Board logo

標題: [model] 西洋菜街 LG 2X MODEL [打印本頁]

作者: netkid    時間: 2011-5-10 09:10 PM     標題: 西洋菜街 LG 2X MODEL

咁o岩去到西洋菜街見到有 LG 2X model, 就拎部 LG 2X 黎影相

圖片附件: LG2X01.jpg (2011-5-10 09:10 PM, 4.2 MB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1841413&k=49e386f9f45427e1ee88f443fb643638&t=1782231217&sid=y4X48L



圖片附件: LG2X02.jpg (2011-5-10 09:10 PM, 4.6 MB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1841414&k=39fbafe70a5f15f56df2c64a87fb20ae&t=1782231217&sid=y4X48L



圖片附件: LG2X03.jpg (2011-5-10 09:10 PM, 4.4 MB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1841415&k=f1e8007720f02d38ebe4886d9efd8ddf&t=1782231217&sid=y4X48L



圖片附件: LG2X04.jpg (2011-5-10 09:10 PM, 4.2 MB) / 下載次數 1
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1841416&k=908f2b6f029d56960b544e786afb1f8c&t=1782231217&sid=y4X48L



圖片附件: LG2X05.jpg (2011-5-10 09:10 PM, 4.2 MB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1841417&k=88541e323610943549e7dd132bfa0883&t=1782231217&sid=y4X48L



圖片附件: LG2X06.jpg (2011-5-10 09:10 PM, 4.2 MB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1841418&k=b4a3fdfa504a4eef6bad2cd309d0146f&t=1782231217&sid=y4X48L



圖片附件: LG2X07.jpg (2011-5-10 09:10 PM, 4.3 MB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1841419&k=1eb5cf208fd5ffad32871eb1fe9e6d91&t=1782231217&sid=y4X48L



圖片附件: LG2X08.jpg (2011-5-10 09:10 PM, 4.6 MB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1841420&k=0dd9f9af776007fcfb118e208a39e7bc&t=1782231217&sid=y4X48L



圖片附件: LG2X09.jpg (2011-5-10 09:10 PM, 4.5 MB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1841421&k=bd04cce52c4e3c225bfd6d9aac137d02&t=1782231217&sid=y4X48L



圖片附件: LG2X10.jpg (2011-5-10 09:10 PM, 4.4 MB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1841422&k=a972ce3f99f869b5f7e871838df3fe26&t=1782231217&sid=y4X48L



圖片附件: LG2X11.jpg (2011-5-10 09:10 PM, 4.5 MB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1841423&k=4cbb37a5d0348138254e47a7d4ddf8be&t=1782231217&sid=y4X48L


作者: pyau    時間: 2011-5-10 09:18 PM

Vivian
作者: chewlun3    時間: 2011-5-10 09:19 PM

Why
作者: 131313    時間: 2011-5-10 09:29 PM

Vivian
pyau 發表於 2011-5-10 09:18 PM
2011/5/10
@ LG Optimus 2X Android Phone 菜街Promotion

Model :Vivian Law
作者: littlecow    時間: 2011-5-10 11:29 PM

Vivian Law - Good Wow
作者: 基多    時間: 2011-5-11 09:42 PM

你拍照時仍可看見LG廣告板,
見到其他師兄所影的Post,
已被黑布笠著了......
作者: chewlun3    時間: 2011-5-11 09:57 PM

好在models 冇笠
作者: 占占占    時間: 2011-5-11 10:08 PM

好在models 冇笠
chewlun3 發表於 2011-5-11 09:57 PM
黑布X頭  , 就大鑊law
作者: 深圳居民    時間: 2011-5-12 01:08 AM

黑布X頭  , 就大鑊law
占占占 發表於 2011-5-11 10:08 PM
倘若黑布X頭,4x9连同我们都收队了




歡迎光臨 娛樂滿紛 26FUN (http://www.26fun.com/bbs7/) Powered by Discuz! 7.0.0