Board logo

標題: [model] [3D肉蒲團]特別場@總統戲院 15May2011 [打印本頁]

作者: 基多    時間: 2011-5-16 12:32 AM     標題: [3D肉蒲團]特別場@總統戲院 15May2011

Vienna Lin 連綺嵐





Grace Yim 嚴荔菁@ Jelly Girls


圖片附件: DSC05592.JPG (2011-5-16 12:32 AM, 750.1 KB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1842813&k=0f4f83f9c53873defcbd360554289c21&t=1782649517&sid=QPO8Tw



圖片附件: DSC05595.JPG (2011-5-16 12:32 AM, 755.2 KB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1842814&k=2932f99254fbd3c4ea6803d5eae8001d&t=1782649517&sid=QPO8Tw



圖片附件: DSC05616.JPG (2011-5-16 12:32 AM, 1 MB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1842815&k=b85af76cb47d9fe193b81b326da26d65&t=1782649517&sid=QPO8Tw



圖片附件: DSC05612.JPG (2011-5-16 12:32 AM, 1 MB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1842816&k=a0248461d61e6755cffcd1930993ac7a&t=1782649517&sid=QPO8Tw



圖片附件: DSC05641.JPG (2011-5-16 12:32 AM, 726.7 KB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1842817&k=2548c37a6934800efdc7ab7a9ac5d434&t=1782649517&sid=QPO8Tw



圖片附件: DSC05606.JPG (2011-5-16 12:32 AM, 886.4 KB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1842818&k=31df2cb697c9863c2abad6a7b730e423&t=1782649517&sid=QPO8Tw



圖片附件: DSC05620.JPG (2011-5-16 12:32 AM, 873.7 KB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1842819&k=86e659a4ee1388584b833b20ff94844e&t=1782649517&sid=QPO8Tw



圖片附件: DSC05652.JPG (2011-5-16 12:32 AM, 1 MB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1842820&k=16941ec6dbee2417273483c839ac562c&t=1782649517&sid=QPO8Tw



圖片附件: DSC05582.JPG (2011-5-16 12:32 AM, 1.2 MB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1842821&k=90fa5ffca42361f4fb64af4ea9ada50b&t=1782649517&sid=QPO8Tw



圖片附件: DSC05583.JPG (2011-5-16 12:32 AM, 542.8 KB) / 下載次數 0
http://www.26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1842822&k=6be23ecaa73962bb9d8db3d347b15552&t=1782649517&sid=QPO8Tw


作者: 占占占    時間: 2011-5-16 12:35 AM

唔見龍三  
作者: 基多    時間: 2011-5-16 12:57 AM

唔見龍三  
占占占 發表於 2011-5-16 12:35 AM
準時入埸,看戲緊要過影相......
作者: chewlun3    時間: 2011-5-16 07:40 AM

本帖最後由 chewlun3 於 2011-5-16 07:51 AM 編輯
準時入埸,看戲緊要過影相......
基多 發表於 2011-5-16 12:57 AM
Yes.........

當 vienna 坐上張櫈后....
打咗4-5 張.....

仲唔閃入去睇戲.....
睇戲睇全套嘛.......

成咋mic 牌.........
已un un 腳睇緊肉騰騰 lu
作者: chewlun3    時間: 2011-5-16 06:36 PM

用番Sony A350啦..........
much better than nikon P100
作者: bbzhu    時間: 2011-5-16 07:00 PM

果然是一部連好多國內同胞都要專程來睇的電影。




歡迎光臨 娛樂滿紛 26FUN (http://www.26fun.com/bbs7/) Powered by Discuz! 7.0.0