--apm 光良「太天真」簽唱會-12/2/2011

日期: 12/2/2010
活動: apm X 光良「太天真」簽唱會
藝人: 光良,  劉璇 。
時間: 15:00
地點: 觀塘觀塘道418號創紀之城5期apm大堂

圖片附件: DSC_6370.jpg (2011-2-12 10:50 PM, 3.2 MB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1811085&k=31d7a1c93884de18f3f912474ae6d59b&t=1782666783&sid=emmBmu



圖片附件: DSC_6372.jpg (2011-2-12 10:51 PM, 3.2 MB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1811086&k=1fce37fa00648614e9289dd87ebf260a&t=1782666783&sid=emmBmu



圖片附件: DSC_6373.jpg (2011-2-12 10:53 PM, 2.3 MB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1811087&k=47190e259305cfed3bf2476c318f7a65&t=1782666783&sid=emmBmu



圖片附件: DSC_6375.jpg (2011-2-12 10:54 PM, 2.4 MB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1811088&k=8c53720d9ff985575a806927eb8db6df&t=1782666783&sid=emmBmu



圖片附件: DSC_6381.jpg (2011-2-12 10:55 PM, 2.2 MB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1811089&k=67392d50803765951050e0061cd0d549&t=1782666783&sid=emmBmu



圖片附件: DSC_6374.jpg (2011-2-12 10:56 PM, 2.6 MB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1811090&k=264992ff14bbd79df43a377c417a4847&t=1782666783&sid=emmBmu



圖片附件: DSC_6384.jpg (2011-2-12 10:59 PM, 3.2 MB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1811091&k=a1f953b66e36fe01972e05137bd6c36a&t=1782666783&sid=emmBmu



圖片附件: DSC_6382.jpg (2011-2-12 11:00 PM, 2.9 MB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1811092&k=04165f4c68f6ca8858989ddb1294e610&t=1782666783&sid=emmBmu



圖片附件: DSC_6386.jpg (2011-2-12 11:01 PM, 3.2 MB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1811093&k=13f5c18ae6e4fa87bc57fac1ce231442&t=1782666783&sid=emmBmu



圖片附件: DSC_6393.jpg (2011-2-12 11:02 PM, 3.8 MB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1811094&k=c4af874d2915ce090d9388a838b81554&t=1782666783&sid=emmBmu


作者: sos9407sos    時間: 2011-2-13 12:45 AM

今日喱個場圍到可以影到大台的位置實在無 , 記者區當然無問題 , 早走早著難影到嘔 , C.hing 你都算利害 .
作者: chewlun3    時間: 2011-2-13 12:49 AM

本帖最後由 chewlun3 於 2011-2-13 12:52 AM 編輯
今日喱個場圍到可以影到大台的位置實在無 , 記者區當然無問題 , 早走早著難影到嘔 , C.hing 你都算利害 .
sos9407sos 發表於 2011-2-13 12:45 AM
同日 Emax......J J and 4位 models 好似容易好多wor
作者: sos9407sos    時間: 2011-2-13 12:54 AM

3# chewlun3

咪就係楝錯左囉 , 點知個場會衰到咁呀 .
作者: chewlun3    時間: 2011-2-13 12:58 AM

本帖最後由 chewlun3 於 2011-2-13 01:11 AM 編輯

我都冇去 Emax......
近排都影過兩次 J J

今日個Tattoo......冇喇喇有撻喇
接受唔到




歡迎光臨 娛樂滿紛 26FUN (http://www.26fun.com/bbs7/) Powered by Discuz! 7.0.0