Board logo

標題: [model] 馬來西亞美食拍攝工作坊.......30/4/11 ^ ^ [打印本頁]

作者: chewlun3    時間: 2011-4-30 07:50 PM     標題: 馬來西亞美食拍攝工作坊.......30/4/11 ^ ^

本帖最後由 chewlun3 於 2011-4-30 10:42 PM 編輯

Place : 尖咀日航酒店coffee室
Time : 30/4/11

model : Isabella
Free of Charge

唔記得邊個攪...
亦唔記得邊个單位sponsor..............but thanks a lot
只記得........

免費下午自助餐(full set)   同平時食buffet 無分別......(馬來主題)
out of expectation.......
仲以為小食 only......

model.....1位
時限......... one hour....

因為有3組.....每組12人左右....(分時段)
邊食又邊影....
邊影又邊食.....
OK 啦
可惜燈板相對場地/影友人數 (i.e... model 活動範圍)太大 lu....
滑浪風帆 ............真係大鄉里


26fun at least 3 位 C兄(計埋我)樂在其中

圖片附件: NikkoMoto30April11 061.jpg (2011-4-30 07:52 PM, 1.5 MB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1837551&k=7bdac28df5eef96d434780fe4c4c57ae&t=1782681369&sid=oFY6Q7



圖片附件: NikkoMoto30April11 063.jpg (2011-4-30 07:52 PM, 1.5 MB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1837552&k=70dca65b9607f1a3ebf7d660ab44597b&t=1782681369&sid=oFY6Q7



圖片附件: NikkoMoto30April11 064.jpg (2011-4-30 07:47 PM, 1.6 MB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1837553&k=da0461e8a74a62695046fdff0086921f&t=1782681369&sid=oFY6Q7



圖片附件: NikkoMoto30April11 162.jpg (2011-4-30 07:53 PM, 2.4 MB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1837554&k=ad078287bf7a2e58613781af03168533&t=1782681369&sid=oFY6Q7



圖片附件: NikkoMoto30April11 169.jpg (2011-4-30 07:54 PM, 2.3 MB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1837555&k=c663344bddbcd4e0f0481955bc173136&t=1782681369&sid=oFY6Q7



圖片附件: NikkoMoto30April11 074.jpg (2011-4-30 07:54 PM, 1.6 MB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1837556&k=2e2e0d5450c90bb943c14ded6da66d97&t=1782681369&sid=oFY6Q7



圖片附件: NikkoMoto30April11 086.jpg (2011-4-30 07:47 PM, 2.1 MB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1837557&k=dd82df9f9f8de5975c65f160aaf2b3de&t=1782681369&sid=oFY6Q7



圖片附件: NikkoMoto30April11 177.jpg (2011-4-30 07:47 PM, 2.1 MB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1837558&k=298e5fbac847473c4574e18c3ce48786&t=1782681369&sid=oFY6Q7



圖片附件: NikkoMoto30April11 115.jpg (2011-4-30 07:47 PM, 2.1 MB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1837559&k=434e6542689dc003ae59f6cfe0b3367d&t=1782681369&sid=oFY6Q7



圖片附件: NikkoMoto30April11 151.jpg (2011-4-30 08:01 PM, 1.4 MB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1837561&k=ec0ccf1d7019a52da4e65a7528ba5f25&t=1782681369&sid=oFY6Q7


作者: chewlun3    時間: 2011-4-30 07:54 PM

本帖最後由 chewlun3 於 2011-4-30 08:05 PM 編輯

再黎......
behind the scene

圖片附件: NikkoMoto30April11 081.jpg (2011-4-30 08:05 PM, 2.4 MB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1837562&k=5c44363708749cab63404910fbbf642d&t=1782681369&sid=oFY6Q7



圖片附件: NikkoMoto30April11 108.jpg (2011-4-30 08:05 PM, 2.1 MB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1837563&k=52b91a7bc03576a91d95fa19c4b6c527&t=1782681369&sid=oFY6Q7



圖片附件: NikkoMoto30April11 003.jpg (2011-4-30 08:05 PM, 2.7 MB) / 下載次數 2
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1837564&k=72262085fcb7b17907f4fd7dfecdb1b0&t=1782681369&sid=oFY6Q7



圖片附件: NikkoMoto30April11 054.jpg (2011-4-30 08:05 PM, 2.4 MB) / 下載次數 2
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1837565&k=3bfcf240938ecd3586b28be1cb2edb38&t=1782681369&sid=oFY6Q7



圖片附件: NikkoMoto30April11 141.jpg (2011-4-30 08:05 PM, 2.5 MB) / 下載次數 4
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1837566&k=8ddeb9a674c2b47bdb90a338e4848a3b&t=1782681369&sid=oFY6Q7



圖片附件: NikkoMoto30April11 143.jpg (2011-4-30 08:05 PM, 2.8 MB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1837567&k=3ced674366dd2ac24e22eeb1cd49bbab&t=1782681369&sid=oFY6Q7



圖片附件: NikkoMoto30April11 001.jpg (2011-4-30 08:05 PM, 3.1 MB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1837568&k=982447df80398191e57c8e7beb6fdd39&t=1782681369&sid=oFY6Q7



圖片附件: NikkoMoto30April11 002.jpg (2011-4-30 08:05 PM, 1.5 MB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1837569&k=3cd41f4b3ba57337775b8019f9a150b7&t=1782681369&sid=oFY6Q7



圖片附件: NikkoMoto30April11 037.jpg (2011-4-30 08:05 PM, 2.1 MB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1837570&k=a80fa6522bcbd8ef3cc234c94b8ee5c7&t=1782681369&sid=oFY6Q7



圖片附件: NikkoMoto30April11 044.jpg (2011-4-30 08:05 PM, 2.7 MB) / 下載次數 2
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1837571&k=2ea5d5e8081c6ccf84a63575440e86dd&t=1782681369&sid=oFY6Q7



圖片附件: NikkoMoto30April11 053.jpg (2011-4-30 08:05 PM, 2 MB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1837572&k=4e0b79050a5d77492181f2495062bb8a&t=1782681369&sid=oFY6Q7


作者: littlecow    時間: 2011-4-30 08:52 PM

花絮很精采
作者: chewlun3    時間: 2011-4-30 08:57 PM

本帖最後由 chewlun3 於 2011-4-30 08:58 PM 編輯

at least 見唔到樣 bor

should be ok bor
作者: littlecow    時間: 2011-4-30 09:18 PM

143.jpg 唔錯
作者: chewlun3    時間: 2011-4-30 09:20 PM

l like 151
作者: bw2046    時間: 2011-4-30 09:55 PM

又食又影... 正!正!正!
作者: perhapsdennis    時間: 2011-5-1 12:27 AM

仲有冇Ga?
作者: chewlun3    時間: 2011-5-1 12:28 AM

if 有 .....再通知大家
作者: snake50    時間: 2011-5-1 01:16 AM

有恆定光打喎...
有食有靚女影....wu...

唔知明天我地參加那個有無呢....
不過肯定就無免費茶點......
作者: 深圳居民    時間: 2011-5-1 02:57 AM

有恆定光打喎...
有食有靚女影....wu...

唔知明天我地參加那個有無呢....
不過肯定就無免費茶點......
snake50 發表於 2011-5-1 01:16 AM
活動太吸引了
作者: chewlun3    時間: 2011-5-1 07:01 AM

有恆定光打喎...
有食有靚女影....wu...

唔知明天我地參加那個有無呢....
不過肯定就無免費茶點......
snake50 發表於 2011-5-1 01:16 AM
what event
作者: sos9407sos    時間: 2011-5-1 10:20 AM

又食又影... 正!正!正!
bw2046 發表於 2011-4-30 09:55 PM
唔知仲有無嘢拎走喱 .
作者: chewlun3    時間: 2011-5-1 10:33 AM

本帖最後由 chewlun3 於 2011-5-1 10:43 AM 編輯

應該係話有嘢要留底.........
要交5張相........

但event...delay
想交相絛龍又長.......

再唔閃........
就影唔到 幾位升呢嘅Miss honey bee lu
(雖然去到choi street 先知有幾位Miss honey bee)

你地頭今日又玩洪武32 .....
fit 哂你啦.......
睇你大作
作者: 深圳居民    時間: 2011-5-1 11:05 PM

應該係話有嘢要留底.........
要交5張相........

但event...delay
想交相絛龍又長.......

再唔閃........
就影唔到 幾位升呢嘅Miss honey bee lu
(雖然去到choi street 先知有幾位Miss honey bee)

你地頭今 ...
chewlun3 發表於 2011-5-1 10:33 AM
原來沒有免費午飯,要給5張相
作者: 占占占    時間: 2011-5-2 12:12 PM

伊莎貝拉 Poon

http://www.retro.com.hk/model/view/93/
作者: chewlun3    時間: 2011-5-2 12:17 PM

原來沒有免費午飯,要給5張相
深圳居民 發表於 2011-5-1 11:05 PM
都係 零 成本 bor.....
仲有冠軍有gift.....
作者: chewlun3    時間: 2011-5-2 12:18 PM

伊莎貝拉 Poon

http://www.retro.com.hk/model/view/93/
占占占 發表於 2011-5-2 12:12 PM
官方照..................

作者: 深圳居民    時間: 2011-5-2 01:55 PM

官方照..................

chewlun3 發表於 2011-5-2 12:18 PM
迷人的雙眼
作者: FHHO    時間: 2011-5-2 03:44 PM

lun神好嘢




歡迎光臨 娛樂滿紛 26FUN (http://www.26fun.com/bbs7/) Powered by Discuz! 7.0.0