Board logo

標題: [model] [3D肉蒲團]特別場@總統戲院 15May2011 [打印本頁]

作者: 基多    時間: 2011-5-16 12:32 AM     標題: [3D肉蒲團]特別場@總統戲院 15May2011

Vienna Lin 連綺嵐





Grace Yim 嚴荔菁@ Jelly Girls


圖片附件: DSC05592.JPG (2011-5-16 12:32 AM, 750.1 KB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1842813&k=15685b5d22d5f2bace60a48113a4e8cd&t=1782646660&sid=hH4I95



圖片附件: DSC05595.JPG (2011-5-16 12:32 AM, 755.2 KB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1842814&k=4261add051c483071e26dd43e611eaa7&t=1782646660&sid=hH4I95



圖片附件: DSC05616.JPG (2011-5-16 12:32 AM, 1 MB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1842815&k=d3cc3571c4ed89dd34429f221aa376a3&t=1782646660&sid=hH4I95



圖片附件: DSC05612.JPG (2011-5-16 12:32 AM, 1 MB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1842816&k=860302a859f706de18ca46a859669005&t=1782646660&sid=hH4I95



圖片附件: DSC05641.JPG (2011-5-16 12:32 AM, 726.7 KB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1842817&k=a518f9cc680a396b65d5e7f36883fc1d&t=1782646660&sid=hH4I95



圖片附件: DSC05606.JPG (2011-5-16 12:32 AM, 886.4 KB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1842818&k=692fb5babebd2f920e828e3f1af8725a&t=1782646660&sid=hH4I95



圖片附件: DSC05620.JPG (2011-5-16 12:32 AM, 873.7 KB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1842819&k=afdcb034470f0ff3afad2a340afb43d9&t=1782646660&sid=hH4I95



圖片附件: DSC05652.JPG (2011-5-16 12:32 AM, 1 MB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1842820&k=757be1d049b1edcf5c9f17c3021daa31&t=1782646660&sid=hH4I95



圖片附件: DSC05582.JPG (2011-5-16 12:32 AM, 1.2 MB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1842821&k=d2796b33212be32d3413928e7d837d7c&t=1782646660&sid=hH4I95



圖片附件: DSC05583.JPG (2011-5-16 12:32 AM, 542.8 KB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1842822&k=918103baf399171b04686aac25b05c3a&t=1782646660&sid=hH4I95


作者: 占占占    時間: 2011-5-16 12:35 AM

唔見龍三  
作者: 基多    時間: 2011-5-16 12:57 AM

唔見龍三  
占占占 發表於 2011-5-16 12:35 AM
準時入埸,看戲緊要過影相......
作者: chewlun3    時間: 2011-5-16 07:40 AM

本帖最後由 chewlun3 於 2011-5-16 07:51 AM 編輯
準時入埸,看戲緊要過影相......
基多 發表於 2011-5-16 12:57 AM
Yes.........

當 vienna 坐上張櫈后....
打咗4-5 張.....

仲唔閃入去睇戲.....
睇戲睇全套嘛.......

成咋mic 牌.........
已un un 腳睇緊肉騰騰 lu
作者: chewlun3    時間: 2011-5-16 06:36 PM

用番Sony A350啦..........
much better than nikon P100
作者: bbzhu    時間: 2011-5-16 07:00 PM

果然是一部連好多國內同胞都要專程來睇的電影。




歡迎光臨 娛樂滿紛 26FUN (http://www.26fun.com/bbs7/) Powered by Discuz! 7.0.0