Board logo

標題: [model] now.... 黃婉曼撳你錢.......20/2/11 ^ ^ [打印本頁]

作者: chewlun3    時間: 2011-2-20 10:56 PM     標題: now.... 黃婉曼撳你錢.......20/2/11 ^ ^

本帖最後由 chewlun3 於 2011-2-20 11:49 PM 編輯

日期: 20/2/2011
活動: Now101重頭雙向互動遊戲節目「撳錢」主持鬧市陪你撳錢
藝人: 黃婉曼 、 駱振偉 。
時間: 17:00
地點: 九龍旺角西洋菜街南1N兆萬中心地下8至9號店


Seacole
Suki
Winnie
and?



4位models上
慢魚黃...........殿後

哎吔....隔離版同event....有羅湖上边嘅居民入咗鏡....冇格仔....clean and clear

圖片附件: ComputerShowPCCW20Feb2011 143.jpg (2011-2-20 10:55 PM, 1.7 MB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1813113&k=9fb272b46810bec4231a368dab43513c&t=1782679512&sid=Yvaj8j



圖片附件: ComputerShowPCCW20Feb2011 262.jpg (2011-2-20 10:55 PM, 2.4 MB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1813114&k=05dbbda7e0100f0f8be914a1510307ed&t=1782679512&sid=Yvaj8j



圖片附件: ComputerShowPCCW20Feb2011 146.jpg (2011-2-20 10:55 PM, 2.2 MB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1813115&k=ecc0925490b6e6e7352d79db190e2e61&t=1782679512&sid=Yvaj8j



圖片附件: ComputerShowPCCW20Feb2011 271.jpg (2011-2-20 10:55 PM, 2.4 MB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1813116&k=84267213e8d43f7036afe291b998b852&t=1782679512&sid=Yvaj8j



圖片附件: ComputerShowPCCW20Feb2011 158.jpg (2011-2-20 10:55 PM, 2.3 MB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1813117&k=b24021b3f7c2d1976a3b3e5e94f23994&t=1782679512&sid=Yvaj8j



圖片附件: ComputerShowPCCW20Feb2011 279.jpg (2011-2-20 10:56 PM, 2.4 MB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1813118&k=b436ef0a8283da3b046b2f53dfd54e3e&t=1782679512&sid=Yvaj8j



圖片附件: ComputerShowPCCW20Feb2011 272.jpg (2011-2-20 10:56 PM, 2.5 MB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1813119&k=f5c16047d0aeb287ab42a362e3d98ad1&t=1782679512&sid=Yvaj8j



圖片附件: ComputerShowPCCW20Feb2011 242.jpg (2011-2-20 10:57 PM, 1 MB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1813120&k=1d93929ce39990b93ddc0cffcd311b59&t=1782679512&sid=Yvaj8j



圖片附件: ComputerShowPCCW20Feb2011 214.jpg (2011-2-20 10:56 PM, 2 MB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1813121&k=7a33ace281f52cda32843f58978e3422&t=1782679512&sid=Yvaj8j



圖片附件: ComputerShowPCCW20Feb2011 208.jpg (2011-2-20 10:56 PM, 2 MB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1813122&k=e659224d13ee018c27442a0f270adafc&t=1782679512&sid=Yvaj8j



圖片附件: ComputerShowPCCW20Feb2011 179.jpg (2011-2-20 11:01 PM, 1.1 MB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1813123&k=1365a45e24b75f5fc9f671390c64f211&t=1782679512&sid=Yvaj8j



圖片附件: ComputerShowPCCW20Feb2011 190.jpg (2011-2-20 11:01 PM, 2 MB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1813124&k=bc586527215b3d7a6c6f132d6758ef70&t=1782679512&sid=Yvaj8j



圖片附件: ComputerShowPCCW20Feb2011 206.jpg (2011-2-20 11:01 PM, 1.9 MB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1813125&k=7608e08b48fb2cec3b33e0c375c91d46&t=1782679512&sid=Yvaj8j


作者: littlecow    時間: 2011-2-20 11:18 PM

Why 慢魚黃?
作者: 占占占    時間: 2011-2-20 11:25 PM

Why 慢魚黃?
littlecow 發表於 2011-2-20 11:18 PM
倒轉讀 o羅
作者: chewlun3    時間: 2011-2-20 11:28 PM

好爛
作者: 占占占    時間: 2011-2-20 11:36 PM

好爛
chewlun3 發表於 2011-2-20 11:28 PM
你d野唔係成日個個睇得明架.
作者: chewlun3    時間: 2011-2-20 11:39 PM

要四式運算計吓數架
有時要背埋九因歌
作者: 深圳居民    時間: 2011-2-21 02:12 AM

日期: 20/2/2011
活動: Now101重頭雙向互動遊戲節目「撳錢」主持鬧市陪你撳錢
藝人: 黃婉曼 、 駱振偉 。
時間: 17:00
地點: 九龍旺角西洋菜街南1N兆萬中心地下8至9號店


Seacole
Suki
Winnie
and?



4位mod ...
chewlun3 發表於 2011-2-20 10:56 PM
你拍的照片非常好看
作者: mnbvc    時間: 2011-2-21 03:10 AM

要四式運算計吓數架
有時要背埋九因歌
chewlun3 發表於 2011-2-20 11:39 PM
個個刀湯朱教授
作者: pyau    時間: 2011-2-21 11:01 AM

哎吔....隔離版同event....有羅湖上边嘅居民入咗鏡....冇格仔....clean and clear
chewlun3 發表於 2011-2-20 11:39 PM
重有方向報
作者: 深圳港燦    時間: 2011-2-21 12:32 PM

嘩!好靚仔呀!
作者: 深圳居民    時間: 2011-2-21 01:38 PM

嘩!好靚仔呀!
深圳港燦 發表於 2011-2-21 12:32 PM
谢谢
作者: 深圳港燦    時間: 2011-2-21 02:14 PM

本帖最後由 深圳港燦 於 2011-2-21 02:17 PM 編輯

我讚駱振偉靚仔!

你又唔係駱振偉?
作者: chewlun3    時間: 2011-2-21 03:23 PM

同埋太助一齊出鏡嘛...........
怕乜鬼醜吖........

機會難逢嘛
作者: chewlun3    時間: 2011-2-21 03:29 PM

你拍的照片非常好看
深圳居民 發表於 2011-2-21 02:12 AM
你同 Icy 合照相仲好看.........
作者: 深圳居民    時間: 2011-2-21 07:04 PM

同埋太助一齊出鏡嘛...........
怕乜鬼醜吖........

機會難逢嘛
chewlun3 發表於 2011-2-21 03:23 PM
内子用她手提电话帮我拍照
作者: chewlun3    時間: 2011-2-21 07:20 PM

再有chance.......
我幫你哋倆個影
作者: 深圳居民    時間: 2011-2-21 10:58 PM

再有chance.......
我幫你哋倆個影
chewlun3 發表於 2011-2-21 07:20 PM
谢谢
作者: chewlun3    時間: 2011-2-22 08:20 PM

係幫 駱振偉 同 黃婉曼 倆個影bor
多謝 代say 謝謝 bor




歡迎光臨 娛樂滿紛 26FUN (http://www.26fun.com/bbs7/) Powered by Discuz! 7.0.0