標題:
[star]
[自拍] 5/4/2011 「3D奇鸚嘉年華」
[打印本頁]
作者:
泰仔-3-
時間:
2011-4-5 11:32 PM
標題:
[自拍] 5/4/2011 「3D奇鸚嘉年華」
本帖最後由 泰仔-3- 於 2011-4-5 11:34 PM 編輯
圖片附件:
DSC00199.JPG
(2011-4-5 11:30 PM, 1.6 MB) / 下載次數 4
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1827222&k=3a5cf679056f97996d482258443fff5e&t=1782169667&sid=b11Stt
圖片附件:
DSC00195.JPG
(2011-4-5 11:31 PM, 1.7 MB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1827224&k=4470f2460165d63d1874849d5e4ae067&t=1782169667&sid=b11Stt
圖片附件:
DSC00186.JPG
(2011-4-5 11:31 PM, 1.7 MB) / 下載次數 1
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1827225&k=43c948709f117b89386480f95ac72fd3&t=1782169667&sid=b11Stt
圖片附件:
DSC00205.JPG
(2011-4-5 11:31 PM, 1.7 MB) / 下載次數 1
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1827226&k=c2266c9d85af208b931094d6b0ebe682&t=1782169667&sid=b11Stt
圖片附件:
DSC09569.JPG
(2011-4-5 11:31 PM, 1.9 MB) / 下載次數 2
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1827227&k=8452ef89f009b0ed102949dcb284222a&t=1782169667&sid=b11Stt
圖片附件:
DSC09575.JPG
(2011-4-5 11:31 PM, 5.6 MB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1827228&k=fe36a65effa3167c12364bfbe0615c69&t=1782169667&sid=b11Stt
圖片附件:
DSC09595.JPG
(2011-4-5 11:31 PM, 6 MB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1827230&k=c4b29b6961221ab7a5843885008b4bcd&t=1782169667&sid=b11Stt
圖片附件:
DSC09715.JPG
(2011-4-5 11:31 PM, 1.7 MB) / 下載次數 1
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1827231&k=faccd2189bb2b0c405fe105b9878d6d4&t=1782169667&sid=b11Stt
圖片附件:
DSC09730.JPG
(2011-4-5 11:31 PM, 1.6 MB) / 下載次數 1
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1827232&k=d732f7a1a4f9afb2e520c99512aaef08&t=1782169667&sid=b11Stt
圖片附件:
DSC09580.JPG
(2011-4-5 11:31 PM, 5.9 MB) / 下載次數 2
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1827233&k=ffc00a7ddb8fbbb217370da2bf7d7dc5&t=1782169667&sid=b11Stt
圖片附件:
DSC09668.JPG
(2011-4-5 11:31 PM, 2 MB) / 下載次數 2
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1827234&k=0758ad90829fd0a61c101c6497193531&t=1782169667&sid=b11Stt
圖片附件:
DSC00009.JPG
(2011-4-5 11:31 PM, 1.6 MB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1827235&k=512321e47543031d0181422bb7182245&t=1782169667&sid=b11Stt
圖片附件:
DSC00207.JPG
(2011-4-5 11:31 PM, 1.2 MB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1827236&k=ce65c1b3926c8657d50dac0d1e4f3e3f&t=1782169667&sid=b11Stt
圖片附件:
DSC00217.JPG
(2011-4-5 11:31 PM, 1.5 MB) / 下載次數 1
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1827237&k=eb2c9cffb27c88c4268076add07b8f3a&t=1782169667&sid=b11Stt
圖片附件:
DSC00219.JPG
(2011-4-5 11:31 PM, 1.7 MB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1827238&k=f6a1a7706413d7f3bd01db2e0c9cbb83&t=1782169667&sid=b11Stt
圖片附件:
DSC00226.JPG
(2011-4-5 11:31 PM, 1.5 MB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1827239&k=344a7444809768340412e1e231f6b68d&t=1782169667&sid=b11Stt
圖片附件:
DSC00233.JPG
(2011-4-5 11:31 PM, 1.8 MB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1827240&k=93a9747c9e3820224b114051ca40b9ef&t=1782169667&sid=b11Stt
圖片附件:
DSC00235.JPG
(2011-4-5 11:31 PM, 2.1 MB) / 下載次數 2
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1827241&k=d41485844bfe27a9f6638181de245e30&t=1782169667&sid=b11Stt
圖片附件:
DSC00045.JPG
(2011-4-5 11:31 PM, 1.8 MB) / 下載次數 1
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1827242&k=68a651559f91ee0ad0bce68d505c5534&t=1782169667&sid=b11Stt
圖片附件:
DSC00185.JPG
(2011-4-5 11:31 PM, 2.1 MB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1827243&k=291785ae5e01396a50ff9923fb3dc0b3&t=1782169667&sid=b11Stt
圖片附件:
DSC00049.JPG
(2011-4-5 11:31 PM, 1.6 MB) / 下載次數 1
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1827244&k=e0a6f573b3d930e5d1267c18b84cf9c9&t=1782169667&sid=b11Stt
作者:
chewlun3
時間:
2011-4-5 11:34 PM
本帖最後由 chewlun3 於 2011-4-5 11:37 PM 編輯
Renee bor............
your favourite wor
why......
作者:
泰仔-3-
時間:
2011-4-5 11:36 PM
Renee bor............
why......
chewlun3 發表於 2011-4-5 11:34 PM
我都味有時間汁哂d相 直出-3-
作者:
chewlun3
時間:
2011-4-5 11:38 PM
本帖最後由 chewlun3 於 2011-4-5 11:42 PM 編輯
咁......仲咩咁快出?
我都係99.9% jpeg 直出 bor
汁相 = PS?
張張一定要PS 咩?
作者:
131313
時間:
2011-4-5 11:54 PM
「3D奇鸚嘉年華」奇鸚出沒注意!開心優先場
日期: 5/4/2011
時間: 14:00
地點: 九龍灣德福廣場MCL德福戲院
藝人:
郭秀雲, 蔡慧敏, 陳蕊蕊, 關伊彤, Kawaii
, 李蘊, 劉欣宜 Miyoko,
岑潔儀 Zoe, 李宥彤 Liz
, 麥貝夷,
陳鈺芸 JuJu, 趙哲妤 Uny
,
連綺嵐 Vienna, 施念慈
, 戴夢夢, Cecillia,
農夫, 劉振宇, 鍾一憲
作者:
snake50
時間:
2011-4-6 12:00 AM
在你個魔鏡mon睇就無得壇...
依家直出,在這裡睇就原形畢露.............haha
作者:
chewlun3
時間:
2011-4-6 12:24 AM
Sony a700 個芒睇相.........
就算唔upload 26fun......
用computer 睇原相 600萬piexls jpeg......
都係比唔上a700
作者:
pyau
時間:
2011-4-6 08:34 AM
Cecilia good
歡迎光臨 娛樂滿紛 26FUN (http://www.26fun.com/bbs7/)
Powered by Discuz! 7.0.0