標題:
[star]
[自拍] 5/4/2011 「3D奇鸚嘉年華」
[打印本頁]
作者:
泰仔-3-
時間:
2011-4-5 11:32 PM
標題:
[自拍] 5/4/2011 「3D奇鸚嘉年華」
本帖最後由 泰仔-3- 於 2011-4-5 11:34 PM 編輯
圖片附件:
DSC00199.JPG
(2011-4-5 11:30 PM, 1.6 MB) / 下載次數 4
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1827222&k=bda07afb9ed36fec0edc0615724b4500&t=1782164249&sid=f2fnv2
圖片附件:
DSC00195.JPG
(2011-4-5 11:31 PM, 1.7 MB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1827224&k=2fde43aab7713e5cffde11bfde4d4964&t=1782164249&sid=f2fnv2
圖片附件:
DSC00186.JPG
(2011-4-5 11:31 PM, 1.7 MB) / 下載次數 1
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1827225&k=0c8e72f829429729cd1998be62f386fb&t=1782164249&sid=f2fnv2
圖片附件:
DSC00205.JPG
(2011-4-5 11:31 PM, 1.7 MB) / 下載次數 1
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1827226&k=450ec1c76e7033b5db555a7f4d4d48bf&t=1782164249&sid=f2fnv2
圖片附件:
DSC09569.JPG
(2011-4-5 11:31 PM, 1.9 MB) / 下載次數 2
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1827227&k=8e598576ba2b08be1b2b7222945619f9&t=1782164249&sid=f2fnv2
圖片附件:
DSC09575.JPG
(2011-4-5 11:31 PM, 5.6 MB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1827228&k=49b804031011315c99ee641d5c2a3b6e&t=1782164249&sid=f2fnv2
圖片附件:
DSC09595.JPG
(2011-4-5 11:31 PM, 6 MB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1827230&k=74d7c4e570209c6915c655aacf99d852&t=1782164249&sid=f2fnv2
圖片附件:
DSC09715.JPG
(2011-4-5 11:31 PM, 1.7 MB) / 下載次數 1
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1827231&k=47614847d73517a99fba697f56ac5310&t=1782164249&sid=f2fnv2
圖片附件:
DSC09730.JPG
(2011-4-5 11:31 PM, 1.6 MB) / 下載次數 1
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1827232&k=a400b87fbcdba259f6bc9d0316239fdf&t=1782164249&sid=f2fnv2
圖片附件:
DSC09580.JPG
(2011-4-5 11:31 PM, 5.9 MB) / 下載次數 2
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1827233&k=1bbdc311d34090495a3a7e1e24f30d91&t=1782164249&sid=f2fnv2
圖片附件:
DSC09668.JPG
(2011-4-5 11:31 PM, 2 MB) / 下載次數 2
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1827234&k=fee0e5b6014283bdfeb448c27651ef26&t=1782164249&sid=f2fnv2
圖片附件:
DSC00009.JPG
(2011-4-5 11:31 PM, 1.6 MB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1827235&k=49312584ed31bafb8a65000b8eb36f92&t=1782164249&sid=f2fnv2
圖片附件:
DSC00207.JPG
(2011-4-5 11:31 PM, 1.2 MB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1827236&k=fa4534589223374951c37c875460ee45&t=1782164249&sid=f2fnv2
圖片附件:
DSC00217.JPG
(2011-4-5 11:31 PM, 1.5 MB) / 下載次數 1
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1827237&k=b9492cc9d7e3285383ff64d618cc0d11&t=1782164249&sid=f2fnv2
圖片附件:
DSC00219.JPG
(2011-4-5 11:31 PM, 1.7 MB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1827238&k=716bc6058f1ed0f5a476efef3f5b6ec4&t=1782164249&sid=f2fnv2
圖片附件:
DSC00226.JPG
(2011-4-5 11:31 PM, 1.5 MB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1827239&k=70128a86e9b668547f3882c78549e555&t=1782164249&sid=f2fnv2
圖片附件:
DSC00233.JPG
(2011-4-5 11:31 PM, 1.8 MB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1827240&k=e141336ae8eaa372faea28d5236036fb&t=1782164249&sid=f2fnv2
圖片附件:
DSC00235.JPG
(2011-4-5 11:31 PM, 2.1 MB) / 下載次數 2
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1827241&k=521db4a7845e8fb3b9f85c9bc880d6cd&t=1782164249&sid=f2fnv2
圖片附件:
DSC00045.JPG
(2011-4-5 11:31 PM, 1.8 MB) / 下載次數 1
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1827242&k=7afeb3d10879bb288595f618668b8477&t=1782164249&sid=f2fnv2
圖片附件:
DSC00185.JPG
(2011-4-5 11:31 PM, 2.1 MB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1827243&k=0c2641a07ac3d5b3ec37f38aecd2ac26&t=1782164249&sid=f2fnv2
圖片附件:
DSC00049.JPG
(2011-4-5 11:31 PM, 1.6 MB) / 下載次數 1
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1827244&k=1afba31e54975d7ad8b17cc26b0baa48&t=1782164249&sid=f2fnv2
作者:
chewlun3
時間:
2011-4-5 11:34 PM
本帖最後由 chewlun3 於 2011-4-5 11:37 PM 編輯
Renee bor............
your favourite wor
why......
作者:
泰仔-3-
時間:
2011-4-5 11:36 PM
Renee bor............
why......
chewlun3 發表於 2011-4-5 11:34 PM
我都味有時間汁哂d相 直出-3-
作者:
chewlun3
時間:
2011-4-5 11:38 PM
本帖最後由 chewlun3 於 2011-4-5 11:42 PM 編輯
咁......仲咩咁快出?
我都係99.9% jpeg 直出 bor
汁相 = PS?
張張一定要PS 咩?
作者:
131313
時間:
2011-4-5 11:54 PM
「3D奇鸚嘉年華」奇鸚出沒注意!開心優先場
日期: 5/4/2011
時間: 14:00
地點: 九龍灣德福廣場MCL德福戲院
藝人:
郭秀雲, 蔡慧敏, 陳蕊蕊, 關伊彤, Kawaii
, 李蘊, 劉欣宜 Miyoko,
岑潔儀 Zoe, 李宥彤 Liz
, 麥貝夷,
陳鈺芸 JuJu, 趙哲妤 Uny
,
連綺嵐 Vienna, 施念慈
, 戴夢夢, Cecillia,
農夫, 劉振宇, 鍾一憲
作者:
snake50
時間:
2011-4-6 12:00 AM
在你個魔鏡mon睇就無得壇...
依家直出,在這裡睇就原形畢露.............haha
作者:
chewlun3
時間:
2011-4-6 12:24 AM
Sony a700 個芒睇相.........
就算唔upload 26fun......
用computer 睇原相 600萬piexls jpeg......
都係比唔上a700
作者:
pyau
時間:
2011-4-6 08:34 AM
Cecilia good
歡迎光臨 娛樂滿紛 26FUN (http://www.26fun.com/bbs7/)
Powered by Discuz! 7.0.0